muhakkak arka dişli büyük olursa dik rampalarda çekişi daha iyi olur fakat vites aralığı yine kısalır, son hız biraz düşer. Ben 38le 2 kişi rampada çıktım 2.viteste çıkıyorsan 1.viteste çıkarsın, sonuçta motor rampayı çıkar.
Tabi denemek lazım, piyasada 40 diş bulunurmu bilmem, ama dediğim gibi ben memnunum; şu an kalkışım arabalardan daha iyi, buda benim için daha önemli(43 dişle kak diyodum kakmıyodu

) ışıklarda özellikle daha rahatım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
Şimdi ben motul 5100 10/40 kullansam sorun olurmu acaba? (performans değerlerini fazlasıyla karşılıyor)