Kuba str250 ve apachi xz250r arasında kaldım

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Apachi nin 28 hp onroad makinası satışta arkadaşlar.. Distribütörün fiyat düşürmesinden dolayı bayiler satışını yapmıyor şuan. Antalya ışıldar da 8000 lira fiyat çekiyorlar bilgilerinize
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
16
Merhabalar herkese, apachi 27 hp olanından almayı düşünüyorum kullananalarınız varsa yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir mi acaba????
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Benim motorda şehirler arası 100 110 ile seyir yapildiginda 3.5lt/100km
150 ve uzeri hizlarda 8lt/100km
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
16
Sizin motor kaç beygir?? ayrıca 150 ve üzeri demişsiniz kaç yapıyo acaba motor??? aşırı bir fark var 100 ile 150 arasında iki katından fazla bir tüketim söz konusu :/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst