- Katılım
- 12 Nis 2012
- Mesajlar
- 326
mesajınızda çelişki var bi kontrol edin benceön orjınalde 16 idi, bazı tepelere cıkarken 1 . viteste bile stop ediyordu güç yetmiyordu, suan aynı yerleri ön de 17 diş dişli ile 2 . vites te cıkıyorum
ön dişliyi büyütünce tork düşer hız artar, arka dişliyi büyütünce tork artar hız düşer :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
arkadaslar ön arka jatlar 18*1.85 lastikler ise ön 90-90-18 arka 100-90-18 ırc arka dişli 40 ön 15 performansına gelince beni hayretler içinde bıraktı viteslerin uzaması bir vites düştüğünde gaz tepkisi anormal değişti en önelisi ise 5.vitesi bitiriyor ve bunun sonucunda 130 km hıza cıkabiliyor.kısacası mükemmel bi sonuc aldım tabiki süratkonusunda ön jantın ufak olması ayrı bir avantaj oldu.
yakıt durumu nasıl oldu 100 km de kaç litre içiyor???