Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326
ön orjınalde 16 idi, bazı tepelere cıkarken 1 . viteste bile stop ediyordu güç yetmiyordu, suan aynı yerleri ön de 17 diş dişli ile 2 . vites te cıkıyorum

ön dişliyi büyütünce tork düşer hız artar, arka dişliyi büyütünce tork artar hız düşer :cat:
mesajınızda çelişki var bi kontrol edin bence :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

arkadaslar ön arka jatlar 18*1.85 lastikler ise ön 90-90-18 arka 100-90-18 ırc arka dişli 40 ön 15 performansına gelince beni hayretler içinde bıraktı viteslerin uzaması bir vites düştüğünde gaz tepkisi anormal değişti en önelisi ise 5.vitesi bitiriyor ve bunun sonucunda 130 km hıza cıkabiliyor.kısacası mükemmel bi sonuc aldım tabiki süratkonusunda ön jantın ufak olması ayrı bir avantaj oldu.

yakıt durumu nasıl oldu 100 km de kaç litre içiyor??? :)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
arkayı baya küçük takmıs, hızlanma eskiye nazaran azalmıstır ama son sürat artmıstır. arazideki çekiş gücü de tamamen ölmüştür
bende öne 17 arkaya 41 takıp denemiştim modifiyeden sonra hosuma gitmedi arkayı tekrar orjınal 50 ye cevirdim

daha önceki mesajımı görseydiniz celişki olmadığını, aracın son halinin modifiye oldugunu bilirdiniz.

150cc den 220cc ye cıkarttım :cat:
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326
şehir içi 3.5 lt şehir dışı 3 lt

devirli mi sürüyorsunuz yoksa sakin kullanımda mı tüketim 3–3,5 litre ve artı olarakta ön tekerleğin çapını küçülttüğünüz için km saati hızınızı küçülttüğünüz oran kadar fazla gösterecektir ;) Ve bu durum çok etkilemesede yakıt tüketim hesabınızı teker çapındaki küçülme oranı kadar çarpmanız gerekiyor :D
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
arkadaslar ön arka jatlar 18*1.85 lastikler ise ön 90-90-18 arka 100-90-18 ırc arka dişli 40 ön 15 performansına gelince beni hayretler içinde bıraktı viteslerin uzaması bir vites düştüğünde gaz tepkisi anormal değişti en önelisi ise 5.vitesi bitiriyor ve bunun sonucunda 130 km hıza cıkabiliyor.kısacası mükemmel bi sonuc aldım tabiki süratkonusunda ön jantın ufak olması ayrı bir avantaj oldu.

Merhaba dostum.bu değişiklik sana kaça mal oldu acaba?ve jantları,dişli vb... nasıl temin ettin???
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
19
sym evo 250 i nin km yanlış göstermiyorsa 130 yapıyor ortalama 500 tl gb masraf ettim ama değdiğini düşünüyorum.cok sakin kullanmadığım için yakıtı bu şekilde ölçtüm sakin kullanımda belki biraz daha düşebilir
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
sym evo 250 i nin km yanlış göstermiyorsa 130 yapıyor ortalama 500 tl gb masraf ettim ama değdiğini düşünüyorum.cok sakin kullanmadığım için yakıtı bu şekilde ölçtüm sakin kullanımda belki biraz daha düşebilir

bende süpermoto'ya çevirebilirim.jant,dişli vs...konusunda yardım isteyebilirim senden...
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
11
selam arkadaşlar bende str 250 almayı düşünüyorum daha önce vitesli motor sürmedim ama çabuk öğrenen biriyim bu motorla başlamamda bi sakınca olurmu? 0 mı yoksa 2. elmi almalıyım, hafta sonları gezilere gidip dağ bayır dolaşmak için alıyorum.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
selam arkadaşlar bende str 250 almayı düşünüyorum daha önce vitesli motor sürmedim ama çabuk öğrenen biriyim bu motorla başlamamda bi sakınca olurmu? 0 mı yoksa 2. elmi almalıyım, hafta sonları gezilere gidip dağ bayır dolaşmak için alıyorum.

125 veya 250 cc motorla başlayabilirsiniz sorun olmaz ama bu motorun yüksekliği acemiler için sıkıntı yaratabilir bol bol düşersiniz.
2. elini almak daha avantajlı 3000-3500 civarı çok temiz çok az kullanılmış motorlar var. sıfırı 4300+plaka dersek 4600 e falan gelir. arada 1500 lira fark var..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
sym evo 250 i nin km yanlış göstermiyorsa 130 yapıyor ortalama 500 tl gb masraf ettim ama değdiğini düşünüyorum.cok sakin kullanmadığım için yakıtı bu şekilde ölçtüm sakin kullanımda belki biraz daha düşebilir
Sezgin ön jantı değiştirdin mi yoksa 18" lik çember alıp küçülttün mü?
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Bende jantları küçültmeden lastikleri asfalta daha uygun bir lastik alacağım. Daha sonrada arka dişliyi küçülteceğim. Yalnız arka dişli ölçüsü konusunda kararsızım..

http://www.sprocketcalculator.com/

Bu siteden yaptığım hesaplarda 15/50 yerine 15/40 kullanıldığında tork %25 düşerken, hız %25 artıyor. Bu da benim için gayet yeterli olur..


Yalnız benim motorun arka freninde sorun var. Sanırım kronik bir sorun. Tamirciye götürdüm, uğraştı falan ama sonuç olarak arka fren neredeyse tamamen iptal şu an. Yeni fren merkezi aldığımda sanırım sorun hallolacak. Birde ön frende istediğim gibi güçlü değil. Önceki motorum çok daha güçlüydü. Acaba fren balataları mı sertleştiği için güçsüz frenler?
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
11
125 veya 250 cc motorla başlayabilirsiniz sorun olmaz ama bu motorun yüksekliği acemiler için sıkıntı yaratabilir bol bol düşersiniz.
2. elini almak daha avantajlı 3000-3500 civarı çok temiz çok az kullanılmış motorlar var. sıfırı 4300+plaka dersek 4600 e falan gelir. arada 1500 lira fark var..

boyum 1.78, evet 2. elini almak daha mantıklı geliyo temiz arıyorum bulursam kredi çekip alıcam inş..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst