- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 1,000
Zincir ebatını ben 428 diye biliyorum. Yanlışım varsa bilen arkadaşlar düzeltsin. Bu arada zincir değiştiren arkadaşlar oldu mu? Zincir konusunda tavsiyede bulunabilir misiniz?
Ben DİD O-RİNG li almayı düşünüyorum.
Fiyatı da 60-70 TL gibi bir rakam...
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...125-tvs-apache-ybr-125-zincir-115172251/detay
Ben DİD O-RİNG li almayı düşünüyorum.
Fiyatı da 60-70 TL gibi bir rakam...
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...125-tvs-apache-ybr-125-zincir-115172251/detay
O-ring değil ki bu ??? Wiwi markasını ben çan-çin-çon olarak biliyordum, ama mustafa söylüyorsa vardır bildiği. DİD iyidir tabi..
iş yerinde izin almak sıkıntı.
o yüzden Ankara diye yazmıştım, teşekkürler
ben KLR de bile SFR'nin Oringli zincirini kullanıyorum. KLR nin gücünü torkunu bile kaldırıyor. hafif bir bolardı ve gerdim, okadar. 60-70tl gibiydi fiyatı.
alacağınız zincir muhtemelen uzun gelecek, artan baklaları kenarıda saklayın derim.
haftasonu riva yollarındaydım.asfalt'da gitmek bana göre değil...
[url]http://www.resimyukleyin.net/images/08419723258842553901.jpg[/URL]
[url]http://www.resimyukleyin.net/images/08920586586052991316.jpg[/URL]
[url]http://www.resimyukleyin.net/images/83081384774114068250.jpg[/URL]

Çok ucuzlarının takarken kırıldığını biliyorum. O konuda bilgim yok malesef kullananlar yardımcı olur. Mondial max konusuna bi yaz istersenPeki bunlar nasıl takılıyor viper17 ?
Riize'de baktım ben bunlara benzıyordu fakat uymadı benım STR 'ye?
[url]http://img715.imageshack.us/img715/1817/20130402151952.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
kaliteli bişi olsun dersen alacağın bu
http://www.mxdepo.com/aksesuar/koruma/el-koruma?product_id=93