Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
bence gayet güzel olmuş, jantları söküp nikelajcıya verirseniz hem kalıcı olacak, hem boyadan daha ucuza gelecek, hemde bakımı temizliği rahat olacaktır. araziye, çamura vs. gireceği için tüm cross ve enduro motorların jantları nikelajlıdır.

Önerin için çok teşekkürler Emre. Ben de nikelaj yaptırmayı düşünüyorum. Boyadan daha ucuz olacağını düşünmemiştim. Tekrar teşekkürler.

Ben de senin yazını tam okumamışım, meğerse olay jantlar ile ilgiliymiş. Boya felan diye okuyunca plastik aksam sanmıştım :) Jantlar emrenin dediği gibi olabilir.

Teşekkürler Syanur.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
kuba

merhaba arkadaşlar :) geçen hafta xy250-5a modelini aldım fakat üst grenaj yok (kadran saatinin altındaki 2 adet plastik parça) nereden temin edebilirim ne yapmam gerekir :pale:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Önerin için çok teşekkürler Emre. Ben de nikelaj yaptırmayı düşünüyorum. Boyadan daha ucuz olacağını düşünmemiştim. Tekrar teşekkürler.

gecen sene bir arkadaşım keeway250nin egsozlarını nikelaja 15-20tl gibi bir fiyata yaptırdı. fakat 1sene sonra bazı yerlerinde paslanmalar meydana geldi. ya içerisinde durduğu solüsyonda çok kısa süre tutuldu yeterli kalınlık sağlanamadı yada kullanılan kimyasallar çok kaliteli değildi. tabi bunlar benim tahminim, teknik ve kimyasal bir bilgim yok. yani demek istediğim iyi araştırma yapıp merdiven altı olmayan bir nikelajcı bul. kendin boyamaya kalksan 1 janta 2kutu sprey boya gider ve kalıcı olmayacaktır. sprey boyaya orantılı olarak kafanda bir rakam oluştur ve nikelajcı ile pazarlığını yap
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
gecen sene bir arkadaşım keeway250nin egsozlarını nikelaja 15-20tl gibi bir fiyata yaptırdı. fakat 1sene sonra bazı yerlerinde paslanmalar meydana geldi. ya içerisinde durduğu solüsyonda çok kısa süre tutuldu yeterli kalınlık sağlanamadı yada kullanılan kimyasallar çok kaliteli değildi. tabi bunlar benim tahminim, teknik ve kimyasal bir bilgim yok. yani demek istediğim iyi araştırma yapıp merdiven altı olmayan bir nikelajcı bul. kendin boyamaya kalksan 1 janta 2kutu sprey boya gider ve kalıcı olmayacaktır. sprey boyaya orantılı olarak kafanda bir rakam oluştur ve nikelajcı ile pazarlığını yap

Emre önerilerin için tekrar çok teşekkürler. Nikelajcılarla bu konuyu konuşacağım. Biz motoru devamlı arazide kullandığımız için kaliteli olmasını istiyorum yoksa çok çabuk bozulur.
Boya olayına gelirsek kutu sprey boya ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum. Ben akçalı boya ile gidonu boyadım ama en ufak bir dokunmada boya çok çabuk çizildi ve tekrar gidonu orjinal haline çevirdim. Şimdi jantları boyayalım dersek:

1. Boyadan önce antipas atmaya gerek var mı?
2. Boyanın üstüne daha sağlam olsun, çabuk çizilmesin diye vernik atmaya gerek var mı?

Tekrar çok teşekkürler.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Tam olarak anlattiginiz sorun evet ama bende yokus duz fark etmiyor. Motoru hep evde tutuyorum artik . Karlarda bogusan fotograflari gorunce cok imrendin benimki hayatta calismaz oyle karda falan kanimca. O tahliyeyi nasil isler duruma getirebiliriz acaba. Kuba nin gercek servisi var mi izmirde ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

Devir saatinin isigi sondu nasil tamir edilebilir?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
saati söküp ampül'ü değiştirmen lazım.ama orjinal ampulu ufak ben bulamayıp ağzını genişlettim normal led park ampulu uydurdum güzel oldu...
 
Katılım
9 Şub 2013
Mesajlar
68
Arkadaşlar Merhabalar,

Bende bir KUBA STR 250 almayı düşünüyorum fakat tam emin değilim. İlk Cross deneyimim olucak ve amacım havalarda ucmak kesinlikle değil Bursada yaşıyorum beni uludağa çıkarsın indirsin sorunsuzca başka bişey istemem yolda kaldım mı soğurum o araçtan araştırdım biri tawian diyor biri çin malı diyor onuda tam anlamadım sizce almalımıyım.

Şunları sormalıyım.

* Kullanan arkadaşlar memnun mu ?
* Kilometrede ne kadar yakıyor ?
* Parçaları çabuk bulunur mu ucuz mu ?
* Her yönüyle bana bilgi lazım
* 2.000 Km de 2.El iki mahalle yakınımda bir tane buldum Sıfırdan farkı yok 3.000 TL istiyor satan kişi yorumlara göre ve motoru ustaya gösterdikten sonra gidip motoru alıcam Allah izin verirse.

Bir yardımcı olun lütfen yorumlarınızı bekliyorum.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
uzman arkadaşlar vardır, onlar daha ayrıntılı yorum yapabilirler fakat bir kere kullanan ve detaylı inceleyen birisi olarak;
Çok aşırı kırıcı yollara girmeyeceksen başlangiç motoru icin uygun olabilir.
bildiğim kadarıyla çin malıdır.
Parçaların fiyatı uygundur.
geçmiş sayfalarda yakıtı için yapılan yorumları gormuştum ordan da bakabilirsin.
 
Katılım
9 Şub 2013
Mesajlar
68
Yok mu yardım edebilicek 2 gündür foruma bakıyorum ha biri bişey yazar diye ama cevap yok ayrıntılı bilgi arıyorum arkadaşlar.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Ocak 2013
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok mu yardım edebilicek 2 gündür foruma bakıyorum ha biri bişey yazar diye ama cevap yok ayrıntılı bilgi arıyorum arkadaşlar.

2 gündür buraya bakmak yerine " Kuba str 250 kullanıcıları başlığını " başından itibaren okusaydın aradığın tüm cevapları bulabilirdin....

Okumaya şurdan başlayabilirsin.Ayrıntılı olarak yazmışlar...

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/84940-kuba-str-250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-10.html
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Tesekkurler cevap icin. Dun aksam giderken biraz bozuk bir satihtan gectim tekrar isik yanmaya basladi :) cok guldum. Sonra bir daha sondu parmakla bir iki tikladim duzeldi yine. Bu cinlilerin sagini solunu sıkmalı arada derlerdi de inanmazdim. Peki nereleri kontrol edulmeli ne siklikla kontrol edilmeli sizce ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

Simdi soyleki barkin bayoglunun tabiri ile burada bulgur pilavi var daha fazlasini beklememelisin . Lakin ;
Uludaga sorunsuz inip cikarsin hatta cok da zevk alir arada arabalari da arkada birakirsin . Ben artcili yamanlara ciktim ustelik tempolu tik demedi. Ama dikkat etmen gereken hususlar bakimlari aksatma , egzosu actirma (sinyalleri eritebiliyor oynanirsa) , benzin bitmeden doldur hep yedek depoda sorun var (300 de bir fulkuyorum ben) manetler cok nazik ilk motor dusururum dersen onceden siparis et yedek. Yagmurda birakmamaya calis. Servisler kaziklayabiliyor(beni kazikladilar zira) Bir de sele 83 cm herkesin boyu yetmiyor onu da unutma simdiden hayirli olsun. Bugun 1500 kmyi geride biraktim ilk 900 km biraz sorunluydu ama 1150 sonrasi henuz tik demedi. Hakkini yiyemem.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
daha rezerve düşmeden fullediğini düşünürsen (yani daha 3-4 litre varken) güzel bir rakam.

Emin ol reserve 3-4 litre varken düşmüyordur. Zaten genelde reserve düşen yolda kalıyor :) o ayrı bir konu tabi. Ama 3-4 litre kala reserve düşüyorsa ve arkadaş reserve düşmeden fulluyorsa bu 3 litrenin altında bir yakıt tüketimi demektir. Ki bu da çook zor bir rakam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst