Tesekkurler cevap icin. Dun aksam giderken biraz bozuk bir satihtan gectim tekrar isik yanmaya basladi

cok guldum. Sonra bir daha sondu parmakla bir iki tikladim duzeldi yine. Bu cinlilerin sagini solunu sıkmalı arada derlerdi de inanmazdim. Peki nereleri kontrol edulmeli ne siklikla kontrol edilmeli sizce ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------
Simdi soyleki barkin bayoglunun tabiri ile burada bulgur pilavi var daha fazlasini beklememelisin . Lakin ;
Uludaga sorunsuz inip cikarsin hatta cok da zevk alir arada arabalari da arkada birakirsin . Ben artcili yamanlara ciktim ustelik tempolu tik demedi. Ama dikkat etmen gereken hususlar bakimlari aksatma , egzosu actirma (sinyalleri eritebiliyor oynanirsa) , benzin bitmeden doldur hep yedek depoda sorun var (300 de bir fulkuyorum ben) manetler cok nazik ilk motor dusururum dersen onceden siparis et yedek. Yagmurda birakmamaya calis. Servisler kaziklayabiliyor(beni kazikladilar zira) Bir de sele 83 cm herkesin boyu yetmiyor onu da unutma simdiden hayirli olsun. Bugun 1500 kmyi geride biraktim ilk 900 km biraz sorunluydu ama 1150 sonrasi henuz tik demedi. Hakkini yiyemem.