- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 3,302
arazide tatminkar ama asfalt ve uzun yolda yorucu gerçekten.istanbul-kırklareli arası gidip geldim sele ince olmasından dolayı kıçım uyuştu(kesinlikle yükseltmek şart).düz yolda 100-110km arasını geçmedi(arka dişliyi küçültmek lazım), 90km sonrası biraz vibrasyon var,(bu konuda lastiğin dişli olmasıda etkiliyor),arkası yüksek olduğundan ani frenlerde göt atabiliyor(aman dikkat) , 3,5 lt civarı yakıyor benim motosiklet


