Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
Merhaba arkadaşlar,

Araziye birkaç kez çıktıktan sonra motora karter koruma yapmaya karar verdik. 2 mm'lik paslanmaz sacdan yaptık. Biraz ağır oldu ama gerçekten sağlam oldu. Yapmak isteyen birisi olursa fikir vermesi açısından paylaşmak istedim. Fotoğraflar biraz karanlık oldu kusura bakmayın.

eline saglik dostum, ramzeyin ya da kanuni cross 250 nin ya da başka markanın karter korumasını denedin mi onlarda uyabilirdi
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
eline saglik dostum, ramzeyin ya da kanuni cross 250 nin ya da başka markanın karter korumasını denedin mi onlarda uyabilirdi

Tesekkurler üstat. Kanuni hic aklima gelmedi. Ramzeyin uyabilecegini duymustum ama onu da biraz arastirdim bulamadim. Ramzey in korumasi bayagi da ucuzdu galiba.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
kuba str250 supermoto yapilabilirmi?
2 sorum var :
---arka janti degistirmeden sadece lastigi bir enduro asfalt kullanimli lastikle degistirilebilirmi? maliyeti kaclira olur?

---on jant sokulup yerine ikinci bir arka jant takilibilirmi? fren ve gobek baglantilari uyumlumudur?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
kuba str250 supermoto yapilabilirmi?
2 sorum var :
---arka janti degistirmeden sadece lastigi bir enduro asfalt kullanimli lastikle degistirilebilirmi? maliyeti kaclira olur?

---on jant sokulup yerine ikinci bir arka jant takilibilirmi? fren ve gobek baglantilari uyumlumudur?


bence yapılır hatta yapan birini görmüştüm sahibinden.com'da.ama ön jant olarak arka jantı değil başka bir jant takmıştı sanırım.bu arka jantı ön jant'a uydurma işi benimde aklıma gelmişti ama olurmu bişey diyemem iyi araştırmak lazım.gerçi maliyeti yüksek olabilir,onun yerine hazır jant almak'da daha mantıklı olabilir...
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
bence yapılır hatta yapan birini görmüştüm sahibinden.com'da.ama ön jant olarak arka jantı değil başka bir jant takmıştı sanırım.bu arka jantı ön jant'a uydurma işi benimde aklıma gelmişti ama olurmu bişey diyemem iyi araştırmak lazım.gerçi maliyeti yüksek olabilir,onun yerine hazır jant almak'da daha mantıklı olabilir...

bu gibi supermoto degisim olaylarinda isi zor hale sokan on jant. On janti komple degistirmektense , sadece jant cemberini degistirilebilirse asagidaki lastikler kullanilip guzel bi supermoto cikar ortaya, ama on jant telleri kac tanedir? yeni bulunan jant cemberine uyarmi uymazmi bunu denemek lazim.

140/80/17/ 69H Lastik 240,00 TL
100/90/19/ 57H Lastik 167,00 TL

sahibinden.com da kullanilmis lastiklerde mevcut. alt limit nedir bilmiyorum ama 70 tl ye kullanimis asfalt/enduro lastikleri var.

On janta 17 lik cember orduren varmi aramizda?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
bu gibi supermoto degisim olaylarinda isi zor hale sokan on jant. On janti komple degistirmektense , sadece jant cemberini degistirilebilirse asagidaki lastikler kullanilip guzel bi supermoto cikar ortaya, ama on jant telleri kac tanedir? yeni bulunan jant cemberine uyarmi uymazmi bunu denemek lazim.

140/80/17/ 69H Lastik 240,00 TL
100/90/19/ 57H Lastik 167,00 TL

sahibinden.com da kullanilmis lastiklerde mevcut. alt limit nedir bilmiyorum ama 70 tl ye kullanimis asfalt/enduro lastikleri var.

On janta 17 lik cember orduren varmi aramizda?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...11-2500-km-egzoslu-modifiyeli-102611838/detay

Böyle bir ilan var bakabilirsin.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460

saol , evet sehir kullanimi icin yapilan modifiyeler guzel, ama on ve arka jantlar halen farkli olcude, 18 ve 21. yani sadece asfalt lastigi takmis sehir icin, tam super moto denmez.


str250 arka jantı 18" ön jant'da 18" olsası gerekmezmi?

haklisin, simdi bende one dikkat ettim.

Peki arkasi 17 olan baska 250 cc lik supermoto donusumu yapilabilecek kross varmi acaba, tedahulden kalkmis veya kalkacak olan modellerden degil ama :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
saol , evet sehir kullanimi icin yapilan modifiyeler guzel, ama on ve arka jantlar halen farkli olcude, 18 ve 21. yani sadece asfalt lastigi takmis sehir icin, tam super moto denmez.


haklisin, simdi bende one dikkat ettim.

Peki arkasi 17 olan baska 250 cc lik supermoto donusumu yapilabilecek kross varmi acaba, tedahulden kalkmis veya kalkacak olan modellerden degil ama :)

benim bildiğim mondial ve asya nın var yeni olarak.birde eski skyteam vardı bulunabilirse o olur sanırım...:silent:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkese Selam olsun,
Bu motorun düz yoldaki kullanımı nasil? O alstiklerle asfalt performansı nasil icmelenmesi yol tutuşu son hızı şehir içi kullanımı nasil stabil gide bildiği en yüksek hızı nedir? Anlık yüksek hızlardan bahsetmiyorum hani 110 km hızla 300 km tık demeden calışır gibi birdeğerdeki son hızını soruyorum?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Herkese Selam olsun,
1- Bu motorun düz yoldaki kullanımı nasil?
2- O alstiklerle asfalt performansı nasil
3- icmelenmesi
4- yol tutuşu
5- son hızı
6- şehir içi kullanımı nasil
7- stabil gide bildiği en yüksek hızı nedir?

Arkadaşımdan sürdüğüm kadarını söyleyeyim.
1- Düz yolda; titreşimli, Sele idare eder rahatlıkta, hertürlü rüzgara açık :)

2- Berbat-kötü arası. Ancak güç ile sorunumuz yok, sadece frenlemede dikkatli olmak gerek.Ön tekerin büyük olması fren performansını iyileştiriyor. Ancak lastikler virajda veya manevrada çok güzel hissiyat bırakmıyor insanda. Eh doğaldır, hem dişli hende dar/yüksek lastik profili...

3- Büyük dişli oranı ile idare eder ama her vites için en fazla orta devire kadar ivmelenme var diyebilirim, sonrasında çoğu küçük hacimli gibi kesilmeye başlıyor,

4- Bkz. #2. Zaten yumuşak amrtsörlü ve yüksek olması da cabası. Yanlız motor gücünü ve motorun ağırlığını düşündüğümüzde düşük hızlar için çok da sıkıntı yaratmıyor.Sadece lastikten kaybediyor diyebiliriz aslında

5- No commento :)

6- Şehir içi çok zevkli ve pratik. Hafif, kıvrak, -80 km/h hızlarda araçlara kafa tutabilecek güç(en azından bir 125 lik kadar zorlanmıyor kesinlikle), yüksek olması ve 21" ön jant sayesinde engel tanımıyor cidden(çukur-tümsek, bozuk zemin, kaldırıma çıkmak gerektiğinde ve park edecek yer ararken çok işe yarıyor), tipi güzel. Eğer yakıt tüketimi de biraz daha makul olsaydı bu bütçe için şehir içi kullanımına tam not verirdim.

7- 90~100 arası diyeyim.

(kullanıcılar elbet daha sağlıklı bilgiler paylaşacaktır. Ben sadece kendi gözlemlerimi arkadaşımdan alıp kullandığım ve kendi motorumla kıyasladığım kadar yazmak istedim. Ciddi bir iddiam yok :wiinkk: )
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arkadaşımdan sürdüğüm kadarını söyleyeyim.
1- Düz yolda; titreşimli, Sele idare eder rahatlıkta, hertürlü rüzgara açık :)

2- Berbat-kötü arası. Ancak güç ile sorunumuz yok, sadece frenlemede dikkatli olmak gerek.Ön tekerin büyük olması fren performansını iyileştiriyor. Ancak lastikler virajda veya manevrada çok güzel hissiyat bırakmıyor insanda. Eh doğaldır, hem dişli hende dar/yüksek lastik profili...

3- Büyük dişli oranı ile idare eder ama her vites için en fazla orta devire kadar ivmelenme var diyebilirim, sonrasında çoğu küçük hacimli gibi kesilmeye başlıyor,

4- Bkz. #2. Zaten yumuşak amrtsörlü ve yüksek olması da cabası. Yanlız motor gücünü ve motorun ağırlığını düşündüğümüzde düşük hızlar için çok da sıkıntı yaratmıyor.Sadece lastikten kaybediyor diyebiliriz aslında

5- No commento :)

6- Şehir içi çok zevkli ve pratik. Hafif, kıvrak, -80 km/h hızlarda araçlara kafa tutabilecek güç(en azından bir 125 lik kadar zorlanmıyor kesinlikle), yüksek olması ve 21" ön jant sayesinde engel tanımıyor cidden(çukur-tümsek, bozuk zemin, kaldırıma çıkmak gerektiğinde ve park edecek yer ararken çok işe yarıyor), tipi güzel. Eğer yakıt tüketimi de biraz daha makul olsaydı bu bütçe için şehir içi kullanımına tam not verirdim.

7- 90~100 arası diyeyim.

(kullanıcılar elbet daha sağlıklı bilgiler paylaşacaktır. Ben sadece kendi gözlemlerimi arkadaşımdan alıp kullandığım ve kendi motorumla kıyasladığım kadar yazmak istedim. Ciddi bir iddiam yok :wiinkk: )

Eyvalla sen yazarken fark ettim bir konu atlamışım ortalama yakıt tüketimi nedir?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Eyvalla sen yazarken fark ettim bir konu atlamışım ortalama yakıt tüketimi nedir?

Ay don noooo... Yani bilmiyorum :) Ama arkadaşım çok şikayetçiydi. 4~4.5 arası yakıyor diye. Sonraları galiba bir ara 5 i felan gördü artık isyan ediyordu resmen :) Ama karb. yada hava filtresi vs, bir yerde ayarsızlık olduğu kesindi, normal olamaz yani öyle bir tüketim...:wiinkk:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
:)
Dediğim gibi, normal olamaz. o yüzden dikkate alma benim yazdığımı :) Birazdan kullanıcılar dökülmeye başlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst