Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
arazide tatminkar ama asfalt ve uzun yolda yorucu gerçekten.istanbul-kırklareli arası gidip geldim sele ince olmasından dolayı kıçım uyuştu(kesinlikle yükseltmek şart).düz yolda 100-110km arasını geçmedi(arka dişliyi küçültmek lazım), 90km sonrası biraz vibrasyon var,(bu konuda lastiğin dişli olmasıda etkiliyor),arkası yüksek olduğundan ani frenlerde göt atabiliyor(aman dikkat) , 3,5 lt civarı yakıyor benim motosiklet
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
bu motoru kubanın sitesinden kaldırmışlar da arkadaşlar. artık sıfırı yok mudur bu motorun. bilgisi olan var mı acaba
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
yeni makinan hayırlı olsun.bilgilere yazan Husky'mi?resim felan varsa koyarmısın merak ettim.ayrıca bu gittiğiniz yer neresi yahu çok güzelmiş...
evet husqvarna tc 570
90330-albums1513-picture9478.jpg
.

gittiğimiz yer eskişehir musaözü istikameti pek zorlu olmasada güzel bir parkur eğlenmek için :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Evet baktim, sitede yok, heralde yeterince satamadi. Sahibinden.com da sifir var, 2012, 0km, Kırmızı 4.150 TL , denizlide.

o motosiklet'in 2012 model olması imkansız.nedenmi;çünkü eski kasa'da ondan...adam 2 sene önce'den elinde kalan motosiklet'i satıyor muhtemelen ve o zaman bu fiyatlardaydı zaten,adam her türlü kar yapıyor yani...
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
@ytczm
Forumdaş motor bir tarafa olağanüstü fotolar eline sağlık.

Sağ ol hemşo :)

Aytaç merhaba,
motor kac binde?
sticker lari sen mi soktun?
bakimlari nasil , masraflimi, motordan memnunmusun?

4000 olmak üzere Burak.
Sticker'ları aldığım arkadaşım sökmüştü, ben böyle aldım yani.
Bakım konusunda gerçekten çok iyi. Adığımdan beri (1500km idi) sadece bir defa bayiye götürüp genel bakım yaptırmıştım; yağı değişti..
Ve bir de geçen gün buji değiştirmek zorunda kalmıştım. -15 20 arasıydı hava,motor da bayağı dışarda kaldı. ilk başta çalıştı fakat sonra stop etti bir daha çalışmadı. Bujiyi değiştirdim sorun çözüldü. Havalar çok soğuk olduğu için sürekli jiklede çalıştırıyorum, o da bujinin ömrünü kısaltıyor ondan dolayı böyle birşey gelmişti başıma...
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
güzel fotolar.kar'da kullanmak zevklimi bari :)

Hocam kar iyi de, kardan bir kaç gün sonra o karlar buza dönüşüyor ve eziyet haline geliyor araç kullanmak.

Buz pistinde motor kullanmak gibi bir şey oluyor. Kontrol edemiyorsunuz her iki teker de kayıyor falan :)

Ama taze kar varken yerde zevkli oluyor, tabi kısa bir süre için :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gün geçmiyor ki bilinçsiz, tercihleri netleşmemiş bir motorcu daha aramıza katılmasın... supermoto alır cross a çevirir, chopper alıp enduro yapar, scooterla araziye girer, touringle lahmacun servisi yapar, race alıp sepet takar, comuter alır arkasına müzik tesisatı yaptırıp egzozu açtırır hatun görünce ara gazı verir... :queen::queen: bu arada jant lastikleri değişek mi :mrgreen:

abi o bilinçsiz kullanıcılar arasına girmek istiyorum :D

str 250 alsam bi de,

aha da bun gibi dişleri olan bi lastik ile

463233_451075694949921_338524659_o.jpg


hard eundro yapmamak şartıyla dağ tepe gezsem, işe gelip giderkenkene asfaltta felan sıkıntı olur mu ?

böyle kullanan var mı ? tavsiye ederler mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst