- Katılım
- 19 Eyl 2010
- Mesajlar
- 264
arkadaşlar str 250 yorumları okudum da farklı düşünceler var bu motor hakkında. özellikle kullanan arkadaşlar tavsiye der misiniz? özellikle benzer modellere göre hafif olması beni çekiyor. hafiflik önemli midir sizce enduroda:cherry: ramzey qm200 kadar dayanıklı mıdır?
Motor aksamıyla ilgili çok problem yaşamazsın. Şanzuman dişli kırılma olayınlarını duyduk, onun dışında yedek depoyla ilgili sorunlar var, ayrıca muadillerine göre çok yakıyor. Bir de plastik aksamları çabucak solacak kadar dandik, manetler çok kırılgan, arka fren pompası çok hassas falan filan... Ama benzin bitmesi dışında hiç yolda bırakmadı beni... Bakımın ve onarımdan az çok anlıyorsan alabilirsin. Arazide hafif olması çok önemli hakimiyet açısından