Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
arkadaşlar str 250 yorumları okudum da farklı düşünceler var bu motor hakkında. özellikle kullanan arkadaşlar tavsiye der misiniz? özellikle benzer modellere göre hafif olması beni çekiyor. hafiflik önemli midir sizce enduroda:cherry: ramzey qm200 kadar dayanıklı mıdır?

Motor aksamıyla ilgili çok problem yaşamazsın. Şanzuman dişli kırılma olayınlarını duyduk, onun dışında yedek depoyla ilgili sorunlar var, ayrıca muadillerine göre çok yakıyor. Bir de plastik aksamları çabucak solacak kadar dandik, manetler çok kırılgan, arka fren pompası çok hassas falan filan... Ama benzin bitmesi dışında hiç yolda bırakmadı beni... Bakımın ve onarımdan az çok anlıyorsan alabilirsin. Arazide hafif olması çok önemli hakimiyet açısından
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Motor aksamıyla ilgili çok problem yaşamazsın. Şanzuman dişli kırılma olayınlarını duyduk, onun dışında yedek depoyla ilgili sorunlar var, ayrıca muadillerine göre çok yakıyor. Bir de plastik aksamları çabucak solacak kadar dandik, manetler çok kırılgan, arka fren pompası çok hassas falan filan... Ama benzin bitmesi dışında hiç yolda bırakmadı beni... Bakımın ve onarımdan az çok anlıyorsan alabilirsin. Arazide hafif olması çok önemli hakimiyet açısından

müdür ne yaptın sen karburatör işini?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Büyük başkan sen el atacaksın işte ya bizim motora :) Bi iki haftaya izin alacam başkanım, bi el atalım mı? Şimdi akü bitik yatıyo kapının önünde...

atalım atalımda bi mekan ayarlayalım bizim polatın garajı kullanabiliriz hemi akşamına ışık neyinde var orda dışarda bizim evin orda yapacak olursak hemi akşam saatini kullanamayız hemde soğukdan zayi oluruz alimallah :)
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
Bu ilanda motora takılı birşey var. Nedir ? Ne işe yarar ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rksiz-sifir-fiyati-6000-tldir-101239530/detay (akrapovic) yazıyor kickstart ın yanında

Galiba akrapovic değil, etiket yazmışlar ,yağ doldurma tıpasına takmışlar,Akropovicin böyle emanet bişi yapacagını sanmam. Duş hortumuna küçük eksoz bağlanmiş gibi duruyor:) hiçbir yararı olacağını sanmıyorum, hatta bana kalırsa zararı bile olabilir, oradan içerii su, toz herşey kaçabilir yanımdaki yılların endurocusu arkadaşa sordum o da bir anlam veremedi. Yanlış birşey söylemek istemem bende anlam veremedim, tahmini konuştum gerçekten bilen biri varsa bende merak ettim :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
riallinin sitesinde de var yağ soğutucu tüp diyor ama tam olarak ne işe yarar ne gibi bir etkisi var bilemem birde o yağ nasıl onda soğur onuda anlamış değilim eğer stoklarında olsaydı deneme amaçlı kesin alıyordum
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
Merhaba arkadaşlar;
İki günde tüm sayfaları okudum paylaşımlar çok güzel motor hakkında gerçekten sağlam bilgiler ve en önemlisi çok iyi bir fikir edinme olanağı sunmuşsunuz tüm arkadaşlara teşekkürler. Motora yeni başlayacağım en ufak bir fikrim yok motorlar hakkında. Dağ bayır gezmek maksadıyla klx250, wr250 araştırmış ve wr250'de karar kılmıştım aslında ancak str ilk motor için çok daha uygun gibi geldi. Düş kalk, orasını burasını kurcala bozulan yeri yapmaya çalış yapamazsan üzülme parçayı komple değiştir vs.vs .avantajları tabii ikinci eli düşük ama o kadar olsun diyeceğiz. 10000 tllik motorla düşünce insanın kalbi acır ama STR'de sadece yere temas eden yerin acır. Ehliyetle beraber nisanda bir STR'de ben alacağım ve şimdiye kadar hep yürüdüğüm dağ bayır her neresi varsa motorla gezeceğim......
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Merhabalar arkadaslar cogunuz motor ve servis ile yasadiklarimi az cok biliyorsunuz . Motoru satiliga cikarttigimdan beri motor tik demedi tek basista aliyor yagmurda bindim sogukta bindim hatta a once yine bindim . Bu motoru ilk aldigimda boyle degildi belki de aldigimda zaten sorunluydu ben farketmedim. Şaka gibi motor beni utandiriyor adeta masallah diyorum pes diyorum. Bana sen bana o kadar laf ettin ama bak tik diye calisiyorum der gibi bakiyor alet . Ne diyeyim sasirdim. Satmaktan vazgecmek uzereyim
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
güzel gezi olmuş.ama kamera çok aşağı bakıyor sanki...
evet ya işte gopronun azizliğine uğradım öne bakıyor kaldırınca kamerayı yukarı doğru o zamanda motor görünmüyor falan diğer videolar biraz daha iyi onlarıda yakında paylaşırım arkadaşlar.valla ben dedim yine diyorum bu fiyata alabileciğiniz en iyi cross budur kim ne derse desin genelde motoru videoda olandan daha zor koşullarda kullanıyorum genel bakım dışında bana bi sorun çıkarmadı yolda bırakmadı
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
evet ya işte gopronun azizliğine uğradım öne bakıyor kaldırınca kamerayı yukarı doğru o zamanda motor görünmüyor falan diğer videolar biraz daha iyi onlarıda yakında paylaşırım arkadaşlar.valla ben dedim yine diyorum bu fiyata alabileciğiniz en iyi cross budur kim ne derse desin genelde motoru videoda olandan daha zor koşullarda kullanıyorum genel bakım dışında bana bi sorun çıkarmadı yolda bırakmadı
ben de düşünüyorum trazma. str 250 ideal geldi bana
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
gp4dt.jpg

bol çamurlu bir geziden
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
bi sorum olucak 2-3 motor arasında kararsız kaldım ondan soruyorum str yi alıp supermotoya çeviricem şehir içinde sıkıntı olurmu tork vs nasıl son hız nedir rahatlık bi 120-130 yaparmı birde torku iyimidir trafik içinde olmasada ön kaldırmak tarzı trafiğe kapalı alanda hareket yapsak yaparmı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst