Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
gün geçmiyor ki bilinçsiz, tercihleri netleşmemiş bir motorcu daha aramıza katılmasın... supermoto alır cross a çevirir, chopper alıp enduro yapar, scooterla araziye girer, touringle lahmacun servisi yapar, race alıp sepet takar, comuter alır arkasına müzik tesisatı yaptırıp egzozu açtırır hatun görünce ara gazı verir... :queen::queen: bu arada jant lastikleri değişek mi :mrgreen:

Bilinçlendir bizleri özgür reiz :) Jantları değişme fikrine sıcak bakıyorum.... desem mi ki :) Sen bana jant bul jant, ön 21", arka 18-19. Daha müzik tesisatı döşiycem motora :cherry:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Güzel bir tercih olur,sıkıntı yaratacağını sanmıyorum.. Ben geçen bayağı dağ bayır karadeniz gezdim sıkıntı olmadı :)

selen orjinalmi yoksa takviye yaptırdınmı?yada minder vb... bişeymi kullandın gezerken?çünkü uzun yolda popo'da uyuşma sorunu oluyorsa sele ince olduğundan...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

str 250de sele altı bagaj var mı vida somun tornavida koyacak kadar

malesef yok.küçük bir yer var,kendi üzerinde verilen tornavida,anahtar,buji anahtarı olan küçük çanta'yı zar zor sığdırıyorum...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
gün geçmiyor ki bilinçsiz, tercihleri netleşmemiş bir motorcu daha aramıza katılmasın... supermoto alır cross a çevirir, chopper alıp enduro yapar, scooterla araziye girer, touringle lahmacun servisi yapar, race alıp sepet takar, comuter alır arkasına müzik tesisatı yaptırıp egzozu açtırır hatun görünce ara gazı verir... :queen::queen: bu arada jant lastikleri değişek mi :mrgreen:

Bilinçlendir bizleri özgür reiz :) Jantları değişme fikrine sıcak bakıyorum.... desem mi ki :) Sen bana jant bul jant, ön 21", arka 18-19. Daha müzik tesisatı döşiycem motora :cherry:

demekki ya havasından ya suyunda var bu angarada bişi.... :sunny:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
Arkadaşlar mondial extreme cross 150 bakıyordum normal'de ama fabrika yapmıyor daha felan derken hiçbir bayii'de bulamadım. Kuba str ile hyosung rx 125 arasında kaldım.kuba fiyat olarak çok daha uygun ama 250 cc olmasına rağmen daha güçsüz ? Fikirlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Bilinçlendir bizleri özgür reiz :) Jantları değişme fikrine sıcak bakıyorum.... desem mi ki :) Sen bana jant bul jant, ön 21", arka 18-19. Daha müzik tesisatı döşiycem motora :cherry:

dostum bi bakalım senin işe ya, aslında yunus reizzin javadan jant lastiği söküp taksan nasıl olur yeni bir konsept hesaaabı :queen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
dostum bi bakalım senin işe ya, aslında yunus reizzin javadan jant lastiği söküp taksan nasıl olur yeni bir konsept hesaaabı :queen:

jawayı toplamadan önce deseydi yapardık lakin ki benim jawanın jantları kampana malesef :)
Hatta bir videomuz var görmüşssündür faceden :)
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
gördüm videodan çok tatlı makina kazasız bin inşallah. üstad bigün ver de bi tur binek yaww.. jawa benim de kafamda var, bakarsın ben de jawacı olurum :) sen uçan sm' cinin cross merakına ne diyosun :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
gördüm videodan çok tatlı makina kazasız bin inşallah. üstad bigün ver de bi tur binek yaww.. jawa benim de kafamda var, bakarsın ben de jawacı olurum :) sen uçan sm' cinin cross merakına ne diyosun :mrgreen:

Alayınız laftasınız, sözdesiniz... Bak ben SM dedim aldım, almadım mı? :) Cross merakıymış...I was born Crosser evlat ! :bounce:

Almış STR yi yatırıyor, çürütüyor. Sonra jawacı olcaağmış, ba ba ba.... :mrgreen:
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
arazideki üstün meziyetini videolardan takip ediyoruz zaten sayın üstad, crosserlığın doğuştan olduğunu videonun ilk saniyelerinde anlamıştım ben :farao:
bu haftasonu gidelim mi dağlara doğru? mesela nallıhan ya da kızılcahamam?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
arazideki üstün meziyetini videolardan takip ediyoruz zaten sayın üstad, crosserlığın doğuştan olduğunu videonun ilk saniyelerinde anlamıştım ben :farao:
bu haftasonu gidelim mi dağlara doğru? mesela nallıhan ya da kızılcahamam?

Cumartesi eğitim vereceğim bizim çocuklara...:bounce: pardon eğtim alacağız bizim çocuklarla birlikte :) Pazar boşum. :cat:

(buarada burayı da hem geyiğe hem de haberleşme topiğine çevirmeseydik, şu çingenliği burada da yapmasaydık iyiydi... :) )
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Cumartesi eğitim vereceğim bizim çocuklara...:bounce: pardon eğtim alacağız bizim çocuklarla birlikte :) Pazar boşum. :cat:

(buarada burayı da hem geyiğe hem de haberleşme topiğine çevirmeseydik, şu çingenliği burada da yapmasaydık iyiydi... :) )

Cocuk seni karaman taraflarında görmüşler.. :queen:
srt.jpg


Hayır makaraya çevirmeycektim ama dayanamadım en fazla 2 saat tutabildim kendimi :mrgreen:

Özgür ayıpsın ne zaman istersen hatta geçen gün yine çınlattık kulağını senin ziya ile :)
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
:mrgreen::queen:
Cumartesi eğitim vereceğim bizim çocuklara...:bounce: pardon eğtim alacağız bizim çocuklarla birlikte :) Pazar boşum. :cat:

(buarada burayı da hem geyiğe hem de haberleşme topiğine çevirmeseydik, şu çingenliği burada da yapmasaydık iyiydi... :) )

Eğitim olayına ben de sıcak bakıyorum aslında ama bu kubayla eğitime gerek yok deyip tepkileri üzerime çekmek istemiyorum.. :p o yüzden sen iyice öğren bana öğretirsin

Cocuk seni karaman taraflarında görmüşler.. :queen:
http://i679.photobucket.com/albums/... festivaliyle race motor ilişkisini :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
polat nokta atışı koysun ben ipucunu vereyimde alet ya husquarna yada husaberg :) tam bilemedim..
o iyi araştırır hırs yapar falan bulmak için :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
yalnız makina çok güzelmiş ne ola ki bu?

''Çok saf, temmiz kalpli, iyi niyetli bi eleman vardı neydi adı yaw onun'' diye çınlatmışsınızdır kesin.. arkadaş ne bileyim ben rock festivaliyle race motor ilişkisini :mrgreen:

Kubadır o kuba, çinlidir kesin :) Ne race'i ne festivali ne ilişkisi ben anlamadım ??
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
bu ankirock a her tarz motoru almıyorlardı ya, ben de konser alanları ve yollar müsait olmadığı için bazı modelleri almayacaklarını düşünmüştüm de arkadaşlar beni günün safı ilan etti :king: işin aslı şekilli motoru olandan ücret almayıp apachi motorcuları dışarda tutmak adına kendilerince bi tasnif yapmışlar...:sunny:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Selam arkadaşlar benim motorun arkasındaki gezme olayı çok komik birşey çıktı bilginize sunayım sizdede olursa canınızı sıkmayın çünkü sebeb LASTİK HAVA BASINCIYMIŞ hava 12 ye düşmüş şambrel bu nedenle içeride geziyormuş yani lastiği tam doldurmuyormuş buda gezme hissi oluşturmuş 33 havayı verince şimdi on numara oldu.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Selam arkadaşlar benim motorun arkasındaki gezme olayı çok komik birşey çıktı bilginize sunayım sizdede olursa canınızı sıkmayın çünkü sebeb LASTİK HAVA BASINCIYMIŞ hava 12 ye düşmüş şambrel bu nedenle içeride geziyormuş yani lastiği tam doldurmuyormuş buda gezme hissi oluşturmuş 33 havayı verince şimdi on numara oldu.

ben de arazide daha iyi yol tutsun süspansiyon etkisi yapsın diye hava basınçlarını düşürmüştüm ön lastiğe sibop kestirdim usta fazla hava bas demişti... gezinme sorunu da aklımızda olsun
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ben de arazide daha iyi yol tutsun süspansiyon etkisi yapsın diye hava basınçlarını düşürmüştüm ön lastiğe sibop kestirdim usta fazla hava bas demişti... gezinme sorunu da aklımızda olsun

Bazı cross aletlerin kullanım kitapçığına bak. Orada asfaltta şukadar, arazide şukadar hava basın felan diyor. Fikir edinebilirsin hani. Mesela 10 psi yada 15 psi çok mu düşüktür diye düşünüyorsan eğer. Ben yanlış hatırlamıyorsam arazi için genelde 15~18 psi arası tavsiye ediliyordu galiba...

Dur şimdi baktım. Bizim motorların cross versiyonun da;

___________Ön Lastik______________Arka Lastik

Cadde......1,5 bar (~22 psi)..............2,0 bar (29 psi)
(1 kişi)

Arazi........1,0 bar (14,5 psi).............1,0 bar (14,5 psi)

şeklinde belirtilmiş.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Bazı cross aletlerin kullanım kitapçığına bak. Orada asfaltta şukadar, arazide şukadar hava basın felan diyor. Fikir edinebilirsin hani. Mesela 10 psi yada 15 psi çok mu düşüktür diye düşünüyorsan eğer. Ben yanlış hatırlamıyorsam arazi için genelde 15~18 psi arası tavsiye ediliyordu galiba...

Dur şimdi baktım. Bizim motorların cross versiyonun da;

___________Ön Lastik______________Arka Lastik

Cadde......1,5 bar (~22 psi)..............2,0 bar (29 psi)
(1 kişi)

Arazi........1,0 bar (14,5 psi).............1,0 bar (14,5 psi)

şeklinde belirtilmiş.

zaten artık azaride de caddede de ön 20-24 arka 28-30 :cat:

bu arada pazar için aklınızda bişey yok mu hala? çıkar bi rota güzel parkuru olan, kaybolmak uğruna basıp gidelim :pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst