Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
hemen kitlese bile razıyım.sizin motorlar daha yeni tozunu alıyorsundur hergün.şöyle 2 binli kmlere gelince arka fren tutmamaya başlıyor yeni balata taktık yine olmadı sorunu başka bir fren merkezi ile değiştirerek birazda olsa hallettik.:)

Şöyle anlatmaya çalışayım.. Fren merkezi "çok küçük" ustaların yorumlarına göre.. Bir süre sonra basınçtan merkez içindeki contaların ruhuna fatiha oluyor.. Bizim izmir'deki servisi içindeki contaları kalitelileriyle değiştirdi fakat o da yaklaşık 1000 km kadar idare etti.. Özetle arka fren bir süre sonra tutmuyor, asfaltta nasıl olduğunu bilemiyorum fakat arazide sürekli kullanım sonrası bu benim de başıma gelmişti..

Peki Fren Merkezini mi değiştirdiniz yoksa Ana Merkezi mi?
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
Peki Fren Merkezini mi değiştirdiniz yoksa Ana Merkezi mi?

5v5fu.jpg


Özetle resimde görülen tüm parçalar değişiyor.. Fren merkezini tek olarak göndermiyorlar, ara spiral hortumu ve arka kaliperlerle birlikte geliyor ve değişiyor..
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
9
aynı sorun bendede başladı..:) 1600 kmdeyim.. arka fren tutmuyor..nasıl bir yol izlemeli..servis garantiden değiştirirmi arkadaşlar..ve değişirse nihai çözüm olur mu?
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
arkadaşlar komple değiştirmedim ben sadece fren pedalının bağlı olduğu kısım yani arka fren merkezi olarak adlandırılan yer.sorunsa o merkezdeki hidrolik tankı çok küçük bundan dolayı tam basınçmı artık neyse sağlayamıyor 25 tl başka bir merkez aldım tankı harici bir boruyla bağlanıyor sorun çözüldü diyebilirm.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar; Sikayeti olan var mı bu motordan ? Kronik herhangi bir sorun var mı acep?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
fotoğraflar istanbul cross grubu başlığında'da var ama buraya'da koyayım konu canlansın,almak isteyip tereddük edenlerin içini kıpırdatsın diye koyuyorum :mrgreen:

bu açıdan çok yakışıklı duruyor değilmi :cherry:



tırmanış başlıyor :cyclopsan






ve tepedeyim :flower:

 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
arkadaşlar bugün yolda kaldım.motor önce tekledi sonra durdu biraz bekledikten sonra çalıştı 100mt sonra tekrar çekişi düşüp stop etti.dedim benzindenmi ama depoya bakıyorum benzin var,neyse dedim yedek depoya aldım bi kaç kez çalıştı ama yine stop etti.sonra son çare 50 mt ilerdeki benzincide depoyu fulledim sonra 2.marş'da çalıştı motor.önceki alışım'da 40 tl ye depoyu fullemiştim 8 küsür lt benzin almıştı,bu kez 30 tl 6 küsür lt benzin aldı.yani her halükarda depoda benzin var(gözlede görülüyodu zaten)...full depo ile 135 km yapmış oldum yani aşırı fazla yaktı (arabamdan fazla) bu kadar yakmasının sebebi rodaj'da olduğundan ve ormanda'da kullandığımızdanmı acaba?birde neden böyle benzin varken çalışmadı?aynı durum başına gelen varmı ???
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
arkadaşlar bugün yolda kaldım.motor önce tekledi sonra durdu biraz bekledikten sonra çalıştı 100mt sonra tekrar çekişi düşüp stop etti.dedim benzindenmi ama depoya bakıyorum benzin var,neyse dedim yedek depoya aldım bi kaç kez çalıştı ama yine stop etti.sonra son çare 50 mt ilerdeki benzincide depoyu fulledim sonra 2.marş'da çalıştı motor.önceki alışım'da 40 tl ye depoyu fullemiştim 8 küsür lt benzin almıştı,bu kez 30 tl 6 küsür lt benzin aldı.yani her halükarda depoda benzin var(gözlede görülüyodu zaten)...full depo ile 135 km yapmış oldum yani aşırı fazla yaktı (arabamdan fazla) bu kadar yakmasının sebebi rodaj'da olduğundan ve ormanda'da kullandığımızdanmı acaba?birde neden böyle benzin varken çalışmadı?aynı durum başına gelen varmı ???
benzin yedekte ise ve bitmişse depoda benzin olsa dahi dediğin şeyler olur dostum.depoyu normale aldığında sorunun düzelmesi gerekirdi aynısı banada olmuştu yedekte unutmuşum dedim aha yolda kaldım ama baktığımda benzin vardı sonra jeton düştü normale çevirip devam ettim :queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
benzin yedekte ise ve bitmişse depoda benzin olsa dahi dediğin şeyler olur dostum.depoyu normale aldığında sorunun düzelmesi gerekirdi aynısı banada olmuştu yedekte unutmuşum dedim aha yolda kaldım ama baktığımda benzin vardı sonra jeton düştü normale çevirip devam ettim :queen:

iki tarafta'da denedim,yok çalışmadı...bu arada; (musluğun uzun ucu) normal depo aşağı,yedek depo yukarı değilmi?
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
,bu kez 30 tl 6 küsür lt benzin aldı.yani her halükarda depoda benzin var(gözlede görülüyodu zaten)...full depo ile 135 km yapmış oldum yani aşırı fazla yaktı ?

Full depo ile değil 6 litre ile 135 km yaptın :)

buda 100 km de 4.4 litre yapar ki normalin biraz üstünde.

Sebebide rodaj ve uzun orman üsrüşleri olsa gerek.

Sakin cadde kullanımında da 3,5 litre ortalama yakarız gibime geliyor.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Şu aletin şehir içi yakıt tüketimini tam olarak belirlemiş olan kimse var mı acaba? Önceki sayfalarda bahsedilmişti ama sonlara doğru biraz arttı mı ne :) Ben de tahminen 3,5 gibi düşünüyorum da, hani hesaplamış olan varsa sorayım dedim
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Syanur bende 3,5 olarak tahmin ediyorum.

Bu yakıt ölçme işinde ben çok iyiyimdir ama maalesef hiç caddede binmiyorum :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Full depo ile değil 6 litre ile 135 km yaptın :)

buda 100 km de 4.4 litre yapar ki normalin biraz üstünde.

Sebebide rodaj ve uzun orman üsrüşleri olsa gerek.

Sakin cadde kullanımında da 3,5 litre ortalama yakarız gibime geliyor.

inşallah öyledir yoksa arabadan bi farkı yok.işe gidip gelmek için az yakıyo diye aldık aleti,böyle giderse ocağımıza incir ağacı diker :cherry:
bu arada şu önden gelen zırıltı gerçekten direksiyon kilidindenmiş.dün elektrik bandı sardım bu sabah ses kesildi,süper oldu :cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Anladım, ben her benzinliğe girdiğimde litre ve km değerlerini tlf'na yazıyorum. Hatta verdiğim parayı da yazıyorum :) Her seferinde de depoyu tam doldurduğum için net bir sonuç elde ediyorum.

Bir de bu sahibinden.com sitesinde hala STR için bir kısım oluşturulmadı. Bunun için mail felan atmayı düşünüyorum, ilanları takip ederken sıkıcı bir durum oluşuyor.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hadi istanbulda ve yakında olanalr aydos tepesine çıkalım be :)
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
18
kuba str 250 performans egzozunu nerede bulabilirim arkadaşlar internette bulamadım
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
iki tarafta'da denedim,yok çalışmadı...bu arada; (musluğun uzun ucu) normal depo aşağı,yedek depo yukarı değilmi?
ben de tam tersi olarak biliyorum normal yukarda yedek aşağıda çünkü benim motor stıp ettiğinde çubuk aşağıdaydı ve içinde benzin vardı yukarı çevirdim devam ettim demekki yedekteymiş dedim o şekilde öğrendim.

380 km yi 58 tl ye falan gittim oda ortalama 3.5-3.6 gibi bişey oluyor yani tabi bu oran devirli kullanım ve rodaj süreci boyunca değişebilir
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Hadi istanbulda ve yakında olanalr aydos tepesine çıkalım be :)
5 sene önce aydos tepesinin zirvesine çıkmak için cbf 250 ile çok uğraşmıştım..zavallım kaç kere düştü kalktı ... eğer oraya çıkarsanız resimleri beklerim.. herhangi bir sıkıntı olursa benim evim oraya 3-5 kmm uzaklıkta... elimden geleni yaparım...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Musluğun konumu sanırım bir muamma :)

Yukarda yedek depo aşağıda full depo gösteriyor tamam ama musluğu ne tarafa çevireceğimiz belli değil :p

Yani musluk vanasının üstünde bir ok işareti filan yok.

Ama yanlış hatırlamıyorsam musluk vanasının uzun olan tarafı yönü gösteriyor.

Deneyen var mı?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Musluğun konumu sanırım bir muamma :)

Yukarda yedek depo aşağıda full depo gösteriyor tamam ama musluğu ne tarafa çevireceğimiz belli değil :p

Yani musluk vanasının üstünde bir ok işareti filan yok.

Ama yanlış hatırlamıyorsam musluk vanasının uzun olan tarafı yönü gösteriyor.

Deneyen var mı?

gerçekten şu konuya biri açıklık getirse...olmadı fabrikayamı sorsak:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst