- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 4,906
- Motosikleti
- Harley Davidson Softail 107
hemen kitlese bile razıyım.sizin motorlar daha yeni tozunu alıyorsundur hergün.şöyle 2 binli kmlere gelince arka fren tutmamaya başlıyor yeni balata taktık yine olmadı sorunu başka bir fren merkezi ile değiştirerek birazda olsa hallettik.![]()
Şöyle anlatmaya çalışayım.. Fren merkezi "çok küçük" ustaların yorumlarına göre.. Bir süre sonra basınçtan merkez içindeki contaların ruhuna fatiha oluyor.. Bizim izmir'deki servisi içindeki contaları kalitelileriyle değiştirdi fakat o da yaklaşık 1000 km kadar idare etti.. Özetle arka fren bir süre sonra tutmuyor, asfaltta nasıl olduğunu bilemiyorum fakat arazide sürekli kullanım sonrası bu benim de başıma gelmişti..
Peki Fren Merkezini mi değiştirdiniz yoksa Ana Merkezi mi?