Kuba Kuba Motor Çita 170F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
236
Yahu milleti kandirmaya utanmiyormusunuz. Rüzgar direnci diye bir konu var. Uzayda mi yaşıyorsunuz. 10 beygir değil 20 beygir olsa fiziksel olarak bu motor en fazla 150 görebilir. Bakın 20 beygir olsa diyorum. Kaldı ki 11 beygir lik motordan bahsediyorsunuz. Bursada bana özel mesaj ile ulaşın bu motorun kaç yaptığını test edelim yayinlayalim. Milleti kandirmaya çalışmayın.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motorun adı 170'lik aslında 150cc ama 180cc gücüne çıkabiliyo yersen :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
3
kardeşim rodaj dönemine kadar 500 km 80 -70 -60 km-h hızı geçme diyorlar tam tersini yapacaksın eğer motrunu hız için kullanmak istiyorsan ve 3-4 sene bineceksen ilk bastığımda 130 gordu daha gitmedi 500 km den sonra zaten motor kendini belli ediyor arka dişliyi ufallttım tabi bu çok bi oynama değil 1 de sundurup 15 saniyede kesiside kalıyordu uzun yola çıkacaksın şu an motorum 1800 km de ve 170 gordum tabi motor çok sallıyor akortta en ufak bozuk olmuyacak yoksa hiç dinlemiyor savurtturyor ve düz yola çıkacaksın dediklerimi yap :) Not : ben motora 3 sene bineceğim kullanım kılavuzunda 500 e kadar belirtilen hızı geçmeyin demesi motorun sağılığı için sen kılavuza gore kullanırsan 140 geçmez 10 sene surersin benim yaptığım gibi yaparsan 170 gorursun ama 5 sene binersin sonra arıza vermeye başlar zaten :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
kardeşim rodaj dönemine kadar 500 km 80 -70 -60 km-h hızı geçme diyorlar tam tersini yapacaksın eğer motrunu hız için kullanmak istiyorsan ve 3-4 sene bineceksen ilk bastığımda 130 gordu daha gitmedi 500 km den sonra zaten motor kendini belli ediyor arka dişliyi ufallttım tabi bu çok bi oynama değil 1 de sundurup 15 saniyede kesiside kalıyordu uzun yola çıkacaksın şu an motorum 1800 km de ve 170 gordum tabi motor çok sallıyor akortta en ufak bozuk olmuyacak yoksa hiç dinlemiyor savurtturyor ve düz yola çıkacaksın dediklerimi yap :) Not : ben motora 3 sene bineceğim kullanım kılavuzunda 500 e kadar belirtilen hızı geçmeyin demesi motorun sağılığı için sen kılavuza gore kullanırsan 140 geçmez 10 sene surersin benim yaptığım gibi yaparsan 170 gorursun ama 5 sene binersin sonra arıza vermeye başlar zaten :)
Kaç kilosun ? çok ince yapılımısın ? 25 beygir motorlar 150 km hızı zor geçerken 12 beygir bi motorun 170 km hız yapması mantıklı mı ?
 
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
52
Bende 180 fc modelini almayı düşünüyorum arkadaşlar ama bu motor muhabbeti gerçekten kafa karıştırıcı yok 150 cc yok 180 200 cc cıkıyor kartel uyumlu felan bunu kullanan insanlar forumlara girip yazı yazmaz. Sokaklarda bulup konusacaksın yada cg motorla ugrasan ustalara gideceksin en garanti bilgiyi size onlar verir. Benim tecrübelerime göre 150 cc bir motor 38-16 dişli ile 140 km görüyor. Stronglu krank ve piston olması sadece motorun daha dayanıklı olmasını sağlıyor yani kitlemeye karşı önlem yoksa motordan beklentiniz 160 170 olmasın en fazla dişli değiştirip 160 görürsünüz oda baya uzun sürer ki çok hantal olur motor...
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
19
S.A arkadaşlar aranızda yeniyim öncelikle kendimi tanıtıyım 17 yaşındayım 1.80 boyundayım Benim Bi sorum olacaktı ben çita 170f ile razore 150 arasında kaldım ne önerirsiniz şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

Arkadaşlar Bi sorum olacaktı daha önce hiç vitesli motor kullanmadım sadece bir kaç defa elektrikli sürdüm ve bu senede Bi motosiklet almaya karar verdim aklımda Kuba razore 150 ile çita 170 var hangisi benim için uygundur ve hangisini önerirsiniz yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
52
Arkdaşlar birde size dün karşılaştığım bir sorundan daha bahsedeyim. Motorun egzoz çıkışında yanık izleri cıkmaya başladı. Motoru sıkıştırmadım 20 dk felan 5-6 bin devir arası gittim izmir çevre yolunda durdugumda yanık izlerini gördüm çok şaşırdım 125 cc cok kullandım çok sıkıştırdım ama hiç nikelajı yanmadı bu modeldeki egzoz sanırsam baya ince ve nikelajı yanma yapıyor.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
19
Arkadaşlar Bi sorum olacaktı daha önce hiç vitesli motor kullanmadım sadece bir kaç defa elektrikli sürdüm ve bu senede Bi motosiklet almaya karar verdim aklımda Kuba razore 150 ile çita 170 var hangisi benim için uygundur ve hangisini önerirsiniz yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.



Arkadaşlar kaç gündür kullanıcılardan yorum bekliyorum kullananlar pek yok herhalde yardımcı olursanız sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Arkadaşlar Bi sorum olacaktı daha önce hiç vitesli motor kullanmadım sadece bir kaç defa elektrikli sürdüm ve bu senede Bi motosiklet almaya karar verdim aklımda Kuba razore 150 ile çita 170 var hangisi benim için uygundur ve hangisini önerirsiniz yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.



Arkadaşlar kaç gündür kullanıcılardan yorum bekliyorum kullananlar pek yok herhalde yardımcı olursanız sevinirim.

Razor 150 öneririm dostum. Git bi bayiye ikisine detaylı incele ikisine de otur hangisi hoşuna giderse onu al ikisine de alışırsın zamanla
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
19
Saolassın kardeşim yorumun için zaten şehir içi kullanım için razore daha uygun. Bi sorum daha olacaktı bu razore 150 nin çekişi Nasıl tatmin edermi 170f ile arasında Bi fark varmı
Şimdiden teşekkürler ederim yorumlarınız için
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kuba motor model adı 200'lük ama aslen 149.5cc'lik Filinta 200 modelini çıkarmış. Model adı 250 ama aslen 149.5cc olan model de çıkacak mı merakla bekliyorum.
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
Saolassýn kardeþim yorumun için zaten þehir içi kullaným için razore daha uygun. Bi sorum daha olacaktý bu razore 150 nin çekiþi Nasýl tatmin edermi 170f ile arasýnda Bi fark varmý
Þimdiden teþekkürler ederim yorumlarýnýz için
ikisindede ayni sasi var fotolarina bakmadim ama motorlarida aynidir buyuk ihtimal. ben cg tipi olan 170 modelini tavsiye ederim yeni basliyorsun dussende pek fazla kirilacak plastik aksam yok o yuzden
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
19
ikisindede ayni sasi var fotolarina bakmadim ama motorlarida aynidir buyuk ihtimal. ben cg tipi olan 170 modelini tavsiye ederim yeni basliyorsun dussende pek fazla kirilacak plastik aksam yok o yuzden


170fx gold ile Bi farkı varmı zaten şehiriçi kullanıcam pek Bi fark etmez birde bu motor başlangıç motoru olurmu çünkü hiç bir deneyimim yok bir kaç defa elektrikli sürdüm o kadar
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
ogrenirsin sikinti olmaz hepsi cg diye adlandirilan model zaten ismi farkli. zamanla elin yatkinsa tamir islerinide ogrenirsin bunlarda. benimde ilk motorum mg 125 deluxe idi. gerci daha onceden motor surmustum
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
19
ogrenirsin sikinti olmaz hepsi cg diye adlandirilan model zaten ismi farkli. zamanla elin yatkinsa tamir islerinide ogrenirsin bunlarda. benimde ilk motorum mg 125 deluxe idi. gerci daha onceden motor surmustum


Anladım kardeşim teşekkür ederim yorumların için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------

Birde bu mondial 150 mg superboy Hakkında Bi bilginiz varmı Kuba 170f ile razore 150 ile Bi farkı varmı hangisi daha kaliteli gerçi hepside Çin malı da kullanış olarak felan Nasıl Bi yardımcı olur musunuz
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Anladım kardeşim teşekkür ederim yorumların için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------

Birde bu mondial 150 mg superboy Hakkında Bi bilginiz varmı Kuba 170f ile razore 150 ile Bi farkı varmı hangisi daha kaliteli gerçi hepside Çin malı da kullanış olarak felan Nasıl Bi yardımcı olur musunuz
Mondial 150 MG Superboy-X'de Balansörlü motor var. 150'lik halinde titreşim sıfıra yakın. Bende benzer bi Mondial'i almıştım 210cc'ye modifiye ettim, 120km hızla giderken bile titremiyo. Düz yolda 135 km hızı gördüm 210cc ile.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Saolassın kardeşim yorumun için zaten şehir içi kullanım için razore daha uygun. Bi sorum daha olacaktı bu razore 150 nin çekişi Nasıl tatmin edermi 170f ile arasında Bi fark varmı
Şimdiden teşekkürler ederim yorumlarınız için

Çok büyük farklılıklar yok sağlamlık dersen bence razore parça bakımından daha iyi çitalar pek hoşuma gitmiyror bnm ama onlarında hastası çok :) Şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
19
Çok büyük farklılıklar yok sağlamlık dersen bence razore parça bakımından daha iyi çitalar pek hoşuma gitmiyror bnm ama onlarında hastası çok :) Şimdiden hayırlı olsun


Eyw kardeşim yardımcı olduğun için eğer kayseriye yolun düşerse her Türlü yardımcı olurum tekrar teşekkür ederim
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Rica ederim kardeşim. Kuba yerli bir marka işini de iyi yapıyor ve fiyatı da afaki değil bu yüzden herkes tarafındna tercih edilmesi ve tanıtılması lazım sadece kuba değil tüm yerli markalarımıza destek olmamız lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst