Kuba Cita 180 FC Hakinda Görüsürleriniz

Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
43
Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin inşallah. Bende de 170FX 2015 çelik jant modeli mevcut bende daha yeni aldım. Gidişi seriliği gayet iyi fakat sağlamlık ve güvenlilik konusun biraz tartışılır. Sakin sürüşe gayet uygun kıvraklık konusunda iyi ama lastikler aşırı kötü, alır almaz irc'nin yeni model lastiklerinden sipariş edip taktım. Genel olarak iyi. Dikkat etmeniz gereken kullanım kılavuzunda yazan rodaj bilgilerine uymanız. Ufak tefek aksesuarlarla da gayet iyi hale gelebiliyor. http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/143914-kuba-170fx-gold-ufak-tefek-modifiye-sizce-nasil-oneriler.html buradan konuma bakabilirsiniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst