Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin inşallah. Bende de 170FX 2015 çelik jant modeli mevcut bende daha yeni aldım. Gidişi seriliği gayet iyi fakat sağlamlık ve güvenlilik konusun biraz tartışılır. Sakin sürüşe gayet uygun kıvraklık konusunda iyi ama lastikler aşırı kötü, alır almaz irc'nin yeni model lastiklerinden sipariş edip taktım. Genel olarak iyi. Dikkat etmeniz gereken kullanım kılavuzunda yazan rodaj bilgilerine uymanız. Ufak tefek aksesuarlarla da gayet iyi hale gelebiliyor. http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/143914-kuba-170fx-gold-ufak-tefek-modifiye-sizce-nasil-oneriler.html buradan konuma bakabilirsiniz