kuba 125-6 vs mondial 125 uag

Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
14
kuba motor Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 125 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 110 Kg (242 lbs)
Maksimum Güç: 9.2
Yakıt Tasarrufu: 2 Lt - 100 Km
Karbüratör: Normal Sistem
Fren Sistemi: Ön Kampana - Arka Kampana
Taşıyabildiği Ağırlık: 160 Kg
Jant Sistemi: Çelik Jant
Maksimum Hız: 120 Km/saat
Eksoz: Normal Sistem
Üretim Yeri: Gaziantep
Garanti: 2 Yıl
KM125-6.jpg

http://www.kubamotor.com/km125-6.htm
buda mondial 125 uag


Mondial 125UAG Teknik Özellikler
Motor : Tek Silindir, 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 124 cm³
Silindir Çapı ve Strok : 56,5 x 49,5
Sıkıstırma Oranı : 9,0:1
Maksimum Tork : 9 NM / 8000
Soğutma : Hava Soğutma
Çalıştırma : Elden Ve Ayaktan Marşlı
Ön fren : Kampana
Arka fren : Kampana
Yağlama Tipi : Yağ Pompası
Ateşleme : Elektronik CDI
Ön Süspansiyon : Hidrolik Ön Maşa
Arka Süspansiyon : Hidrolik Amortisör
Yakıt Tankı Kapasitesi : 9 Lt.
Ön Lastik : 2,50 – 18
Arka Lastik : 2,75 – 18
Ağırlık : 100 kg
Boyutlar U-G-Y mm : 1880 x 720 x 1040
Şanzıman : 5 Vites


thumb_1151345889.jpg


http://www.mondialmotor.com.tr/MONDI...UAG/index.html
istanbulda kuba nın bayisi yok ama baya sağlam vede kullanışlı olduğu yönünde haberler aldım.mondial hepimizce malum.bayisi yedek parçası bir çok yerde olan bir marka ikiside çin ikiside hemen hemen aynı gibi görünüyor.2 sinide yakından gördüm. ama hiç kullanmadım.bazı arkadaşların mondial çabuk paslanıyor demesi beni çok endişelendirdi.bana yardım ederseniz sevinirim.saygılarımla
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
ikiside ikiz sayılır parçaları tamamen de uyuyor küba motor u al derim hem daha ucuz hemde jantlar ı çelik :cat:
yani küba motor un parçasını mondial den temin edebilirsin v.s v.s.
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
walla kuba neden kuba jantlardan dolayı modide kubada pas yapar ne kadar ekmek o kdar köfte o kadarına katlanıcan silersin fln flan belki bende alırım belli olmaz
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
KUBA bence daha iyi jantlar çelik jant ve iki rengi var kırmız ve siyah renk
mondial'in arka amartisörleri çok sert
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
14
evet birde karbürator için bir şey daha deniyor.bu konuda bana fikir verirmisiniz??? kuba nın galiba motor koruma demiri var bunlarda + özellik gibi geldi bana
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
2
Bende Ehliyeti Aldım Bu aralar MOTOR almaya karar verdim kuzenim KUBA 125 cc Aldı çok memnum bende Mondial 125cc UAG veya KUBA 125 cc mi alsam diye kararsızım...Sizin Kararlarınız Benim kararımı etkileyecek arkadaşlar Sizce hanqisini alayım ne dersiniz KUBA kullanınız veya MONDİAL kullanınız varmı..Varsa yardımcı olabilirmi...Şimdiden TŞK ederimm...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3
Bende Ehliyeti Aldım Bu aralar MOTOR almaya karar verdim kuzenim KUBA 125 cc Aldı çok memnum bende Mondial 125cc UAG veya KUBA 125 cc mi alsam diye kararsızım...Sizin Kararlarınız Benim kararımı etkileyecek arkadaşlar Sizce hanqisini alayım ne dersiniz KUBA kullanınız veya MONDİAL kullanınız varmı..Varsa yardımcı olabilirmi...Şimdiden TŞK ederimm...

kuba al kuba bende 4 aydan beri var daha hiç sorun açmadı ama mondial asya ve benzeri çabuk sibob kesiyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
reis kuba uagdan daha konforludur sırf bu yüzden öneriyorum uagda o rahatlık YOK.hemde kubada birazda şekil var be
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
1
arkadaşlar bende 125 uag var makinayı orjinal kullanırsanız gayet ekonomik performans istiyorsanız biraz masraflı ama çok başarılı sıra dışı bir makina oluyor bakımlarını zamanında yaparsanız ki olması gereken bu çok dayanıklı ve uzun ömürlü bence uağ yedek parça orjinal ve yan sanayi istemediğiniz kadar tabi sorun yaşarsanız 4000 km den sonra 150cc ye yükselttim daha şaşırtıcı ve daha heycan verici oldu şimdi 20000 de ama rahatı fazla aramayın rahat olması daha masraflı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Kas 2011
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 125 uag var 17 t dişli tak tek kişi 150 yapıyo şimdiye kadar bi tesisattan arıza açtı oda 3 kişi bindik kablolar kopmuş onuda yaptk tavsiye ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------

motor 2008 model
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst