- Katılım
- 25 May 2015
- Mesajlar
- 72
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ktm rc 390 ın incelemesini altınelbiseli adam yapmış çok beğendim tasarımını felan sizler ne düşünüyosunuz bu konuda
ve bu rc serisinin 200 lük ve 250 lik motosikletleride var 200 lük motosikletin fiyatı 13850 tl 250 lik motosikletin fiyatı 17 bin tl
ama birde tasarıma gelin
çok hoş duruyo 
https://www.youtube.com/watch?v=rd_UEfuhP1s
ve bu rc serisinin 200 lük ve 250 lik motosikletleride var 200 lük motosikletin fiyatı 13850 tl 250 lik motosikletin fiyatı 17 bin tl
ama birde tasarıma gelin
https://www.youtube.com/watch?v=rd_UEfuhP1s