- Katılım
- 11 May 2014
- Mesajlar
- 645
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,
KTM için uzun süredir egzoz arayışı içerisindeyim ancak tatmin edici bir sonuca varamadım.
Bazıları gerçekten iyi ancak pahalı, bazısı ise sadece ses için...
Derdim biraz olsun daha trafikte fark edilebilmek başka hiç bir şey değil.
-ECU Map uygulayabilmek için Power Commander
-Performans Hava Filtresi (K&N)
-Egzoz'a ait ECU Map
vb her şeyi düşündüm ancak maliyet çok fazla oldu.
Egzozu alayım takayım da kullanayım diyecek birisi değilim.
Yukarıda yazdıklarımı uygulamadıktan sonra egzoz değişimi sesten başka bir şeye yaramıyor. Bunları yapmışken de Quick Shifter yapmamak olmaz diyorum.
Neyse ki tüm bu isteklerimden aldığım bilgilerle ve forum üyesi COQ ile kafa yormakla birlikte vazgeçtim.
Çünkü uzun vadede bu motosikleti kullanmayacağım.
YouTube'da gezinirken şöyle bir video ile karşılaştım ve içimdeki egzoz kıvılcımı tekrar yandı.
Bu işlemin motosiklet üzerinde ki + ve - yönleri nelerdir?
Ne kadar sağlıklı bir işlem?
Bilgi ve tecrübeleriniz ile beni yeşillendirebilirseniz sevinirim. :rendeer:
COQ ilgin için ayrıcı teşekkür ederim.
KTM için uzun süredir egzoz arayışı içerisindeyim ancak tatmin edici bir sonuca varamadım.
Bazıları gerçekten iyi ancak pahalı, bazısı ise sadece ses için...
Derdim biraz olsun daha trafikte fark edilebilmek başka hiç bir şey değil.
-ECU Map uygulayabilmek için Power Commander
-Performans Hava Filtresi (K&N)
-Egzoz'a ait ECU Map
vb her şeyi düşündüm ancak maliyet çok fazla oldu.
Egzozu alayım takayım da kullanayım diyecek birisi değilim.
Yukarıda yazdıklarımı uygulamadıktan sonra egzoz değişimi sesten başka bir şeye yaramıyor. Bunları yapmışken de Quick Shifter yapmamak olmaz diyorum.
Neyse ki tüm bu isteklerimden aldığım bilgilerle ve forum üyesi COQ ile kafa yormakla birlikte vazgeçtim.
Çünkü uzun vadede bu motosikleti kullanmayacağım.
YouTube'da gezinirken şöyle bir video ile karşılaştım ve içimdeki egzoz kıvılcımı tekrar yandı.
Bu işlemin motosiklet üzerinde ki + ve - yönleri nelerdir?
Ne kadar sağlıklı bir işlem?
Bilgi ve tecrübeleriniz ile beni yeşillendirebilirseniz sevinirim. :rendeer:
COQ ilgin için ayrıcı teşekkür ederim.
Son düzenleme: