Ktm Rc 250 İade Davası (Artı Grup - Spormoto)

Katılım
15 Eyl 2018
Mesajlar
31
Arkadaşlar herkese selamlar. Uzun zamandır yazamadım. Kusura bakmayın.

Eylül ayında mahkeme sonuçlandı ve davayı kazandım. Hakim paranın iadesine karar verdi. Geri alırım diye düşündüğüm otopark paralarını maalesef alamadım. Dava açtığım günden itibaren fatura tutarını yasal faiziyle iade alacağım. Bildiğim kadarıyla dava için ödediğim dosya bilirkişi vb paralarını da iade alacağım.

Şu an gerekçeli kararın çıkmasını bekliyorum. Gerekçeli kararın ardından 2 hafta itiraz süreci var. Ardından icra işlemlerini başlatabiliyorum.

Her ne kadar döviz kuru vs dolayısıyla alacağım para benzer bir motor almaya yetmese de, hem bozuk motordan kurtulduğum, hem Spormoto'yu ve Artı Grup'u haksız çıkardığım, hem de Spormoto'nun önerdiği gibi motoru 2. el olarak satıp başka birinin başını yakmadığım için gayet mutluyum.

Bu motoru iade etmek benim için bir izzet-i nefis meselesi olmuştu. Bu süreçte verdiğiniz destek için çok teşekkürler. İnşallah kimse benzer şeylerle uğraşmak zorunda kalmaz.

Kendi adıma bir daha ne Artı Grup'un ne de Spormotonun kapısının önünden geçmem.

Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
28 Tem 2017
Mesajlar
675
Arkadaşlar herkese selamlar. Uzun zamandır yazamadım. Kusura bakmayın.

Eylül ayında mahkeme sonuçlandı ve davayı kazandım. Hakim paranın iadesine karar verdi. Geri alırım diye düşündüğüm otopark paralarını maalesef alamadım. Dava açtığım günden itibaren fatura tutarını yasal faiziyle iade alacağım. Bildiğim kadarıyla dava için ödediğim dosya bilirkişi vb paralarını da iade alacağım.

Şu an gerekçeli kararın çıkmasını bekliyorum. Gerekçeli kararın ardından 2 hafta itiraz süreci var. Ardından icra işlemlerini başlatabiliyorum.

Her ne kadar döviz kuru vs dolayısıyla alacağım para benzer bir motor almaya yetmese de, hem bozuk motordan kurtulduğum, hem Spormoto'yu ve Artı Grup'u haksız çıkardığım, hem de Spormoto'nun önerdiği gibi motoru 2. el olarak satıp başka birinin başını yakmadığım için gayet mutluyum.

Bu motoru iade etmek benim için bir izzet-i nefis meselesi olmuştu. Bu süreçte verdiğiniz destek için çok teşekkürler. İnşallah kimse benzer şeylerle uğraşmak zorunda kalmaz.

Kendi adıma bir daha ne Artı Grup'un ne de Spormotonun kapısının önünden geçmem.

Tekeriniz düz bassın.

Yani söylenecek o kadar çok şey var ki;

HELAL OLSUN size.

Keşke herkes sizler gibi hakkını arasa. Çok daha güzel motorlarınızın olması ve çok güzel bir Hayatınız olması dileklerimle.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
hayırlı olsun. davayı kendim kazanmış gibi sevindim. KTM ile sorun yaşayan tek siz değilsiniz. Daha önce de kol çıkaran duke görmüştüm forumda. Sırf bu yaşanılan olaylardan dolayı geçen ağustosta motor alırken japon malı motordan şaşmadım. bende de pulsar 200 vardı. onda yaşadığım motor probleminden dolayı bu ülkede japon harici motor alınmayacağı kanısına vardım. geçmiş olsun umarım tekrar yaşamazsınız bu tarz olayı.
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
İlk konuyu da okudum gerçekten helal olsun. KTM çok iyi bir marka olarak bilinse de marka faktöründen çok distribütör faktörünün önemini çok net görüyoruz. Şahsen KTM hayranı olsam da net olarak bu ülkede almam. Adamlar esnaf mantığı iş yapıyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Tebrik ederim,çok sevindirici...
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,539
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
@skrofula
Helal olsun sana kardeşim.

Artı Grup'a da selamlar olsun.

Demek ki neymiş?

Hakkını aramaktan vazgeçmemek lazımmış.

Demek ki neymiş?

Artı Grup'tan uzak durulacakmış.
 
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
194
geçmiş olsun. Ktm'yi sağlam bir marka olarak görürdüm ben de fakat keşke spormotoya gittiğimde bana test motorunu o kadar da zorlanmadı çok güzel motor vs diye satmaya çalışmasalardı. :) O zaman sildim gözümde:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrikler! Herkes bu şekilde hakkını arasa ve bulsa müşterilere böyle davranamazlar baştan...

Ancak ücretin enflasyonla iadesi sorun bence. Çünkü motosikletin şu anki ederi muhtemelen daha yüksek değil mi? Bu durumda müşteriyi taciz eden Supermoto ne kaybetti? Prensipte kaybettiler ama maddi yaptırım nerede? Yalan enflasyon değerlerinin vurduğu yere bak...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Ben de Türkiye'nin en büyük 2 firması ile ayrı zamanlarda davalık oldum. Herkes onların avukatları çok iyidir, uğraşma falan dediler. Avukat dahi tutmadan kendim dava açtım. Olay belliydi zaten. İkisini de kazandım. Yani atmasyon değil de, adam gibi bir ayıplı mal, doğru düzgün evrak, haklılığınız somut ise herkes hakkını buluyor. Ha temyiz-istinaf derken benim 1 tanesi 1,5 sene sürdü. Bi tanesi 3 ay. Bugün bir mal alacağım zaman anlatıyorlar şöyle olursa geri almam, böyle olur diyorlar, hadi canım boş yapma diyorum.

Ağlayarak söylüyorum;
Adalete inanç kadar azaldı ki, zaten kazanman gereken davayı alınca "oha, vay anasını, işte bu be, ne koydun be" deniyor.

Sen bu hak arayışından ötürü, beni, spormotonun bana yapacağı yamuğa karşı korudun. Aynı şekilde bugün ve yarın yiyeceğim kazıklara sebep olan "olm ne uğraşacam ya zaten iş cikmaz" diyenlerin üzerinde hepimizin elleri, ahı ve vebali var. Bizden helallik almadan giderlerse ne fena.

Teşekkür ederim, saygılar.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
" Kimse hakkını aramaktan anlamaz, kimse yasal yollar ile uğraşmaz " diye düşünen kuruluşlara ders olması dileği ile,

Tebrikler.
 
Katılım
15 Eyl 2018
Mesajlar
31
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için çok teşekkürler. Önceden de dediğim gibi bu benim için bir onur ve gurur meselesi olmuştu.

Tebrikler! Herkes bu şekilde hakkını arasa ve bulsa müşterilere böyle davranamazlar baştan...

Ancak ücretin enflasyonla iadesi sorun bence. Çünkü motosikletin şu anki ederi muhtemelen daha yüksek değil mi? Bu durumda müşteriyi taciz eden Supermoto ne kaybetti? Prensipte kaybettiler ama maddi yaptırım nerede? Yalan enflasyon değerlerinin vurduğu yere bak...

Dostum para tamamen 2. plandaydı benim için. Zaten motosikleti tamir edebilselerdi 2. el olarak satılmasına razıydım ben. Ama beceremediler. Yasal olarak buraya koymam çok doğru olmaz muhtemelen ama en çok bilirkişinin detaylı raporunda hem motorun hem de verilen servis hizmetinin ayrı ayrı kusurlu bulunması içimi rahatlattı. Hatta bir ara karşı tarafın avukatı bu arızaların kullanıcı hatası olduğunu iddia etti. Ben de tabi madem kullanıcı hatası o zaman niye garantiden yaptınız, parasını isteseydiniz ya dedim.

Tekrar tekrar iyi dilekleriniz için teşekkürler. Umarım bu konu benzer durumda olan arkadaşlar için emsal oluşturur.
 
Katılım
15 Eyl 2018
Mesajlar
31
Arkadaşlar karşı taraf istinafa başvurdu. Macera devam ediyor.

Bu arada 2 gün sonra tam 2 yıl olacak dava açalı.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Arkadaşlar karşı taraf istinafa başvurdu. Macera devam ediyor.

Bu arada 2 gün sonra tam 2 yıl olacak dava açalı.

Hocam allah sabır versin gerçekten böyle rezillik olmaz. Bir firma için bu kadar mı zor malının arkasında durmak. Hadi durmadın yaptın bir hata dava vs. girildi bir işe onu da kaybettin. E artık yeter be kardeşim bir insanı bu kadar rezil etmeye, uğraştırmaya ne gerek var. Ayıptır yazıktır. Spormoto benim gözümde bitmiştir.
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
775
Arkadaşlar karşı taraf istinafa başvurdu. Macera devam ediyor.

Bu arada 2 gün sonra tam 2 yıl olacak dava açalı.

Yokuş yaptıkları,başka bişey değil.Nasıl olsa kazanamayacaz karşı tarafı biraz daha yıpratalım diye yapılmış bir harekettir.
Neyse istinafa tüketici mahkemesi bakacağından 1-2 ayda sonuçlanır.Belki o kadar bile sürmeyebilir 15-20 güne sonuçlanır.1 yıl falan beklemezsiniz.
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Bu konuyu KTM global ile paylaşırsanız belki bir uyarıda bulunurlar. Dünyada bu tarz konularda müşteri yanlısı bir tutum vardır. Adamlar davayı kaybetmiş hala istinaf felan uğraşıyorlar yazık. Bu markanın satis pazarlama biriminin başında kim varsa aldığı eğitimi gerçekten merak ettim. Olay insanlik felan da değil bakmayın. ticari bir marka üç kuruş için kendi itibarını zedeleyip dolaylı olarak daha da çok zarar ediyor. Yoksa kimse babasının hayrına iade almaz sizin iade alidiginiz bir mal potansiyel birçok müşterinizi kaybetmemeniz demek. Bu arkadaş başlığı çok olumlu da acabilirdi. Sag olsunlar sorun yaşadım ama ürünlerinin arkasında durdular vs. tarzı. Neyse kime ne anlatıyoruz ki, bizim ülkedeki galerici mafyaci bir yaklaşım var her alanda.
Aynı hatayı Bajaj jant kırıyor dedi diye Altın elbiseli adama yaptı. Belki sırf o çıkışları (dava açmak ile tehdit etmişlerdi) yüzünden abartmıyorum yüzlerce belki binlerce müşteri kaybettiler. Ne oldu şimdi şirketleri daha fazla zarar gördü. KTM den eğitimli hakederek bulunduğu pozisyona gelmiş birileri okuyorsa buralari, istinafa gitmek felan süreci daha da uzatmak size zarar verir bu olayı yaşayan arkadaşa değil.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2018
Mesajlar
31
Bu konuyu KTM global ile paylaşırsanız belki bir uyarıda bulunurlar. Dünyada bu tarz konularda müşteri yanlısı bir tutum vardır. Adamlar davayı kaybetmiş hala istinaf felan uğraşıyorlar yazık. Bu markanın satis pazarlama biriminin başında kim varsa aldığı eğitimi gerçekten merak ettim. Olay insanlik felan da değil bakmayın. ticari bir marka üç kuruş için kendi itibarını zedeleyip dolaylı olarak daha da çok zarar ediyor. Yoksa kimse babasının hayrına iade almaz sizin iade alidiginiz bir mal potansiyel birçok müşterinizi kaybetmemeniz demek. Bu arkadaş başlığı çok olumlu da acabilirdi. Sag olsunlar sorun yaşadım ama ürünlerinin arkasında durdular vs. tarzı. Neyse kime ne anlatıyoruz ki, bizim ülkedeki galerici mafyaci bir yaklaşım var her alanda.
Aynı hatayı Bajaj jant kırıyor dedi diye Altın elbiseli adama yaptı. Belki sırf o çıkışları (dava açmak ile tehdit etmişlerdi) yüzünden abartmıyorum yüzlerce belki binlerce müşteri kaybettiler. Ne oldu şimdi şirketleri daha fazla zarar gördü. KTM den eğitimli hakederek bulunduğu pozisyona gelmiş birileri okuyorsa buralari, istinafa gitmek felan süreci daha da uzatmak size zarar verir bu olayı yaşayan arkadaşa değil.

Yazdım dostum ama doğrudan KTM globalden bana dönen kimse olmadı. Hep spormotodan iletişim kurdular. Anladığım kadarıyla KTM global şikayet kaydını ilgili ülkedeki distribütörüne paslıyor, onların çözüm bulmasını bekliyor.

İstinaf sonucunda kararın pek değişeceğini sanmıyorum. Sadece süreç uzamış oldu. Allahtan yeni motor almıştım da bu süreçte motorsuz kalmadım. RC 250 bir süre daha otoparkta beklesin bakalım.

Bir olumlu yanı, istinaf dahil bir iade davasının bütün süreçlerini hep beraber görmüş oluyoruz. Yarın bir gün birine rehber olur belki.

Tekeriniz düz bassın. Destekleriniz için çok teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst