- Konu Yazar
- #81
Arkadaşlar herkese selamlar. Uzun zamandır yazamadım. Kusura bakmayın.
Eylül ayında mahkeme sonuçlandı ve davayı kazandım. Hakim paranın iadesine karar verdi. Geri alırım diye düşündüğüm otopark paralarını maalesef alamadım. Dava açtığım günden itibaren fatura tutarını yasal faiziyle iade alacağım. Bildiğim kadarıyla dava için ödediğim dosya bilirkişi vb paralarını da iade alacağım.
Şu an gerekçeli kararın çıkmasını bekliyorum. Gerekçeli kararın ardından 2 hafta itiraz süreci var. Ardından icra işlemlerini başlatabiliyorum.
Her ne kadar döviz kuru vs dolayısıyla alacağım para benzer bir motor almaya yetmese de, hem bozuk motordan kurtulduğum, hem Spormoto'yu ve Artı Grup'u haksız çıkardığım, hem de Spormoto'nun önerdiği gibi motoru 2. el olarak satıp başka birinin başını yakmadığım için gayet mutluyum.
Bu motoru iade etmek benim için bir izzet-i nefis meselesi olmuştu. Bu süreçte verdiğiniz destek için çok teşekkürler. İnşallah kimse benzer şeylerle uğraşmak zorunda kalmaz.
Kendi adıma bir daha ne Artı Grup'un ne de Spormotonun kapısının önünden geçmem.
Tekeriniz düz bassın.
Eylül ayında mahkeme sonuçlandı ve davayı kazandım. Hakim paranın iadesine karar verdi. Geri alırım diye düşündüğüm otopark paralarını maalesef alamadım. Dava açtığım günden itibaren fatura tutarını yasal faiziyle iade alacağım. Bildiğim kadarıyla dava için ödediğim dosya bilirkişi vb paralarını da iade alacağım.
Şu an gerekçeli kararın çıkmasını bekliyorum. Gerekçeli kararın ardından 2 hafta itiraz süreci var. Ardından icra işlemlerini başlatabiliyorum.
Her ne kadar döviz kuru vs dolayısıyla alacağım para benzer bir motor almaya yetmese de, hem bozuk motordan kurtulduğum, hem Spormoto'yu ve Artı Grup'u haksız çıkardığım, hem de Spormoto'nun önerdiği gibi motoru 2. el olarak satıp başka birinin başını yakmadığım için gayet mutluyum.
Bu motoru iade etmek benim için bir izzet-i nefis meselesi olmuştu. Bu süreçte verdiğiniz destek için çok teşekkürler. İnşallah kimse benzer şeylerle uğraşmak zorunda kalmaz.
Kendi adıma bir daha ne Artı Grup'un ne de Spormotonun kapısının önünden geçmem.
Tekeriniz düz bassın.