KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2015
Mesajlar
166
iridyum silver'ı kesiyorum da gold kaskın rengine gitmez gibi variant big game var bende. silver olmaz mı diyorsun geceli gündüzlü şehiriçi.

Kullanılır silver da lakin gece gold daha rahat geldi bana karartması az olduğundan. Şehir içi ışıklandırma olduğundan şehir içinde hiçbir sıkıntı olmaz silver da. Dediğim gibi black gibi karartmıyor tamamen. İridyum camların dezavantajı çok hassas olması dikkatli kullanın temizlerken bile çizilebiliyor yüzündeki madde soyuluyor hemen :)ayrıca o zincirde gelen sesi hallettim ordaki demir motorun saplama vidasıymış somunu titreşimden gevşeyerek düşmüş Allah'tan o şekilde kullanmadım hiç direk müdehale ettik.
Saygılar
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
Kullanılır silver da lakin gece gold daha rahat geldi bana karartması az olduğundan. Şehir içi ışıklandırma olduğundan şehir içinde hiçbir sıkıntı olmaz silver da. Dediğim gibi black gibi karartmıyor tamamen. İridyum camların dezavantajı çok hassas olması dikkatli kullanın temizlerken bile çizilebiliyor yüzündeki madde soyuluyor hemen :)ayrıca o zincirde gelen sesi hallettim ordaki demir motorun saplama vidasıymış somunu titreşimden gevşeyerek düşmüş Allah'tan o şekilde kullanmadım hiç direk müdehale ettik.
Saygılar

ya kaskı aldım 3 kez kullandım şeffaf vizörün içindeki buğulanmayı önleyen tabaka kabartı soyuldu direk. aldığım yer de ilgilenmeyince black buldum onla idare ediyorum şimdilik yorumun için teşekkürler, yurtdışından bi silver alayım o zaman :)
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Arkadaşlar trafikte farkedilebilinirlik adına ve güzel bir ses için önerebileceğiniz egsozlar nelerdir. Egsoz taktıran varmı aramızda. Tek silindir olmasından mütevellit güzel bir ses alınamıyor gibi geldi izlediğim videolardan, bilgi verebilriseniz sevinirim.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Beyler selamün aleyküm;
Affınıza sığınarak muhabbetinizi bölüyorum.Hemen konuyu açayım uzatmadan.

Honda CBR250R motosikletim var. Yeni evlendim, satıp eşimle binebileceğim KTM 390 modeli aklıma yattı. Çok marka model baktım ama son kararım zannedersem 390 olacak. Bagajlı olması uzun cam ve elcik korumalar biraz enduro görünümü vermiş. Ne dersiniz sizce münasip mi? Eşiyle 390 kullananlar bir rahatsızlık yaşıyor mu? Bir arkadaşın sahibinden de motosikletini beğendim, kendimce uygun dedim.

Sizde beni yönlendirirseniz memnun kalacağım. Teşekkürler...

 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Beyler selamün aleyküm;
Affınıza sığınarak muhabbetinizi bölüyorum.Hemen konuyu açayım uzatmadan.

Honda CBR250R motosikletim var. Yeni evlendim, satıp eşimle binebileceğim KTM 390 modeli aklıma yattı. Çok marka model baktım ama son kararım zannedersem 390 olacak. Bagajlı olması uzun cam ve elcik korumalar biraz enduro görünümü vermiş. Ne dersiniz sizce münasip mi? Eşiyle 390 kullananlar bir rahatsızlık yaşıyor mu? Bir arkadaşın sahibinden de motosikletini beğendim, kendimce uygun dedim.

Sizde beni yönlendirirseniz memnun kalacağım. Teşekkürler...

[url]http://www.yukleresim.com/images/2016/04/08/1e58e6d67248807b4ab5a55fcb963843.jpg[/url]

Bana göre duke serisi tamamen solo sürülecek makinalar. Ne sele konforu ne amortisör eşinizi rahat ettirmez. Konfort sele, air hawk felan tabi çözümler ama ne kadar konforlu olur bilmiyorum. Ben açıkçası arka çantayı da bir türlü yakıştıramiyorum, depo üstü çanta aldım 20 lt. Tabi siz yüksek ihtimal artçı sırt dayama için istiyorsunuz. Hem şehiriçi hem artçılı şehirdışı bir motor arayışındasınız anladığım kadarıyla ancak duke uygun seçim olmayabilir.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Bana göre duke serisi tamamen solo sürülecek makinalar. Ne sele konforu ne amortisör eşinizi rahat ettirmez. Konfort sele, air hawk felan tabi çözümler ama ne kadar konforlu olur bilmiyorum. Ben açıkçası arka çantayı da bir türlü yakıştıramiyorum, depo üstü çanta aldım 20 lt. Tabi siz yüksek ihtimal artçı sırt dayama için istiyorsunuz. Hem şehiriçi hem artçılı şehirdışı bir motor arayışındasınız anladığım kadarıyla ancak duke uygun seçim olmayabilir.

Abi piyasada isteklerime cevap verecek bir motosiklet bulamıyorum. Bekarken bu kadar zorlanmamıştım. Şu olmazsa bu, bu olmazsa şu diyebiliyordum. :) heralde bi 600 e geçiş yapmak yolu görünüyor.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Abi piyasada isteklerime cevap verecek bir motosiklet bulamıyorum. Bekarken bu kadar zorlanmamıştım. Şu olmazsa bu, bu olmazsa şu diyebiliyordum. :) heralde bi 600 e geçiş yapmak yolu görünüyor.

Dostum boyun uzunsa senin motorun nc750x. Depo yerindeki bagaj gerçekten büyük kolaylık. Yarı scooter diyebiliriz :)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Abi 16 bin bütçem var... Daha üstü sonra ki yıllarda. Para olsa zaten üst segmentlerde alınacak motor çok :)
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
32
Bende eşimle beraber kullanıyorum 390 ı.arkada da çanta var.fakat öyle çok uzun uzun yollar hayal etme.yorucu oluyor.hem öndekine hem arkadakine.çantanın bu motora yakışmaması fikrine katılıyorum ancak ihtiyaç.bir de çanta zaten motorda 140 tan sonra dengeni bozuyor.kafadan sallamaya başlıyor.En güzeli çantasız bineceksin ama ondada ihtiyaçlarını koyacak bir yerin yok.gerçi eşim çantayı taktırdıktan sonra daha rahat oldu diyor.aslında hem sürücü hem de artçı için spor moto da konfor sele var ama ikisinin toplam fiyatı 1000 tl ye vuruyor.çok para.boyut olarak küçük makine olduğundan tek kişi daha rahat kullanılıyor.ama iki kişi 100-150 km yol yaparsın.üstü totoda ağrı yapıyor iki kişinin de.ama performans ve yakıt on numara.ben geçen izmir urla git gel eşimle 160 km yol yaptım.Ortalama hız 90-110 resmen kokladı.yol bilgisayarında 2,7 lt gördüm.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Demek ki genel olarak pek rahat değil 390 duke... ne alacam arkadaş ben eşimle binmek için ya :salut:

X-Max 250 bakıyorum o da scooter motosiklet kullanmaktan ne kadar haz vereblir bana... puff :silent:
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Demek ki genel olarak pek rahat değil 390 duke... ne alacam arkadaş ben eşimle binmek için ya :salut:

X-Max 250 bakıyorum o da scooter motosiklet kullanmaktan ne kadar haz vereblir bana... puff :silent:

çok haz verir dostum . Emin olabilirsin. Hatta sym nin maxisym 400 maxi si var. Gerçekten harika birşey. Çok rahat edersin Bütçen dahilinde de alabileceğin bir motor. 34 hp az da değil hani
 
Katılım
5 Ocak 2006
Mesajlar
126
Demek ki genel olarak pek rahat değil 390 duke... ne alacam arkadaş ben eşimle binmek için ya :salut:

X-Max 250 bakıyorum o da scooter motosiklet kullanmaktan ne kadar haz vereblir bana... puff :silent:

Şunu belirtmek isterim ki 2015 model duke 390 kullanan sayısı az ve eski sıkıntılarını bilerek yazan çok arkadaş var, kaydırmalı debraj olsun selesi olsun bir çok şey değişti internetten araştır 2015 model'den sonrasında baya bi değişilikler var bilgine....
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
o selede kimse rahat edemez . eşiniz rezil olur bence siz bu motora biraz trafikte artçı olarak binin karar verirsiniz zaten .
 
Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba. 2015 model Duke 390 sahibiyim. Daha 520 km de. Çok zevkli bir motor gerçekten ama iki sorun baş gösterdi ve canımı sıkmaya başladı. Birincisi, rölantide iken stop etmesi. Soğukken bir sorun yok. Ancak ısındığında işler değişiyor. Daha önce servise bunun için gittiğimde hata kontrolünde lambda sensöründe sinyal düşüklüğü olduğu ortaya çıktı. Servisteki arkadaş hatayı hafızadan sildi ancak sensör değiştirilmedi. Stop etme durumu devam etti. Artık ışıklarda beklerken oldukça geriliyorum. Bu arada stop edip hemen çalıştığında fan devreye giriyor. Sanki fan devreye giremediği için motor stop etme yolunu seçiyor da bu şekilde fanı çalıştırabiliyor gibi geldi.

İkinci ve bence daha önemli sorun, giderken motor birden güçten kesiliyor ve fren etkisi ile öne yığılıyor. Bu arada diagnoz lambası anlık olarak sarı renkte yanıp sönüyor. Bu durum rölantide stop etmesinden daha tehlikeli çünkü hareket halindeyim. Bunun için de servise gittim ancak beklemediğim şekilde hata kodu çıkmadı motoru bağladığımızda. Servis de anlamış değil.

2015 modelleri öncesinde stop etme sorunu yaygın gördüğüm kadarıyla ancak bu modelde yaşanmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Bu konuda düşüncelerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
Arkadaşlar merhaba. 2015 model Duke 390 sahibiyim. Daha 520 km de. Çok zevkli bir motor gerçekten ama iki sorun baş gösterdi ve canımı sıkmaya başladı. Birincisi, rölantide iken stop etmesi. Soğukken bir sorun yok. Ancak ısındığında işler değişiyor. Daha önce servise bunun için gittiğimde hata kontrolünde lambda sensöründe sinyal düşüklüğü olduğu ortaya çıktı. Servisteki arkadaş hatayı hafızadan sildi ancak sensör değiştirilmedi. Stop etme durumu devam etti. Artık ışıklarda beklerken oldukça geriliyorum. Bu arada stop edip hemen çalıştığında fan devreye giriyor. Sanki fan devreye giremediği için motor stop etme yolunu seçiyor da bu şekilde fanı çalıştırabiliyor gibi geldi.

İkinci ve bence daha önemli sorun, giderken motor birden güçten kesiliyor ve fren etkisi ile öne yığılıyor. Bu arada diagnoz lambası anlık olarak sarı renkte yanıp sönüyor. Bu durum rölantide stop etmesinden daha tehlikeli çünkü hareket halindeyim. Bunun için de servise gittim ancak beklemediğim şekilde hata kodu çıkmadı motoru bağladığımızda. Servis de anlamış değil.

2015 modelleri öncesinde stop etme sorunu yaygın gördüğüm kadarıyla ancak bu modelde yaşanmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Bu konuda düşüncelerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.

hayırlı olsun ben de daha yeniyim. çok yardımcı olamayacağım bi 200/250 başlığına da yaz bakalım.



Ixilli bi arkadaş vardı fb sayfasında ondan çok daha iyi bi cevap alabilirsin.


Uzun cam taktıran var mı? yurt dışı forumlarında çok güzel şeyler buldum fakat fiyatlar astronomik.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
7
Ben de uzun cam arayislarindayim ama genel olarak gorunumlerinin iyi oldugunu dusunmuyorum :/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst