KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Merhaba arkadaşlar, ben de aranıza yeni katıldım. Dün Duke 390 ımı aldım, makine süper. Yol tutuşu, gücü, ivmelenmesi çok güzel. Yalnız oturuş pozisyonu benim alıştığım gibi değil. Ayaklar geride kalıyor. Kullandıkça alışırım heralde.

Ben ilk aldigim gun ayaklarin geride kalmasi sorunu yasadim ama 30 dk icinde alistim. Arada abim tur atmak icin motoru aldiginda hep ayaklarinin cok geride kaldigindan sikayet ediyordu.. ben birdaha hic sorun etmedim. Zamanla alisirsin.
 
Katılım
5 Ocak 2006
Mesajlar
126
Yeni motorunuz Hayırlı olsun ,Nasıl farklar var ?

İlk başta teşekkürler...

z300 abs ile arasında gidip geldim duke üzerindeki rosso lastikler ve zmoto'nun kawa üzerindeki umursamaz tavırları beni duke 390 almama itti. Z250SL kullanıyosunuz diye yazdım bunu..


Pulsar fren konusunda üzerindeki lastiklerle güven vermiyodu, sonrasında abs olması, en önemlisi parça kalitesi çok üst düzeyde tabi. dağa eğlenceli stabil gidişi şehir içi için tam bi haylaz... Yani sınıfın yaramaz çocuğu çok eğlenceli ilerleyen km tecrübelerimi aktarıcam..
 
Katılım
31 Mar 2015
Mesajlar
166
Merhaba arkadaşlar;
Bende yeni motorumla aranıza katılmış bulunmaktayım :flower:

 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Merhaba arkadaşlar;
Bende yeni motorumla aranıza katılmış bulunmaktayım :flower:

[url]http://i.hizliresim.com/BPOEEV.jpg[/url]

hayırlı olsun. hocam o egzoza bir el atıver kireçlenme yapmış. normaldir merak etme. sıcak olduğu için orası su falan geldiğinden dolayı yapar. alttaki korumayı sök egzoz borusunu güzelce temizle. ( kireç sökücüyü bir beze dök güzelce sil zaten temizlenir. sonrada ıslak bir bez ile iyice durula. 15 dk bekleki kurusun sonra çalıştır pis bir koku gelebilir şaşırma. ama ondan sonra tertemiz olur. 9
 
Katılım
31 Mar 2015
Mesajlar
166
İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sayın bekcigdem dediğiniz gibi bir temizlik gerekiyor İstanbul'dan Sivas'a kullanarak geldim daha detaylı bir temizlik yapamadım. Performansından çok memnun kaldım üzmedi yolda fakat hava koşulları baya zorluydu diyebilirim. İstop ettikten sonra bazen marş almıyor 30 saniye kadar onu biraz garipsedim sonra çalışıyor ama. Önceki sayfaları okudum sanırım olabiliyormus bu sıkıntı. Onun dısında gayet hos bir makine.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Güle güle kullanın, bayağı extralı bir motor almışsınız. Stop ettiğinde hemen yeniden çalıştırmak için çok çok az gaz vermeniz gerekiyor.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Selam arkadaslar barkin son videosunda yeni duke 690 larda titresimi minimuma indirdiklerinden bahsediyordu. Yeni nesil duke 390 larda titreşim konusunda gelişme varmı ve eskilerde titreşim cok rahatsız edici boyuttamı? Teklikeli bir baslangic motoru sürüyorum 390 a geçesim var önerirmisiniz??
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Selam arkadaslar barkin son videosunda yeni duke 690 larda titresimi minimuma indirdiklerinden bahsediyordu. Yeni nesil duke 390 larda titreşim konusunda gelişme varmı ve eskilerde titreşim cok rahatsız edici boyuttamı? Teklikeli bir baslangic motoru sürüyorum 390 a geçesim var önerirmisiniz??

sen duke 690 kullan titreşimi falan boşver , hissetmiyorsun zaten onu kullanırken aldığın zevkten dolayı :)
 
Katılım
29 Eyl 2011
Mesajlar
35
Arkadaşlar malum sitede bir ilan var.2013 model 8 binde 13.750 e veriyor.Hasar kayıtlı 6.500 lira diyor bugün gittim gördüm grenajın bir tanesinde büyük çizik var başkada bir sıkıntısı yok kozmetik anlamında konuştuk oradaki arkadaşla yandan araba vurmuş ve sigortadan 6.500 liraya yaptırmışlar.Tramerde kazası ve 6500 liralık hasarı var diyor o yüzden bu fiyat başka hiçbir kusuru yok diyor.Sizce sıfır mt25 mi alayım yoksa bu duke390'a yapışayım mı fiyat aralığım 15 maximum fiyatım buda 250 lik makineleri çok pahalı sıfırı bende kredi kartıyla alacağım için bayiden almam lazım o yüzden 2. el makine bakamıyorum :( Sizce mt-25 mi hasar kayıtlı 390 duke mü
 
Katılım
5 Ocak 2006
Mesajlar
126
Arkadaşlar malum sitede bir ilan var.2013 model 8 binde 13.750 e veriyor.Hasar kayıtlı 6.500 lira diyor bugün gittim gördüm grenajın bir tanesinde büyük çizik var başkada bir sıkıntısı yok kozmetik anlamında konuştuk oradaki arkadaşla yandan araba vurmuş ve sigortadan 6.500 liraya yaptırmışlar.Tramerde kazası ve 6500 liralık hasarı var diyor o yüzden bu fiyat başka hiçbir kusuru yok diyor.Sizce sıfır mt25 mi alayım yoksa bu duke390'a yapışayım mı fiyat aralığım 15 maximum fiyatım buda 250 lik makineleri çok pahalı sıfırı bende kredi kartıyla alacağım için bayiden almam lazım o yüzden 2. el makine bakamıyorum :( Sizce mt-25 mi hasar kayıtlı 390 duke mü


Merhaba kazada değişen parçaları öğren derim, senin için sorun olmuyacaksa gidişinde sıkıntı yoksa duke 390 tercih edilebilir, mt-25 en büyük eksiği lastik ve abs olmamasıdır. Karar senin tabi ki
 
Katılım
29 Eyl 2011
Mesajlar
35
Merhaba kazada değişen parçaları öğren derim, senin için sorun olmuyacaksa gidişinde sıkıntı yoksa duke 390 tercih edilebilir, mt-25 en büyük eksiği lastik ve abs olmamasıdır. Karar senin tabi ki

Aradım bayiyi bugün liste yok elimizde dedi.Komik olanı ise bir bayanın açıp değişen parçalarını sorduğumda elimizde yok ama grenajı felan olsa gerek dedi zaten orada olaya kafa attı :) Neyse 390 duke hayalimizde bitti :) Teşekkür ederim hocam cevabından dolayı bu arada :)
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Merhabalar,

Şimdi bendeki motorda şu an ön 120 arka 160 mt60'lar takılı, daha 2000km olmadı, (ilk sahibi takmış, ben takmadım). Ben bunları 110/150 rosso'larla değiştireyim mi?

Sanki dönerken motor benle inatlaşıyo ya da psikolojik olarak kendimi öyle şartlandırdım orijinal ölçüsü değil diye, bilmiyorum. Değiştirirsem bu az kullanılmış lastikleri satabilir miyim? Lastiğin 2. eline rağbet var mı?
 
Katılım
19 Şub 2009
Mesajlar
18
Aradım bayiyi bugün liste yok elimizde dedi.Komik olanı ise bir bayanın açıp değişen parçalarını sorduğumda elimizde yok ama grenajı felan olsa gerek dedi zaten orada olaya kafa attı :) Neyse 390 duke hayalimizde bitti :) Teşekkür ederim hocam cevabından dolayı bu arada :)

Ben bu motoru daha önce sorgulatmıştım, 5664'ü zengin etmeyelim liste aşağıda :)

5664'e göre değişen parça listesi;
Sağ amortisör
Radyatör
Ön jant
Koruma demiri
Sis farı
Sağ depo grenajı
Orta depo grenajı
Ön disk
Gidon
Ön fren koruma
Arka sele
Ön çamurluk
Duke 390 Sticker
Sinyal
Sağ arka yolcu bas. bağ. demiri
Sağ arka kuyruk grenajı
Sağ arka kuyruk grenajı altı
Ön fren maneti
Arka lastik mili ve somun
Sağ ayna
Sağ yolcu tutamağı
Sağ arka yolcu basamağı
sağ sürücü basamağı
Radyatör koruyucu
:cyclopsan
 
Katılım
31 Mar 2015
Mesajlar
166
b
aynalı vizör bulutlu havalarda ve akşamları nasıl bi görüntü veriyor yorumunuzu alabilir miyim :)

Bundan önce iridyum silver da kullandım black de kullanmıştım lakin iridyum gold kesinlikle güzel karatma olayı çok az gece de kullanılabiliyor bulutlu havada heleki hiçbir sıkıntı yok. Uzun yolda kesinlikle tercihimdir :cat:
Saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

Azcık canlansın buralar temizlikten sonra :queen:










Arkadaşlar birde sorum olacak ön dişli muhafazanın orda zincirin üzerinden geçen bir pim var zincir ona dokunuyor ve ses yapıyor hafif bu normalmidir çözemedim yada orada lastik mi oluyor düştü mü anlayamadım :pale: Bilgisi olan arkadaşlar yardım edebilir mi?
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
b

Bundan önce iridyum silver da kullandım black de kullanmıştım lakin iridyum gold kesinlikle güzel karatma olayı çok az gece de kullanılabiliyor bulutlu havada heleki hiçbir sıkıntı yok. Uzun yolda kesinlikle tercihimdir :cat:
Saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

Azcık canlansın buralar temizlikten sonra :queen:

[url]http://i.hizliresim.com/1v7R41.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/LAGj2J.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/rMyGgB.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/PkGj5v.jpg[/url]


Arkadaşlar birde sorum olacak ön dişli muhafazanın orda zincirin üzerinden geçen bir pim var zincir ona dokunuyor ve ses yapıyor hafif bu normalmidir çözemedim yada orada lastik mi oluyor düştü mü anlayamadım :pale: Bilgisi olan arkadaşlar yardım edebilir mi?

Bir resmini çekip koyar mısın unuttum orada hangi parça vardı.
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
iridyum silver'ı kesiyorum da gold kaskın rengine gitmez gibi variant big game var bende. silver olmaz mı diyorsun geceli gündüzlü şehiriçi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst