KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Selamun aleyküm
Bugün ilk defa motorumun üzerinde uzun bir süre kaldım Çekmeköy'den Şile girişine kadar arkamda bana yanlışlarımı söyleyen bana motosiklet kullanmayı öğreten artçımla beraber.
Allah'ın izni ile 19 Eylül sınavını geçerim dualarınızı bekliyorum şimdiden.
Ama şu an çok eksiğim var vites değiştirirken gaza çok geç basıyorum, gazdan elimi sert çekiyorum yığılıyor motor ama tecrübe ederek öğrenemeyceğim şeyler değil 2. kez motorumun üzerine çıktım ve çok büyük zevk aldım ama çok eksiğim olduğunu da söyledi bana kullanmayı öğreten arkadaşım
buradan da sorayım yine yardım edebilirsiniz belki daha seri olmam için daha çok mu tek başıma pratik yapmam gerek(vites değiştirirken vs.) yoksa yine bilen birini artçı olarak alıp mı çıkmalıyım ilk motorum bu benim yeni öğreniyorum kullanmayı ve bu konuda çok heyecanlıyım ve mutluyum

Size babaanne modunda dırdır etmek istemem ama 600cc çift silindirli motorlar kadar seri hızlanması var. örn V-storm veya er6 lar gibi.

ilk motor olarak riskli bir model. dikkat edin. Vites konusunda kendi başınıza aşırı trafik olmayan yerlerde pratik yapın. arabadan ne kadar alışık olasanızda bu işin mantığına ayaklar değil eller yaptığından ve düşünerek değil otomasyon kazanılması gerektiğinden bolca normal hızlarda pratik yapın. yumasak fren, yokuşta arka frenle kalkış, U dönüşü, arkanız boşken panik fren.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Size babaanne modunda dırdır etmek istemem ama 600cc çift silindirli motorlar kadar seri hızlanması var. örn V-storm veya er6 lar gibi.

ilk motor olarak riskli bir model. dikkat edin. Vites konusunda kendi başınıza aşırı trafik olmayan yerlerde pratik yapın. arabadan ne kadar alışık olasanızda bu işin mantığına ayaklar değil eller yaptığından ve düşünerek değil otomasyon kazanılması gerektiğinden bolca normal hızlarda pratik yapın. yumasak fren, yokuşta arka frenle kalkış, U dönüşü, arkanız boşken panik fren.

Çok teşekkür ederim bilgiler için
Uzun yolda yapmayı düşünüyorum 400km kadar tabi ilk etapta değil o yüzden al sat al satla uğraşmamak için başlangıca yakın gibi olmasından (motor hacmine aldandığımdan dolayı)
Pratik yaparak debriyaj olayını çözeceğime inanıyorum ama trafiğe tek başıma çıkmak konusunda tereddütlüyüm
Kalkışlarımı da her hangi bir yerde yapabilirim bugünkü tecrübem ani gaz kesmelerde başıma neler gelebileceğini öğretti ama daha çok dikkat etmeliyim motor reflekslerine henüz alışamadım gazı yavaş yavaş kapatmak gerekiyormuş:)
Panik fren olayı hakkında hiç bilgim yok gerçi arkadaşıma da sormadım belki oda sonraki seviye olarak görmüş olabilir kafaya koydum Allah kısmet ederse ve dikkatli ve istekli çalışırsam yapacağım ve çocukluk hayalimi gerçekleştireceğim
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
23
Ben bir kez yağmurda bindim, tüm mont rezil oldu. kimisi bajaj'ın ki uyuyor diyor. Lütfen çözüm bulan haber versin.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
yağmurda arka teker belinizin içine su dolduruyor =) çamurluğa uzatma yapmak lazım kış için.

Dün akşam arkadaşımın 2014 390 ınını kullandım, debriyajı çok sertti anlam veremedim.. Benim motorun debriyajı kuş gibiydi.. Belkide yağlamak gerekli?

Ön cam için dilerseniz uygun fiyatlı çözüm sunabilirim. (gerçi geçmiş sayfalarda yazmış olmalıydım ama..)

Yamahalara yine zam gelmiş.. Bence 390 gerek fiyatı gerek sundukları ile şuan TR piyasasında rakipsiz.. Buna karşın spormoto yüzünden alırken tekrar tekrar düşünülebilir..
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
23
arkadaslar,

motora ktm orijinal plastik elcik koruma, koruma demiri, yan tank pad .. 1270 liraya maloldu.. işçilik falan hatırlamıyorum. bilgi olsun diye yazdım. motora kendime göre cok masraf yapmıs oldum. lakin hala dikiz aynaları alcak ve hala yağmurda kullanılamayan bir motor.

dikiz aynalarını yükseltmek icin 180 tl lik aparat cok fazla geldi. camurluk icin ise halen cozum bulamadım.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elcik koruma ve koruma demiri bende düşünüyorum taksit imkanı var mı ?
 
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
9
Ben; orijinal uzun cam,orijinal koruma demiri,acerbis elcik koruma,stomp grid,tank pad,givi top case demiri,givi 46 lt çanta ve koltuk için yumuşak sünger yaparak taktım, şuan sis farlarını (gündüz farları) bekliyorum , motor gitgide daha da şekil oluyor,eski motorum xt 660 z tenere idi,biraz enduromsu kullanıyorum ama çok memnunum,yakıt hızlanma falan yerli yerinde, kışa doğru oxford (ki en iyisi) elcik ısıtma ve K&N hava filtresi düşünüyorum,motor daha rahat nefes almaya başlayacak ve azda olsa yakıtı düşürecek,akrapoviç egzoz baktım 3.000 tl cik ,çok geldi kalsın dedim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

bajaj pulsar 125 st arka çamurluğu (içinde metal boru olan) pulsar 200 ünkünü almayın safi plastik ve çok dandik
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.rushlane.com/ktm-duke-390-ride-review-1291735.html (örneği var)

Hoş duruyor maliyeti ne ola ki acaba motor için yapacaklarımı düşününce hatun soruyor hayırdır Karadeniz de gemilerin mi battı diye :D:D
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
Bugün 390Duke test sürüşü yaptım spormoto da. Feci şekilde titriyordu motor. Hepsi mi böyle ya. O titreşimden sonra vazgeçtim duke390dan. Tork falan değil bu. Yarım saat ancak sürdüm ellerim ayaklarım uyuşmak üzereydi. Kendi motorum da öyle çift silindir falan değil yani titreşimsiz motordan inmedim. Dukedan inip benim motora binince pulsarın gözünü seveyim dedim. 390Duke kıvrak, seri, dengeli bir motor fakat o titreşim beni itti. Şehirlerarası da gezen biriyim. Daha geçen hafta istanbuldan çanakkaleye gidip geldim pulsarla. Bu titreşimle hayatta uzun yola çıkılmaz. Artık 2016yı honda nc700s için bekleyeceğim
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamun aleyküm
Çanta demiri, koruma takozu ve demirini 650 tl ye satan birini buldum fiyat uygun çiziği çarığı yok aksesuarların
Yorum yapabilecek var mı fiyat hakkında
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Cbr 250r dan buna gecmek istiyorum absli olmasi,hiz ve torku beni kendine cekiyo :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst