- Katılım
- 26 Eki 2020
- Mesajlar
- 31
- Konu Yazar
- #1
Merhaba değerli forum üyeleri. bu forumda ve motorcu camiasında yeniyim. 1 ay önce 2. el 2014 model KTM Duke 200 aldım. ne varki daha önce emin olmadığım bir sorunu 2 gün önce ardarda bu sorunu yaşayarak fark ettiğim bir sıkıntıyı anlatacağım. bu sorunu 3 ve üstü viteslerde yaşıyorum. sabit hızda veya hızlanırken debriyaja basmamama rağmen boşa atmış gibi redline olup çıkıyor veya boşta kalıyor. genellikle bu sorunu 7000 ve üstü devirde yapıyor. bu sorun ardarda olduğu sırada motoru kenara çektim boşta beklerken kendiliğinden stop etti ve tekrar çalıştırdığımda iki saniyeliğine her kapatıp açtığımda rölantiden çok düşük bir devirde güç yetmiyormuş gibi çalıştı ve farlarım yanmadı. anahtarlar aç kapat yapınca düzeldi. ara sıra ilk çalıştırmada far çalışmıyor anahtarı çevirip ileri geri itip motoru çalıştırınca düzeliyor 2 kerede saati sıfırladı ekran git gel oldu anlamadım gitti. yardımcı olursanız çok sevinirim. herkese teşekkürker.