- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 78
Arkadaşlar sormak istediğim birkaç soru var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim;
Zincir temizliğini 500 km de bir yapmak ideal midir? Hangi malzemeleri kullanıyorsunuz zincir yağı dışında? Bundan önceki motosikletlerimde hiç zincir temizleme olayına girmeden direk yağlama yaptığım için biraz kısa ömürlü oldu zincirler bu yüzden temizlikte ne kullandığınızı yazabilirseniz o şekilde bir yol izlemek istiyorum.
Radyatör suyunu ne kadarda bir tazeliyorsunuz?
1000 bakımını kendimiz yapacak olursak nelere dikkat etmemiz gerekiyor? Özellikle yağ filtresinin değişiminde dikkat edilmezse çok ciddi sıkıntılar çıkacağı hususunda bir abi beni ürküttü açıkçası. Filtre şişme yapar şeklinde bir uyarı yaptı daha açığı. Tavsiyeniz nedir? Bakımı yaptıracağım servis yaklaşık 150 km dışarıda. Gitmeli miyim sizce?
Şimdiden cevaplarınız için sağolun.
Hocam RPM1'deki mantık sadece sizin üst rpm limitine yani rpm2 ye ulaşmak üzere olduğunuzu belirten bir sinyal veriyor dijital ekrandan, onun dışında yaradığı bir olay yok. RPM2 ise devir kesici olarak kullanılıyor. Atıyorum RPM2'yi 10000e getirdiğinizde motosiklet 10000 devirin üstüne çıkamaz.
Ayarlaması ise şu şekilde oluyor hocam; Mode tuşundan km sayacını trip2 e getiriyorsunuz ve arıdndan uzun uzun mode tuşuna basılı tutuyorsunuz ve rpm1 yanıp sönmeye başlıyor, akabinde mode tuşu yukarı set tuşu aşağı saymaya başlıyor ve dilediğiniz gibi ayarlıyorsunuz. rpm2 ise aynı şekilde trip2 e getirilerek uzun uzun set tuşuna basıldıktan sonra ayara açılıyor, aynı şekilde mode yukarı, set aşağı sayıyor. İstediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz. Üst sınır 11500 diye hatırlıyorum.
Tabi nasıl ayarladığınızın pek bir önemi yok sonuç olarak motosiklet 138 km de zaten kesiciye giriyor. Düşük viteslerde devirli kullanmak da çok sağlıklı değil motor ömrü açısından. Bence orjinal ayarlarında kullanmanız yerinde olur.
Zincir temizliğini 500 km de bir yapmak ideal midir? Hangi malzemeleri kullanıyorsunuz zincir yağı dışında? Bundan önceki motosikletlerimde hiç zincir temizleme olayına girmeden direk yağlama yaptığım için biraz kısa ömürlü oldu zincirler bu yüzden temizlikte ne kullandığınızı yazabilirseniz o şekilde bir yol izlemek istiyorum.
Radyatör suyunu ne kadarda bir tazeliyorsunuz?
1000 bakımını kendimiz yapacak olursak nelere dikkat etmemiz gerekiyor? Özellikle yağ filtresinin değişiminde dikkat edilmezse çok ciddi sıkıntılar çıkacağı hususunda bir abi beni ürküttü açıkçası. Filtre şişme yapar şeklinde bir uyarı yaptı daha açığı. Tavsiyeniz nedir? Bakımı yaptıracağım servis yaklaşık 150 km dışarıda. Gitmeli miyim sizce?
Şimdiden cevaplarınız için sağolun.
acilen birisi rpm 1 rpm 2 deki mantıgı anlatıp kaçlarda ayarlanması gerektiğini anlatabilirmi. rpm ışıgı nerde yanarsa yansın devir kesiciye aynı yerdemi girio
Hocam RPM1'deki mantık sadece sizin üst rpm limitine yani rpm2 ye ulaşmak üzere olduğunuzu belirten bir sinyal veriyor dijital ekrandan, onun dışında yaradığı bir olay yok. RPM2 ise devir kesici olarak kullanılıyor. Atıyorum RPM2'yi 10000e getirdiğinizde motosiklet 10000 devirin üstüne çıkamaz.
Ayarlaması ise şu şekilde oluyor hocam; Mode tuşundan km sayacını trip2 e getiriyorsunuz ve arıdndan uzun uzun mode tuşuna basılı tutuyorsunuz ve rpm1 yanıp sönmeye başlıyor, akabinde mode tuşu yukarı set tuşu aşağı saymaya başlıyor ve dilediğiniz gibi ayarlıyorsunuz. rpm2 ise aynı şekilde trip2 e getirilerek uzun uzun set tuşuna basıldıktan sonra ayara açılıyor, aynı şekilde mode yukarı, set aşağı sayıyor. İstediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz. Üst sınır 11500 diye hatırlıyorum.
Tabi nasıl ayarladığınızın pek bir önemi yok sonuç olarak motosiklet 138 km de zaten kesiciye giriyor. Düşük viteslerde devirli kullanmak da çok sağlıklı değil motor ömrü açısından. Bence orjinal ayarlarında kullanmanız yerinde olur.
Son düzenleme: