- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
duke 200 ile 390 egzostları uymuyo yan susturucu aynı oluyo ama ara boru uymuyo 390 nın borusu daha büyük.
yani duke 200 egzos varsa sadece ara boru yani ordaki S boru gerekir.
Bu çok kötü
duke 200 ile 390 egzostları uymuyo yan susturucu aynı oluyo ama ara boru uymuyo 390 nın borusu daha büyük.
yani duke 200 egzos varsa sadece ara boru yani ordaki S boru gerekir.
Duke 200'de komple ARROW....mübarek SES değil-GÖKGÜRÜLTÜSÜ...Şahidim...:queen:
Arkadasim da almis yakindan gorunce cok hosuma gitti.sanirim hepsinde intercom yeri yok? N86 N-COM modellerinde var galiba. Zaten kullanmadigim bir cihaz. Telefona programini yukledim lazim olursa kulaklikla devamBi modelini cok begendim 450 tl ye yurt disindan alayim diyorum :/
Su egzoz konusunda uyup uymayacagini nasil ogreniriz acaba?
denemeden alma derim bu arada yeni çıkan bazı modellerinde N-com yeri yok. ayrıca olurda n86 alırsan zaten n-com cihazından alma çünkü o n-com lar sadece nolan ile uyumlu yarın başka bir kask alırsan tekrardan intercom cihazı almak zorunda kalıcaksın. o yüzden alıcaksanda scala rider gibi başka marka her kaska uyumlu olanlardan almanı tavsıye ederım. egzozu herhalde en guzel servısten ogrenırsın ama dedıgım gıbı muhtemelen uymuyodur. egzozlar aynı ama boru muhtemelen farklıdır.
Bende Nolan N86 flow ncom var. Pinlock dedikleri vizörün önüne ayrıca cam takmayı sağlayan bir sistem diye biliyorum. Örneğin Şeffaf vizörün önüne güneşlik takabilmeye yarıyor.
https://www.google.com.tr/search?q=...-Arai-XD-XD3-XD4-Helmets-Insert-Only;1131;528
Yalnız ölçüleri bende anlayamadım.
Bu arada Duke 200 için motock'dan aldığım Jant Sticker'ları geldi.
http://s7.postimg.org/x06hqrbsr/2015_04_15_15_27_38.jpg
Fırsat bulur bulmaz uygulayacağım.
Sele yüksekliği ile ilgili bir şey soracağım. Boyum 1.75
Duke'un sele yükseliği 810 mm diye yazıyor. Ben bu motorda herhangi bir ekstra aparatsız, normal bir ayakkabı ile oturduğumda bırakın ayaklarımın düz yere tam basmasını, motor altımdayken oturup kalkabiliyorum.
Gittik 815mm'lik mt09 tracer aldık. Biraz yüksek gibidir bu ağır motor hem daha rahat kullanalım diye alçak bir de aparat aldık. 4-5 santim indiriyor yükseliği. gel görkü bırakın tabanları basmayı parmak uçlarımla ancak durabiliyorum motorda. Valla kafayı yicem. Ya duke'un yükseklik yanlış, ya da mt09'un...
Şeritleri üzerinde görmek isteriz, böyle pek anlaşılmıyor =)
Nolan N86 şuan en mantıklı kask benim için, pinlock vizörün buhu yapmasını engelliyor(kullananlar çok memnun
Birde şu alpinestars montları nasıl bilirsiniz cemaat? =)
https://www.brnmotor.com.tr/Alpinestars-T-GP-Pro-Tekstil-Mont,PR-1647.html
Birde şu alpinestars montları nasıl bilirsiniz cemaat? =)
https://www.brnmotor.com.tr/Alpinestars-T-GP-Pro-Tekstil-Mont,PR-1647.html
şimdi sele yükseklikleri veriler olarak doğrudur fakatttttt en önemli nokta o selenin genişliği ve siz bacaklarınızı açıp yere uzattıgınız alan önemli. yani mt09 un selesinin orası daha geniştir ve ayagınız yere degmıyordur. mesela ben 1.70 boyundayım koca adventure 1190 ı parmak uçlarım ile dengede tutuyorum. tamamen tasarım ile alakalı.örneğin xmax 250 de o kadar geniş sele var ki ayagımın ucuyla yere zar zor değiyorum ki çoğu zaman tek ayagımı koyup dıger ayagımı koymadan dengede tutuyorum. bir adventure boyutuna bakın bır xmax anlarsınız demek ıstedıgımı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
ilk n 86 pinlock 38 yazan arkadaşımda var yeni aldı çok güzel kask ben çok beğendim bendede mat düz siyahı var zaten. bu arada pinlock 32 -38 ne oluyor inan bende bilmiyorum muhtemelen satanda bilmiyorcunku aralarında hıc bır fark yokki acaba (32 nolu - 38 nolu kask ) gıbı ayrım yapmak ıcın mı koydular onu cunku ılk defa karsılasıyorum öyle birşey ile.
montta 10 numéröööö mont![]()
Ben de bakınıyorum arada bu montlara ama, bendeki Held siyah tekstil mont kiri tozu çok belli ediyor,çabuk tozlanıyor, ve sanki on yıllık mont gibi duruyor üstümde. O yüzden deri mont bakmak istiyorum. Bu kadar bütçe ayırmışken deri bakın derim.Yanlış düşünüyor da olabilirim.
aynalarla ilgili şikayeti olan var mı arkadaşlar, baya sıkıntılı görüşü çok dar gibi geliyor, değiştiren yada değiştirmeyi düşüneniniz var mı ?_
Ben, Ben çok şikayetçiyim. Bana göre oldukça dar. Bendemi sorun var bilmiyorum ama aynadan arkayı görmek için kafamı sağa sola doğru yanaştırmam gerekiyor.
valla bende tiger aldım yeni sıfır yarın felan gelecek inşallah arrow kadar vardır. arrow bulamadım ya
Tiger ne kalite ne de dış görünüş olarak Arrow,Leovince,Akrapovic yanına bile yaklaşamaz...nokta
şimdi sele yükseklikleri veriler olarak doğrudur fakatttttt en önemli nokta o selenin genişliği ve siz bacaklarınızı açıp yere uzattıgınız alan önemli. yani mt09 un selesinin orası daha geniştir ve ayagınız yere degmıyordur. mesela ben 1.70 boyundayım koca adventure 1190 ı parmak uçlarım ile dengede tutuyorum. tamamen tasarım ile alakalı.örneğin xmax 250 de o kadar geniş sele var ki ayagımın ucuyla yere zar zor değiyorum ki çoğu zaman tek ayagımı koyup dıger ayagımı koymadan dengede tutuyorum. bir adventure boyutuna bakın bır xmax anlarsınız demek ıstedıgımı.
Selamun aleyküm arkadaşlar. Alanyadan ktm duke 200 ile aranıza katılmış bulunmaktayımhttp://www.motosiklet.net/forum/members/116139-albums3404-picture12758.jpg
Selamun aleyküm arkadaşlar. Alanyadan ktm duke 200 ile aranıza katılmış bulunmaktayımhttp://www.motosiklet.net/forum/members/116139-albums3404-picture12758.jpg
Selamun aleyküm arkadaşlar. Alanyadan ktm duke 200 ile aranıza katılmış bulunmaktayımhttp://www.motosiklet.net/forum/members/116139-albums3404-picture12758.jpg