KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Aynı sorun bende de, Duke kullanmıyorum. Bakınca yamuk durmuyor ama sürerken bariz anlaşılıyor yamuk olduğu. Çünkü düşük hızda giderken belli aralıklarla sürtme sesi geliyor. Ustaya götürdüm, disk yamuk galiba dedim. Hayır disk sağlam, fren balatalarını değiştiririz bir şey kalmaz dedi, değiştirdik hiçbir şey fark etmedi. Başkasına gittim, oda balataları değiştiririz dedi, salı günü ona götüreceğim. 2 kere düşüyordum bu sorundan dolayı, ıslak zeminde tekeri kilitliyor.[

Abs den dolayi mi boyle yapiyor dedim ama bi ustaya gostermek sart sanirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------

abs li duke kullananlarda boyle bir sorunla karsilasan var mi?

netür bi sorundan bahsediyonuz anlamadım ama disk frenlerde balata sürekli diskle temas halinde zaten ve duke nin balataları curuflu yani sarı pirinç parçacıklı olduğundan ses yapabiliyo bu bir sorun değil arkadaşlar boşuna tamirciye gidipte paranızı çöpe atmayın.
bu arada lastik değiştiren arkadaşlar varsa orjinaleri bana verebilirlerse sevinirim benşmkiler bitmek üzere de:cat:
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
14
On frenleme ile dururken amortisor asagi yukari haraket ederek duruyor sanki disk yamukta bi tutuyor bi tutmuyor.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
Arkadaşlar egzos degişren var mı? sesi bana güzel geliyor ama insana daha fazlasını istiyor bi noktadan sonra

Kullanan varsa hangi egzosu kullanıyr? ve fark ediyor baya. inşallah cırtlak bi ses cıkmıyordur.

bazı arkadaşlar degişme kötü olur diyorlarda bilemedim sesi iyi felan diye.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
On frenleme ile dururken amortisor asagi yukari haraket ederek duruyor sanki disk yamukta bi tutuyor bi tutmuyor.

bence siz fazladan basıyonuz ve ABS devreye giriyo çünkü ön fren radial olduğundan normal frenlere göre çok daha çabuk yani daha hassas tutuyo ama alışırsın sıkıntı olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:54 ----------

Arkadaşlar egzos degişren var mı? sesi bana güzel geliyor ama insana daha fazlasını istiyor bi noktadan sonra

Kullanan varsa hangi egzosu kullanıyr? ve fark ediyor baya. inşallah cırtlak bi ses cıkmıyordur.

bazı arkadaşlar degişme kötü olur diyorlarda bilemedim sesi iyi felan diye.

geriye dönük bakarsan sayfada benim duke nin ARROW egzozunu görücen nasıl durmuş,ses dersen abartısız 600 lük tek silindir makina gibi çıkıyo duyan yol veriyo trafikte bende zaten o yüzden taktım görmeyen kör araba sürücüleri duysun diye ve gayete iyi oldu.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
5
Allah ızın verırse yarın 2.el duke 200 alıyorum arkadaslar. nelere dıkkat etmelıyım? dukelerın kronık sorunu varmı dıkkat etmem yada bakmam gereken biryerı varmı? bırde motor omru kac km acaba bu motorların
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
14
Haklisiniz cok hassas frenlemesi var. Umarim dediginiz gibidir cunku insanin kafasi takiliyor.Bilgi icin tesekkur ederim
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
199
selam bu duke 200 kısa plakalık için apachi tarzı olmayıp:pl: çözümü olan var mı :bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------

Bu yapılan indirim bayi ve distributorlerin elinde kalan 2014 model stok lari eritme cabasının sonucuydu.Bende fuardan absli modeli 13500 e alanlardanım.Ben alırken onumdeki musteri kaparoyu haftaya yatırıp yatıramayacagını sormustu.Spormoto yetkilisi arkadasta elinde 7 tane abs siz modelden kaldıgını,abs siz motorların buyuk ihtimal yarına(pazar) dahi kalamayabilecegini ama belki absli model bulabilecegini soyledi.Eger stoklarında kalmıssa bulabilirsiniz.Sansınızı deneyin.Sadece ben alırken 10 dakika icerisinde onumde 4 adet duke200 satıldıgı icin sanırım indirim yapma teklifimize pek sıcak bakmadılar.

son duke 200 abs siz turuncu rengini 3 nisan 2015 de ben aldım ;)
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
68
On frenleme ile dururken amortisor asagi yukari haraket ederek duruyor sanki disk yamukta bi tutuyor bi tutmuyor.

Sabah götüreceğim bakalım, umarım çözülür. Bence disk yamuk, başka mantıklı açıklama gelmiyor bana.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------

Mesajı düzenleyemedim ne hikmetse.

@bloodmoney53, Ustaya götürdüm, ön freni sıkınca gevşeyip tekrar sıkılıyor, bu durum tekrar ediyor, sürersen anlarsın dedim ve motoru bıraktım. Öğleden sonra gidip aldım, disk freni yamulmuş jantı değiştirmemiz lazım dedi. Cuma günüde jantı değiştireceğiz. Ustaya götürmekte fayda var, fren bu şakaya gelmez ::hakem1::
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
Arrow egzoz bulamadım arkadaşlar Tiger düşünüyorum 620 felan civarı yalnız aşşağıda vericem linkte fiyatlar aynıda ikisinin farkı nedir çözemedm

www.brnmotor.com.tr/Ktm-Duke-125200-1014-1013-Tiger-Performans-Egzoz-RS-780-Karbon-Kapak,PR-17316

www.brnmotor.com.tr/Ktm-Duke-125200-1014-Tiger-Performans-Egzoz-Tri-780-Karbon-Kapak,PR-17315
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Egzoz olayı bence duke serisindeki en büyük sorun. Adamlar egzozu şasenin içine koymuş,çıkışı sağ yana kıvırıp alttan çıkış yapmış.. Egzoz takmak isteyen adam ya komple set almalı yada ara boru yaptırmalı.. Sadece ara boru yapıpımı için takribi 450 tl fiyat veriyorlar. Bu iş için motoru götürüp bırakmak gerekiyor ve mesai günleri içinde.. Mesela bana sadece ara borunun maliyeti 700tl.. ( yol,işten izin vs toplam maliyeti)

El insaf,sadece ara boruya 700 tl mi vericem? bide kısa carbon tüp twobrothers alsam demek ki 2012 model honda cb125e parasını egzoza bağlamış olucam =)


Halbuki yandan egoz olsaymış istediğim gibi halledermişim.. Şeytan diyo kendin ara boru üret,çoğalt maliyetine sat :mad: ah bi vakit olsa..
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
gitti benim duke 200 :( satıldı... alan arkadaş kazasız belasız kullansın inşallah...

bu arada o egzoz sayesinde motor suda çalışabiliyor... ama ne bılıyım ben duke deki egzozu sevıyorum yandan egzozlar hiç hoşuma gitmiyor özellikle duke serilerinde hiç sevmiyorum. sonradan takıldıgında egzoz kutusu cıktıgında orası çıplak kalıyor ve sevmedım hıc bır zaman.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
gitti benim duke 200 :( satıldı... alan arkadaş kazasız belasız kullansın inşallah...

bu arada o egzoz sayesinde motor suda çalışabiliyor... ama ne bılıyım ben duke deki egzozu sevıyorum yandan egzozlar hiç hoşuma gitmiyor özellikle duke serilerinde hiç sevmiyorum. sonradan takıldıgında egzoz kutusu cıktıgında orası çıplak kalıyor ve sevmedım hıc bır zaman.

Ben egzoz sesi istoyorum :) öyle yada boyle gerekirse dogal gaz borusundan kendim yapicam :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bugun bi magazada Alpinestars mont giydim aklimda kaldi,bide nolan n86 begendim..daha bilek korumali deri eldiven alicam :) 2500tl civari tutuyor şu siralar bide akrapovice parcalanamam :) daha 3 tane kron bisiklet almam lazim, hayat cook zorr
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
bence siz fazladan basıyonuz ve ABS devreye giriyo çünkü ön fren radial olduğundan normal frenlere göre çok daha çabuk yani daha hassas tutuyo ama alışırsın sıkıntı olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:54 ----------



geriye dönük bakarsan sayfada benim duke nin ARROW egzozunu görücen nasıl durmuş,ses dersen abartısız 600 lük tek silindir makina gibi çıkıyo duyan yol veriyo trafikte bende zaten o yüzden taktım görmeyen kör araba sürücüleri duysun diye ve gayete iyi oldu.

Duke 200'de komple ARROW....mübarek SES değil-GÖKGÜRÜLTÜSÜ...Şahidim...:queen:
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Duke un orjinal egsoz tasarimini ve cikardigi cross vari zirilti sesi birtek seviyorum sanirim. :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Bugun bi magazada Alpinestars mont giydim aklimda kaldi,bide nolan n86 begendim..daha bilek korumali deri eldiven alicam :) 2500tl civari tutuyor şu siralar bide akrapovice parcalanamam :) daha 3 tane kron bisiklet almam lazim, hayat cook zorr

n86 benim kullandıgım kask . ben çok memnunum ve inan parasını hak ediyor. eğer bütçen yetiyorsa nolan n86 kesinlikle tavsiye ederim hatta forumda bir yerlerde resımlerınıde paylaşmıştım intercom cihazı için falan.

ayrıca duke 200 - duke 390 egzozu uymayabılır ben tam bılgıye sahıp degılım.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
n86 benim kullandıgım kask . ben çok memnunum ve inan parasını hak ediyor. eğer bütçen yetiyorsa nolan n86 kesinlikle tavsiye ederim hatta forumda bir yerlerde resımlerınıde paylaşmıştım intercom cihazı için falan.

ayrıca duke 200 - duke 390 egzozu uymayabılır ben tam bılgıye sahıp degılım.

Arkadasim da almis yakindan gorunce cok hosuma gitti.sanirim hepsinde intercom yeri yok? N86 N-COM modellerinde var galiba. Zaten kullanmadigim bir cihaz. Telefona programini yukledim lazim olursa kulaklikla devam :) Bi modelini cok begendim 450 tl ye yurt disindan alayim diyorum :/

Su egzoz konusunda uyup uymayacagini nasil ogreniriz acaba?
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Arkadasim da almis yakindan gorunce cok hosuma gitti.sanirim hepsinde intercom yeri yok? N86 N-COM modellerinde var galiba. Zaten kullanmadigim bir cihaz. Telefona programini yukledim lazim olursa kulaklikla devam :) Bi modelini cok begendim 450 tl ye yurt disindan alayim diyorum :/

Su egzoz konusunda uyup uymayacagini nasil ogreniriz acaba?

duke 200 ile 390 egzostları uymuyo yan susturucu aynı oluyo ama ara boru uymuyo 390 nın borusu daha büyük.
yani duke 200 egzos varsa sadece ara boru yani ordaki S boru gerekir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst