- Katılım
- 23 May 2011
- Mesajlar
- 1,296
ne kadara satıyorsunuz
kendisine hoşçakal diyorum 10 gün sonrabu benim 2. duke 200 bence süper bir motor. şuan zaten satış ilanı var. gerçi satılmazsada sorun değil spormoto ile konuştuk bunu takasa alıyor direk. ve üzerindeki aksesuarlar duke 390 a uydugu ıcın kafam rahat
malesef bir tek koruma demiri uymuyor o yuzden yenısını aldım bile çoktan ve ona 4 ekstra parça daha takılcak
bu arada heralde bende duke hastalğı var
duke 125 duke 200 (2 tane ) duke 390 duke 690 r hepsi vardı
duke 690 r şuan garajda zaten onu keyif amaçlı kullanıyorum. o zaten çok değişik bir motor. ama bunuda satışa çıkarttım ve 10 gün sonra şehir dışından dönüyorum ve tabikide yeni aldığım motor ktm duke 390 siyah
![]()
http://i.hizliresim.com/7oWG75.jpg
http://i.hizliresim.com/blZorb.jpg
http://i.hizliresim.com/AA8lLL.jpg
http://i.hizliresim.com/4LWJPG.jpg
http://i.hizliresim.com/6Zpz9v.jpg