KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Kayseride servisi olmamasına rağmen bu motoru almayı düşünüyorum.Benim sorum şu olacak. Bu motorun garanti gerektirecek bir arızası oldu mu? Oldu ise sıklığı nedir?
 
Katılım
13 Şub 2015
Mesajlar
8
Merhaba Arkadaşlar;
Bende Fuarda Ktm duke 200 alanlardanım. kask ve ekipman alamadım tavsiyeleriniz olursa sevinirim iyi formlar.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
sevgili ktm, özelde ve özelikle olarak duke kullanıcıları, uzun süredir aklımda olan bir konu var: ocak ayı içerisinde duke 200 forumunda aşağıdaki satırları yazmış idim. ancak o gün bu gündür yazmış olduğum bir cümle seçimi kafamı meşgul ediyor. bu cümleyi kötü niyetle yazmamış olmakla beraber kötü / terbiyesiz / düşüncesizce kullanımı malumunuzdur. bu yazının Sizleri incitmiş / kırmış / üzmüş olmasından endişe ediyorum; bu yüzden
bu cümleyi kullanmış olmam yüzünden Sizlerden ÖZÜR DİLERİM. Özrümün kabul edilmesini ve affınızı rica ederim.

malum yazı: " sizin mailden sonra seçeneklerim dahilindeki ve her türlü olumsuzluğa rağmen gözümü kapatıp bunu alacağım galiba dediğim duke390'ı ktm bana bedava verse almam. geçmiş olsun ktm... hani uyanıklık iyidir ama bizi s..mek isteyene de bile bile domalmam.. "
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
merhabalar,2015 fuarına cbr 250 için gidip gördüğü anda ktm duke 200 naked alan biriyim evet uzun takipler vs ler sonucu istediğim motor yerine duke 200 naked ı görür görmez bütün fikrim değişti.hayatımdakı ilk motor tecrübesidir.motoru almama rağmen henuz teslım almadım suan eğitime gidiyorum eğitim bitince moturu gidip bayiden alıcam.ktm duke 200 hakkında genel tecrübelerinizi dikkat etmem gereken konuları bakım tutumunu ayrıca motor kullanımında pratik bilgileri paylasırsanız cok sevinirim.şimdiden tesekkurler gorusmek uzere
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
sevgili ktm, özelde ve özelikle olarak duke kullanıcıları, uzun süredir aklımda olan bir konu var: ocak ayı içerisinde duke 200 forumunda aşağıdaki satırları yazmış idim. ancak o gün bu gündür yazmış olduğum bir cümle seçimi kafamı meşgul ediyor. bu cümleyi kötü niyetle yazmamış olmakla beraber kötü / terbiyesiz / düşüncesizce kullanımı malumunuzdur. bu yazının Sizleri incitmiş / kırmış / üzmüş olmasından endişe ediyorum; bu yüzden
bu cümleyi kullanmış olmam yüzünden Sizlerden ÖZÜR DİLERİM. Özrümün kabul edilmesini ve affınızı rica ederim.

malum yazı: " sizin mailden sonra seçeneklerim dahilindeki ve her türlü olumsuzluğa rağmen gözümü kapatıp bunu alacağım galiba dediğim duke390'ı ktm bana bedava verse almam. geçmiş olsun ktm... hani uyanıklık iyidir ama bizi s..mek isteyene de bile bile domalmam.. "

sizi affedemem ::miiz1:: lütfen ısrar etmeyin olmaz...

peki olur ama bi tur z300e binersem ancak :cherry:
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Selamlar duke ailesi, 200 fiyatları neden 11 500 doğrumu sitesinde 5000 euro yazıyor. Aslı astarı nedir bilen var mı?

11.500 olan 2014 model ve ABS'siz versiyon (malum yıl 2015 oldu ve stok eritme/bitirme çabası)
,2015 model ABS'siz versiyon liste fiyatı 5000 avro (yaklaşık 14.200)...ben fuardan 11.500'e 2014 0.km abs'siz aldım (yarın-ctesi teslim alacam) hayırlısıylan...:bounce:
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Arkadaşlar iyi günler,
Ben de 200 Duke'mi yeni alıp aranıza katıldım. Çok memnunum motordan ancak bir sorum olucak. Depodan bacaklarımla tutunca kayıyo bacaklarım. Altın Elbiseli Adam'ın motorlorunda bulunan "StompGrip" denilen şeyi araştırdım ancak Duke 200'e uygunu yoktu kendi sitesinde. Buna alternatif bir çözüm var mı acaba. Şimdiden teşekkürler iyi forumlar.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar burda çok şey yazıldı ama ben herşeye rağamen bana çok uygun diye aldım ve 10 ayda 38000 km. oldu ful dayadım döşedim ve hala kulanmaya doyamadım özellikle trafikte kendi kendinize gazlamaya başlıyonuz.kronik ağrızalar herkez bişeyler salladı ama bendeoluşan ağırızalar şunlar günlük kulanıyom diye çamurdan dolayı ön amortisör keçeleri patladı spor motodan aldım ikisi 50 tl.kendim değiştirdim ve ondan sonra amortisör çorabı alıp taktım 25 tl ye ve sorun kalmadı bugüne kadar bitek bu oldu tüm bakımlarını kendim yapıyom hala orjinal lastikleri var üzerinde ön balata 26 000 de arka 36000 de değişti okadar.
iyi ve zevkli makina almak istiyosanız alın derim.
NOT:pulsarla alakası olmayan bi makinadır kıyaslayanlara kulak asmayın hasetlerindendir:))
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

[/COLOR]
arkadaşlar burda çok şey yazıldı ama ben herşeye rağamen bana çok uygun diye aldım ve 10 ayda 38000 km. oldu ful dayadım döşedim ve hala kulanmaya doyamadım özellikle trafikte kendi kendinize gazlamaya başlıyonuz.kronik ağrızalar herkez bişeyler salladı ama bendeoluşan ağırızalar şunlar günlük kulanıyom diye çamurdan dolayı ön amortisör keçeleri patladı spor motodan aldım ikisi 50 tl.kendim değiştirdim ve ondan sonra amortisör çorabı alıp taktım 25 tl ye ve sorun kalmadı bugüne kadar bitek bu oldu tüm bakımlarını kendim yapıyom hala orjinal lastikleri var üzerinde ön balata 26 000 de arka 36000 de değişti okadar.
iyi ve zevkli makina almak istiyosanız alın derim.
NOT:pulsarla alakası olmayan bi makinadır kıyaslayanlara kulak asmayın
hasetlerindendir:))
Bilgi için teşekkür ederim. Peki bir soru daha sorayım. Motoru dışarda bırakacağım. Bazı disk kilitlerinin dukeye uymadığını okudum. Siz ne kullanıyorsunuz? Ayrıca zincir kilit ve brandada kullanacağım.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Arkadaşlar iyi günler,
Ben de 200 Duke'mi yeni alıp aranıza katıldım. Çok memnunum motordan ancak bir sorum olucak. Depodan bacaklarımla tutunca kayıyo bacaklarım. Altın Elbiseli Adam'ın motorlorunda bulunan "StompGrip" denilen şeyi araştırdım ancak Duke 200'e uygunu yoktu kendi sitesinde. Buna alternatif bir çözüm var mı acaba. Şimdiden teşekkürler iyi forumlar.

aliexpressteki büyük ve ucuz stompları alıp kesip yapıştırabilirsiniz. lütfen kalkıp 50 küsür dolar atmayın sadece markaya, ben kullandım canavar gibi oluyor
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaşlar iyi günler,
Ben de 200 Duke'mi yeni alıp aranıza katıldım. Çok memnunum motordan ancak bir sorum olucak. Depodan bacaklarımla tutunca kayıyo bacaklarım. Altın Elbiseli Adam'ın motorlorunda bulunan "StompGrip" denilen şeyi araştırdım ancak Duke 200'e uygunu yoktu kendi sitesinde. Buna alternatif bir çözüm var mı acaba. Şimdiden teşekkürler iyi forumlar.

E-Bay'da Eazy-Grip var...tıpkısının aynısı,bende alacam...:bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

[/COLOR]
Bilgi için teşekkür ederim. Peki bir soru daha sorayım. Motoru dışarda bırakacağım. Bazı disk kilitlerinin dukeye uymadığını okudum. Siz ne kullanıyorsunuz? Ayrıca zincir kilit ve brandada kullanacağım.
Uçanteneke disk kilidi kullanmıyor-ücretli otoparkta bırakıyo HAYVANI'nı...:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

[/COLOR]
Bilgi için teşekkür ederim. Peki bir soru daha sorayım. Motoru dışarda bırakacağım. Bazı disk kilitlerinin dukeye uymadığını okudum. Siz ne kullanıyorsunuz? Ayrıca zincir kilit ve brandada kullanacağım.

Dışarıda kalacaksa-büyük RİSK altında (malum hırsızlar bu ara azıttılar),hele ki KTM Duke...ben olsam bi kapalı Otopark'a bırakırdım-içim rahat olurdu-geceleri aklımda ? işareti kalmazdı..:cat:
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Çok haklısınız fakat kayseride ücretli kapalı otopark imkanı yok. Mecburen başımın çaresine bakacağım. Niyetim kesildiğinde alarm çalan halat kilit ve branda kullanmak.Disk kilidi ise olur olmaz öter komşular ile papaz olurum diye alarmsız sağlam birşey alayım diyorum. Aslında alarmı uzaktan kumanda ile kapanabilen bir disk kilidi tadından yenmez. Kasko pahalı. Aklıma başka birşey de gelmiyor :)
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
22
motorunu yeni alan arkadaşlar
ruhsat ve trafik sigortası fiyatlarını da yazabilirler mi acaba?

teşekkürler
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende bu hafta bitimine dogru alım-satım islemleri yaptıracagım.
Sigorta ucreti ortalama olarak ne kadar tutar?
Ilk motorum olacagı icin normalin ustu bir rakam bekliyorum.
Onceden uzerimize kayıtlı otomobilin olması,hasar kaydımınızın olmaması bu ucreti dusurur mu?
Ayrıca kasko yaptıran oldu mu aranızda?

Tesekkurler
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Bende bu hafta bitimine dogru alım-satım islemleri yaptıracagım.
Sigorta ucreti ortalama olarak ne kadar tutar?
Ilk motorum olacagı icin normalin ustu bir rakam bekliyorum.
Onceden uzerimize kayıtlı otomobilin olması,hasar kaydımınızın olmaması bu ucreti dusurur mu?
Ayrıca kasko yaptıran oldu mu aranızda?

Tesekkurler

Hocam ben kasko yaptırmadım ancak kasko yapan şirketler kapalı garajda muhafaza şartı arıyor onu belirteyim. Ayrıca oldukça yüksek fiyatlar çıkıyor bulundurduğu risk itibariyle. Özellikle istanbul gibi hırsızların cirit attığı şehirlerde ise daha da yüksek çıkıyor kasko fiyatı belirtmek isterim. Ben de motorumu yeni aldım. Sigortasını 150 liraya yaptırdım. Yaşım 23 olduğundan dolayı yüksek çıktı. Sonuçta risk teşkil ediyorum. Ancak 30 yaş ve üstü iseniz 100 tl civarı (+ veya -) çıkması muhtemeldir.
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
arkadaşlar burda çok şey yazıldı ama ben herşeye rağamen bana çok uygun diye aldım ve 10 ayda 38000 km. oldu ful dayadım döşedim ve hala kulanmaya doyamadım özellikle trafikte kendi kendinize gazlamaya başlıyonuz.kronik ağrızalar herkez bişeyler salladı ama bendeoluşan ağırızalar şunlar günlük kulanıyom diye çamurdan dolayı ön amortisör keçeleri patladı spor motodan aldım ikisi 50 tl.kendim değiştirdim ve ondan sonra amortisör çorabı alıp taktım 25 tl ye ve sorun kalmadı bugüne kadar bitek bu oldu tüm bakımlarını kendim yapıyom hala orjinal lastikleri var üzerinde ön balata 26 000 de arka 36000 de değişti okadar.
iyi ve zevkli makina almak istiyosanız alın derim.
NOT:pulsarla alakası olmayan bi makinadır kıyaslayanlara kulak asmayın hasetlerindendir:))


abi bende pulsara binme fırsatı buldum. arada dağlar kadar fark var , her girdiğin virajda , attıgın her adımda ktm çok önde. 38 bin km boyunca hiç bir büyük problemle karşılaşmaman harika. bende inanmıyorum kronik sorunu olduguna. ama illa kronik sorun söyliceksek nerde suya çamura girsem tepeme kadar atıyo suyu çamuru bu bir soruna yakın gibi :)
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teskkurler,

28 yasinda olmam bi nebze dusurebilir belki miktari ancak ilk motorum olmasi buyuk bir negatif etki sanirim.Kapali otopark sarti aramayan bazi acentalar oldugunu duymustum siar sigorta gibi.Ayrica su abus un granit kilitlerden de almayi dusunuyorum.Kirilamaz degil belki ama hirsiza yaratacagi efor ve zaman kaybinin caydirici etkisi olacagini dusunuyorum.Keyifli surusler


Hocam ben kasko yaptırmadım ancak kasko yapan şirketler kapalı garajda muhafaza şartı arıyor onu belirteyim. Ayrıca oldukça yüksek fiyatlar çıkıyor bulundurduğu risk itibariyle. Özellikle istanbul gibi hırsızların cirit attığı şehirlerde ise daha da yüksek çıkıyor kasko fiyatı belirtmek isterim. Ben de motorumu yeni aldım. Sigortasını 150 liraya yaptırdım. Yaşım 23 olduğundan dolayı yüksek çıktı. Sonuçta risk teşkil ediyorum. Ancak 30 yaş ve üstü iseniz 100 tl civarı (+ veya -) çıkması muhtemeldir.
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Arkadaşlar yeni motorsiklet alırken yöntem nedir? Adam "paranın tamamını verin bende perşembe günü siparişi veririm" dedi. Bizde "500 lira kapora veririz gerisini motor gelince veririz" dedik. Rest çektik başka bir yerden alacağız. Hangisi doğru?
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
Arkadaşlar yeni motorsiklet alırken yöntem nedir? Adam "paranın tamamını verin bende perşembe günü siparişi veririm" dedi. Bizde "500 lira kapora veririz gerisini motor gelince veririz" dedik. Rest çektik başka bir yerden alacağız. Hangisi doğru?

abi motoru verir parayı alır. sen sıfır motor alıyosun. sen doğrusunu yapmışsın
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
kendisine hoşçakal diyorum 10 gün sonra :( bu benim 2. duke 200 bence süper bir motor. şuan zaten satış ilanı var. gerçi satılmazsada sorun değil spormoto ile konuştuk bunu takasa alıyor direk. ve üzerindeki aksesuarlar duke 390 a uydugu ıcın kafam rahat :D malesef bir tek koruma demiri uymuyor o yuzden yenısını aldım bile çoktan ve ona 4 ekstra parça daha takılcak :D bu arada heralde bende duke hastalğı var :D duke 125 duke 200 (2 tane ) duke 390 duke 690 r hepsi vardı :D duke 690 r şuan garajda zaten onu keyif amaçlı kullanıyorum. o zaten çok değişik bir motor. ama bunuda satışa çıkarttım ve 10 gün sonra şehir dışından dönüyorum ve tabikide yeni aldığım motor ktm duke 390 siyah :D

7oWG75.jpg


blZorb.jpg


AA8lLL.jpg


4LWJPG.jpg


6Zpz9v.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst