KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
ne kadara satıyorsunuz

kendisine hoşçakal diyorum 10 gün sonra :( bu benim 2. duke 200 bence süper bir motor. şuan zaten satış ilanı var. gerçi satılmazsada sorun değil spormoto ile konuştuk bunu takasa alıyor direk. ve üzerindeki aksesuarlar duke 390 a uydugu ıcın kafam rahat :D malesef bir tek koruma demiri uymuyor o yuzden yenısını aldım bile çoktan ve ona 4 ekstra parça daha takılcak :D bu arada heralde bende duke hastalğı var :D duke 125 duke 200 (2 tane ) duke 390 duke 690 r hepsi vardı :D duke 690 r şuan garajda zaten onu keyif amaçlı kullanıyorum. o zaten çok değişik bir motor. ama bunuda satışa çıkarttım ve 10 gün sonra şehir dışından dönüyorum ve tabikide yeni aldığım motor ktm duke 390 siyah :D

http://i.hizliresim.com/7oWG75.jpg

http://i.hizliresim.com/blZorb.jpg

http://i.hizliresim.com/AA8lLL.jpg

http://i.hizliresim.com/4LWJPG.jpg

http://i.hizliresim.com/6Zpz9v.jpg
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
Merhabalar ben de abssiz 0 duke 200 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım :)
Ankara'da eğitim alabileceğim bir yer olup olmadığı konusunda bilgisi olan var mı acaba?
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
22
Merhaba,

sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Merhaba,

sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?

0 km aracin sigortasi 2. Elden daha ucuz olur. Butun sigortacilardan teklif al,piyasa serbest olunca tutturabildigine.. fiyati etkileyen faktorlerin basinda geçmişte kazaya karişmak,yaş,plakanin hangi ilde olduğu var. Ben 15 ocakta Duke 390 a 100 tl ye sigorta yaptirdim, birde sigortaci kız 100 tl yi 10 a böldü :)
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
23
Arkadaşlar amörtisör çorabı nereden bulabiliriz? Duke 200 için..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
22
0 km aracin sigortasi 2. Elden daha ucuz olur. Butun sigortacilardan teklif al,piyasa serbest olunca tutturabildigine.. fiyati etkileyen faktorlerin basinda geçmişte kazaya karişmak,yaş,plakanin hangi ilde olduğu var. Ben 15 ocakta Duke 390 a 100 tl ye sigorta yaptirdim, birde sigortaci kız 100 tl yi 10 a böldü :)

bilgi için teşekkür ederim.. 3 farklı yere sordum, 3ü de aynı fiyatı çıkardı. ilk motorlu taşıtım olacağı için biraz fazla çıktı sanırım. neyse verdik artık, keyfini sürmeye bakıcaz :)
 
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
2
Bende düşünüyorum lys ygs girip çıksak bi :) megelli 250r düşünmüştüm üst komşumuzun f650gs vardı satılığa çıkardığında almaya gelen bi abi ile konuştuk napacan ss rahat edemezsin dedi bende ktm yöneldim:) ybr cbf fln içim ısınmadı hiç. hiç motor sürmedim 6-7yaşımdan beri bisiklet sürerim direk 200cc abs li alsam alışablrmiyim 125lik alıp 1sene sonra satıp yenisini almayada uğraşamam ne diyorsunuz bu duruma eğitim alma gibi durumda yok bursada yok eğitim veren yer ekipmanada 3-5arası çıkar bişiler :) ne yapacağımı bilemedim
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Bende düşünüyorum lys ygs girip çıksak bi :) megelli 250r düşünmüştüm üst komşumuzun f650gs vardı satılığa çıkardığında almaya gelen bi abi ile konuştuk napacan ss rahat edemezsin dedi bende ktm yöneldim:) ybr cbf fln içim ısınmadı hiç. hiç motor sürmedim 6-7yaşımdan beri bisiklet sürerim direk 200cc abs li alsam alışablrmiyim 125lik alıp 1sene sonra satıp yenisini almayada uğraşamam ne diyorsunuz bu duruma eğitim alma gibi durumda yok bursada yok eğitim veren yer ekipmanada 3-5arası çıkar bişiler :) ne yapacağımı bilemedim

yıllardır ktm kullanıyorum ama asla ve asla duke 125 i tavsiye etmem =) sebebı motorun herhangı bır sorunu falan degıl duke 125 e o parayı vermem. duke 200 alırım direk. duke bindikten sonra onu yakından tanıdıktan sonra ybr cbf falan yanına bile yaklaşmazsın zaten. ayrıca duke 200 abs yi ben yine almam. normal abs siz alırım...
 
Katılım
12 Mar 2015
Mesajlar
3
Merhaba Arkadaşlar,

Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.

* Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?

* 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?

* Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

Merhaba,

sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?

Merhaba ,

Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaşlar amörtisör çorabı nereden bulabiliriz? Duke 200 için..

Yıldırım Motor'da var (Sakarya)...KTM logolu, ben de alacam...:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

Merhaba Arkadaşlar,

Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.

* Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?

* 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?

* Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------



Merhaba ,

Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.

Debriyajı hidrolik olmayan (yani tel kumandalı debriyajı olan) motosikletlerde, telin içine su,toz,çamur vb. maddeler girmesin diye hemen her motorda olur...diğer tarafta (gaztarafı)- yani gz telleri zaten kapalı olduğu için orda o körükten yoktur...
Motoru kill switch'ten değil de anahtarla stop ettirip tekrar açarsan-motor çalıştığında far otomatik olarak yanar-bunun herhangi bir ayarı yoktur.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Merhaba Arkadaşlar,

Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.

* Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?

* 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?

* Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------



Merhaba ,

Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.

öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.

far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.

debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.

rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın :)
 
Katılım
12 Mar 2015
Mesajlar
3
öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.

far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.

debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.

rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın :)

Çok teşekkür ederim. Zincir yağlamak için Loctite marka sprey aldım 1 tane. Onun dışında dikkat etmem gereken bir konu var mıdır? Yoksa marşa basıp 1000 km ye kadar arkama bakmayayam mı :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Çok teşekkür ederim. Zincir yağlamak için Loctite marka sprey aldım 1 tane. Onun dışında dikkat etmem gereken bir konu var mıdır? Yoksa marşa basıp 1000 km ye kadar arkama bakmayayam mı :)

loctite ilk defa duydum desem yeridir. ben motul kullanırım. herneyse sorunda değil pek. aldığın yağ haricinde birde temizleme spreyi almalısınız. önce onun temızleyıp pis yağı üzerinden akıttıktan sonra yağlamanız gerekmektedır. bunu yaparken temızlemek ıcın yanınızda bır diş fırçası olursa ıyı olursa çok faydalı olur temizleme spreyini sıkıp diş fırçasıyla temizlersiniz çok daha verimli olur. zaten sizde görüceksiniz siyah siyah pis yağın aktıgını. yağladıktan sonrada 1-2 saat kadar beklersenız iyi olur yağ iyice yapışır sıçrama yapmaz. bunun dışında dikkat etmeniz gereken tek şey rodajdaki kullanım şekliniz. ani hızlanma - durma - motoru zorlama gibi şeylerden kaçının. motora bınmeden once 4-5 dakika kendi kendine çalışırsa çok iyi olur ama bu sadece rodaj donemı ıle alakalı değil herzaman geçerli. şahsen ben hep öyle yaparım ekipmanlarımı gıyene kadar kendı kendıne çalışır. motor ısınır motor yağlanır kendı kendıne vs. birde aklınızda bulunsun motoru yıkatırsanız yıkattıktan sonra illaki zincirinizi temizleyip yağlayın lütfen.
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
würth ün marine malzemesi olarak ürettiği bir zincir yağını kullanıyorum. yani yatlardaki zincir dişli ler için üretilmiş bir yağ ben memnunum ama uygunmudur degilmidir bi fikrim yok.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
abi bende pulsara binme fırsatı buldum. arada dağlar kadar fark var , her girdiğin virajda , attıgın her adımda ktm çok önde. 38 bin km boyunca hiç bir büyük problemle karşılaşmaman harika. bende inanmıyorum kronik sorunu olduguna. ama illa kronik sorun söyliceksek nerde suya çamura girsem tepeme kadar atıyo suyu çamuru bu bir soruna yakın gibi :)

çamur sorununu yarıya indirdim ben arkaya pulsar çamurluğu taktım lastie bide ön tarafa arka amortisorün önüne perde şeklinde lastik parça sarkıttım ve çamur atma yarı yarı ya düştü:cat:
ama bu çamur olayı bu tarz her makinada var o aslında lastikle çamurluk arası çok fazla olmasından dolayı oluyo.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
würth ün marine malzemesi olarak ürettiği bir zincir yağını kullanıyorum. yani yatlardaki zincir dişli ler için üretilmiş bir yağ ben memnunum ama uygunmudur degilmidir bi fikrim yok.

würth ünde ürünleri gayet güzel hiç bir sorun olucağını düşünmüyorum fakat bizdeki zincir için olur mu bilemem onu bir sormanda fayda var ama dediğim gibi würth ürünleride gayet başarıl.
 
Katılım
12 Mar 2015
Mesajlar
3
öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.

far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.

debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.

rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın :)

Bugün spormotoyu aradım farın yanmamasıyla alakalı. Switch'in arızalı olabileceğini söylediler. Yetkili servise götürüp baktırıcam bugün. Motor seyir halindeyken farın mutlaka yanması gerekiyormuş. Hatta videosunu istedi spormoto. İnşallah büyük bir problem açmaz başıma...
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Bugün spormotoyu aradım farın yanmamasıyla alakalı. Switch'in arızalı olabileceğini söylediler. Yetkili servise götürüp baktırıcam bugün. Motor seyir halindeyken farın mutlaka yanması gerekiyormuş. Hatta videosunu istedi spormoto. İnşallah büyük bir problem açmaz başıma...

motor seyir halindeyken benimki yanıyor. benimki sadece ilk çalışmada yapıyor bazen. ama bir baktır bakalım. birde burada yazarsan sorun çözüldükten sonra çok sevinirim yani. neyden kaynaklanıyormuş vs
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst