KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Merhaba arkadaşlar ben de araniza katılmak üzere olan biriyim hatta kısmetse haftaya aliyorum motorumu ama son dakika öğrendiğim ve kafama takilan birşey sormak istiyorum, kask ve ceket bakmak için gittiğim bir arkadasimin tanidigi motosiklet bayiisinde Duke lerin kronik elektronik problemleri olduğunu ve çok fazla Ariza verdiğini söylediler kendisinin de elinde 2 tane vardi yani soylemeyip motoru da ondan almami isteyebilirdi o yüzden söylediği biraz inandirici geldi, bu yüzden siz kullanicilarina da bir danışmak istedim, yardimci olursaniz sevinirim, iyi forumlar :)

2012 Temmuz ayında aldım şu anda kulanıyorumda .yağmur çamur demeden ne servisde ne tanıdığım birisinde böyle bir şikayet duymadım.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
Dostlar spormoto sitesinde rc200 için 13.800 tl fiyat biçilmiş
Bildiğim kadarıyla RC serisi standart absli gelecek.

Bu şekliyle duke200 abs den ucuz mu olacak nedir?

Motor hakkında yorumlarınızı da alalım.
KTM racing işinde de küçük hacim pazarına agresif gireceğe benziyor.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
2012 Temmuz ayında aldım şu anda kulanıyorumda .yağmur çamur demeden ne servisde ne tanıdığım birisinde böyle bir şikayet duymadım.

Benim de henüz bir şikayetim olmadı motordan elektrikle alakalı. 1.5 senedir yağmur altın duruyor öyle, hala basıyorum kontağı çat diye çalışıyor. inatçı motor.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
[/COLOR]bugün İSTANBULMOTO ya gitim ve sordum 5000 bakım neye maal olur dedim ve cevap şuydu 200 tl cıvarı:flower:
ustayı öpesim geldi:joker: ahanda şimdi keyfim yerine geldi dedim ve gülmseyerek zamanı gelince önceden arayıp randevu alcam dedim ve çıktım.:cat:
Zekerya bey var orda gitmek isteyen duk çüler gitsin söyledim zaten gelmek isteyen başkalarıda var diye büyürsunlar gelsinler dediler.
demeki insan evladı olan servislerde varmış..
şimdi bu servis para kazanıyoda diyerleri nabıyo KTM sahiplerini kucaa oturtuyo bence.
şimdi sıra fabrikaya meil atıcam ve sorucam nasıl bi mantıkla üç kat fazla işçilik alabiliyo bu servisler hangi öküz çıkarmış bu tarifeyi...

Merhaba

İstanbul motorun adı yetkili servislerde değilde bayilerde yazıyor sıkıntı olmaz dimi.

Birde benim şöyle bir sorunum var başına gelen var mı?
Yaklaşık bir aydır motoru çalıştırırken 3-5 saniye tissssss bi ses gelip çalışıyor çalışırken de ışıklar filan yanmıyor ekranda sadece JG_1.7.3 yazıyordu..Ondan sonrada çalışıp low batary yazıyordu ekranda ve saat her zaman 01:00 dan başlıyordu gezmeye devam ediyordum..Şimdi dünden beri motor çalışmıyor low batary yazıyor yine ama farları filan herşeyi açık marş almıyor. 13:03.2013 de aldım motoru aküsü bitmiş olabilir mi ve bitse farları filan yanar mı?
Bir de dün uğursuzluk vardı üstümde heralde beşiktaş'a giderken 10-15 le trafik yüzünden kaldırıma sürttüm sağdan arka fren pedalı kırıldı hemen :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Merhaba

İstanbul motorun adı yetkili servislerde değilde bayilerde yazıyor sıkıntı olmaz dimi.

Birde benim şöyle bir sorunum var başına gelen var mı?
Yaklaşık bir aydır motoru çalıştırırken 3-5 saniye tissssss bi ses gelip çalışıyor çalışırken de ışıklar filan yanmıyor ekranda sadece JG_1.7.3 yazıyordu..Ondan sonrada çalışıp low batary yazıyordu ekranda ve saat her zaman 01:00 dan başlıyordu gezmeye devam ediyordum..Şimdi dünden beri motor çalışmıyor low batary yazıyor yine ama farları filan herşeyi açık marş almıyor. 13:03.2013 de aldım motoru aküsü bitmiş olabilir mi ve bitse farları filan yanar mı?
Bir de dün uğursuzluk vardı üstümde heralde beşiktaş'a giderken 10-15 le trafik yüzünden kaldırıma sürttüm sağdan arka fren pedalı kırıldı hemen :)


arkadaşım senin akü değişim zamanı gelmiş değiştir sorun kalmicak.
arka fren kolu kaç para bilmiyom ama eğer 100 lira falan derlerse bence ebay.com dan turuncuları var ikisi 55 dolar onlardan al tak.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Dikkatimi çekti : Bagajın içinde bir kablo boşta duruyormu sizdede ? Şuanda iş yerindeyim resim koyamıyorum malesef.

Bakarmısınız sizinkilerin içinde kenarlarda felan 1 tane boşta duran kablo var mı diye ? Belki Alarım bağlamak istersek diye kablo oluyormuş acaba o mu bu yoksa biyerdenmi çıkmış merak ettim. :sunny:
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
60
150/70 mi 160/60 arka lastik mi arkadaşlar?

hangisi daha iyi uyum sağlar, çünkü 150/60 istediğim modellerde bulamıyorum.

teşekkürler,
 
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
23
Arkadaşlar selam,
Bu lastik konusu gerçekten önemli, malum 110 - 150 her modelin boyu bulunmuyor. Ben de orjinal, üzerine mühendisliği yapılmış boyutu kullanma taraftarıyım. Eski postlardan okuduğum kadarıyla Diablo Rosso 2'den memnun olmayan yok. Bunun dışında alternatif kullanan var mı? Özellikle dual sport kullanıma uygun, yagmur performansı iyi olan(malum kışın da sürmek istiyorum) lastik önerileriniz olursa sevinirim.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
Ben 3 senedir Duke 125 Kullanyom.
Sorun olarak gösterebilecegim tek yanı akünün gerçekten cok sacma bir yere konumlandırılmış olmasi.
Tam arka sele ve Ön sele nin birleştiği arada Aku nun ön tarafı duruyor ve dikkatli olunmaz ise kutup başları ıslanabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

Arkadaşlar gösterge panelindeki saat nasıl ayarlanıyor ? benimki baya geri
kalmıs

Hocam mode tusu ile ODO yazısı gelene kadar bas sag tarafta tirpmetre vs olan yerde beliriyor.
Odo yazisi geldimi mode ve set tuşlarına aynı anda bas ve basılı tut.
Bir sure sonra saat yanıp sonecek.
Ondab sonra mode ile saat set ile dakikayi ayarla bırak kendisi kapanır ve saatin ayarlanmış olur.


(kesici nin nezaman devreye gireceği veya servis aralığı sifirlmayida özelden yapabilirim isterseniz.)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------

Merhaba


İstanbul motorun adı yetkili servislerde değilde bayilerde yazıyor sıkıntı olmaz dimi.

Birde benim şöyle bir sorunum var başına gelen var mı?
Yaklaşık bir aydır motoru çalıştırırken 3-5 saniye tissssss bi ses gelip çalışıyor çalışırken de ışıklar filan yanmıyor ekranda sadece JG_1.7.3 yazıyordu..Ondan sonrada çalışıp low batary yazıyordu ekranda ve saat her zaman 01:00 dan başlıyordu gezmeye devam ediyordum..Şimdi dünden beri motor çalışmıyor low batary yazıyor yine ama farları filan herşeyi açık marş almıyor. 13:03.2013 de aldım motoru aküsü bitmiş olabilir mi ve bitse farları filan yanar mı?
Bir de dün uğursuzluk vardı üstümde heralde beşiktaş'a giderken 10-15 le trafik yüzünden kaldırıma sürttüm sağdan arka fren pedalı kırıldı hemen :)

Aynı yazı bendede vardi geçen sene.
Akünun kutup başlarını muhtesem servisim ters yöne yatirmis ve demirle temas etmiş.
Bundan dolayı akü boşaldı ve garanti kapsamında değiştirdim.
Aman git değiştir falza askatma cunku benim aku teflon tava gibi sicak olmuştu ama allahdan bisi olamdo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------

150/70 mi 160/60 arka lastik mi arkadaşlar?


hangisi daha iyi uyum sağlar, çünkü 150/60 istediğim modellerde bulamıyorum.

teşekkürler,

ön 110/70
arka 150/60

ben sakarya yildirm motordan Pirelli diablo rosso 2 aldim 775 TL ye tavsiye ederim.
Lastikler şahane.
bugun yağmurda deneme fırsatım oldu 1 cm bile kaymadi yere yapışıyor mubarek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

Dikkatimi çekti : Bagajın içinde bir kablo boşta
duruyormu sizdede ? Şuanda iş yerindeyim resim koyamıyorum malesef.

Bakarmısınız sizinkilerin içinde kenarlarda felan 1 tane boşta duran kablo var mı diye ? Belki Alarım bağlamak istersek diye kablo oluyormuş acaba o mu bu yoksa biyerdenmi çıkmış merak ettim. :sunny:

Bendede 1 tane boşta kablo var ucu beyaz plastik sanırım tam hatırlayamadım.
Sigorta kutusunun yakınında.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

125 duke kullanicilari başlığı mezarlik gibi valla sizin için sorun olmaz ise bir 125 duke kullanicisi olarak burada takilmak isterim.
 
Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
28
Ben 3 senedir Duke 125 Kullanyom.
Sorun olarak gösterebilecegim tek yanı akünün gerçekten cok sacma bir yere konumlandırılmış olmasi.
Tam arka sele ve Ön sele nin birleştiği arada Aku nun ön tarafı duruyor ve dikkatli olunmaz ise kutup başları ıslanabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------



Hocam mode tusu ile ODO yazısı gelene kadar bas sag tarafta tirpmetre vs olan yerde beliriyor.
Odo yazisi geldimi mode ve set tuşlarına aynı anda bas ve basılı tut.
Bir sure sonra saat yanıp sonecek.
Ondab sonra mode ile saat set ile dakikayi ayarla bırak kendisi kapanır ve saatin ayarlanmış olur.


(kesici nin nezaman devreye gireceği veya servis aralığı sifirlmayida özelden yapabilirim isterseniz.)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------



Aynı yazı bendede vardi geçen sene.
Akünun kutup başlarını muhtesem servisim ters yöne yatirmis ve demirle temas etmiş.
Bundan dolayı akü boşaldı ve garanti kapsamında değiştirdim.
Aman git değiştir falza askatma cunku benim aku teflon tava gibi sicak olmuştu ama allahdan bisi olamdo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------



ön 110/70
arka 150/60

ben sakarya yildirm motordan Pirelli diablo rosso 2 aldim 775 TL ye tavsiye ederim.
Lastikler şahane.
bugun yağmurda deneme fırsatım oldu 1 cm bile kaymadi yere yapışıyor mubarek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------



Bendede 1 tane boşta kablo var ucu beyaz plastik sanırım tam hatırlayamadım.
Sigorta kutusunun yakınında.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

125 duke kullanicilari başlığı mezarlik gibi valla sizin için sorun olmaz ise bir 125 duke kullanicisi olarak burada takilmak isterim.

tamamdır hallettim saati çok sağolasın ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

Arkdaşlar bugün işe giderken uyarı ışığı yanıdı ve ekranda Low Batery yazdı 2 3 saniye sonra gitti yazı . Sorun nedir akü mü bitik ?
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
tamamdır hallettim saati çok sağolasın ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

Arkdaşlar bugün işe giderken uyarı ışığı yanıdı ve ekranda Low Batery yazdı 2 3 saniye sonra gitti yazı . Sorun nedir akü mü bitik ?

Duke hakkında en bilgili olan şuanda sanırım burda @Motojen oluyor asıl cevabı o verir. Daha önecede yazan olmuştu bu low batery hatasını aküsünü değiştirince düzelmişti sanırım.Birde motorunuz kaç km de ? Kaç kmdeyken oluyor bu akü olayı merak ettiğim için soruyorum.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Hiç kullanım kitapçığını okuyan oldu mu aranızda ?

Güzel soru :queen:

Kullanım kitapçığına soruyormuş gibi sorular sorulmuş burada ondan dediniz sanırım :)

Ben lazım oldukça bakıyorum, bastan sona okumadım cünkü ince bişey değil :cat: Eski motorumunki incecik birşeydi bu bildiğin kitap :cherry:
 
Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
28
Duke hakkında en bilgili olan şuanda sanırım burda @Motojen oluyor asıl cevabı o verir. Daha önecede yazan olmuştu bu low batery hatasını aküsünü değiştirince düzelmişti sanırım.Birde motorunuz kaç km de ? Kaç kmdeyken oluyor bu akü olayı merak ettiğim için soruyorum.
30binde suan 27binde bosch marka akü takıldı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst