KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Kendiniz yaparsanız maliyeti hava filtresi hariç
Yağ /yağ filtresi /buji toplam 95 tl
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Bu motora uygun bir topcase arayışındayım, lakin yakışacak birşey bulamadım. Evet, bu alete topcase yakışmıyor. Ama ara sıra gezmeye çıkmıyor ve günlük olarak kullanıyorsanız gerçekten gerektiği günler oluyor.

Ya mevcut oval topcase tasarımlarından birinin turuncu rengi olmalı, yada endurolara taktıkları dikdörtgen şekilli olmalı diye düşünüyorum ama istediğim gibi birşey malesef bulamadım. Yurt dışında bazı yerlerde yakıştırdığım modeller görüyorum ama Türkiye'ye getirmek dert.


Güzel bir fikri olan var mı?

resim koymuştum ama link çıkmış şimdi düzeltiyom bak bakalım topkeis yakışmıyomu:cat:

10370882_10203361715697640_1463864138274567045_n.jpg


10338220_10203361715657639_3100734285258649210_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

Kendiniz yaparsanız maliyeti hava filtresi hariç
Yağ /yağ filtresi /buji toplam 95 tl

diyorum ya bu gidişle öyle olucak zaten takım taklavat var hiç sıkıntı olmaz yani:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

bugün İSTANBULMOTO ya gitim ve sordum 5000 bakım neye maal olur dedim ve cevap şuydu 200 tl cıvarı:flower:
ustayı öpesim geldi:joker: ahanda şimdi keyfim yerine geldi dedim ve gülmseyerek zamanı gelince önceden arayıp randevu alcam dedim ve çıktım.:cat:
Zekerya bey var orda gitmek isteyen duk çüler gitsin söyledim zaten gelmek isteyen başkalarıda var diye büyürsunlar gelsinler dediler.
demeki insan evladı olan servislerde varmış..
şimdi bu servis para kazanıyoda diyerleri nabıyo KTM sahiplerini kucaa oturtuyo bence.
şimdi sıra fabrikaya meil atıcam ve sorucam nasıl bi mantıkla üç kat fazla işçilik alabiliyo bu servisler hangi öküz çıkarmış bu tarifeyi...
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
[/COLOR]bugün İSTANBULMOTO ya gitim ve sordum 5000 bakım neye maal olur dedim ve cevap şuydu 200 tl cıvarı:flower:
ustayı öpesim geldi:joker: ahanda şimdi keyfim yerine geldi dedim ve gülmseyerek zamanı gelince önceden arayıp randevu alcam dedim ve çıktım.:cat:
Zekerya bey var orda gitmek isteyen duk çüler gitsin söyledim zaten gelmek isteyen başkalarıda var diye büyürsunlar gelsinler dediler.
demeki insan evladı olan servislerde varmış..
şimdi bu servis para kazanıyoda diyerleri nabıyo KTM sahiplerini kucaa oturtuyo bence.
şimdi sıra fabrikaya meil atıcam ve sorucam nasıl bi mantıkla üç kat fazla işçilik alabiliyo bu servisler hangi öküz çıkarmış bu tarifeyi...[/QUOTE]

Ahmet abide (atamoto) önceden ucuz yapıyordu ama spormoto adama cazz yapıyor piyasayı düşürme diye ... siz siz olun spormotoya şurası su kadara yapıyor demeyin hemen ararlar napıyorsun sen diye :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
resim koymuştum ama link çıkmış şimdi düzeltiyom bak bakalım topkeis yakışmıyomu:cat:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd....2_10203361715697640_1463864138274567045_n.jpg

https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net...0_10203361715657639_3100734285258649210_n.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------



diyorum ya bu gidişle öyle olucak zaten takım taklavat var hiç sıkıntı olmaz yani:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

bugün İSTANBULMOTO ya gitim ve sordum 5000 bakım neye maal olur dedim ve cevap şuydu 200 tl cıvarı:flower:
ustayı öpesim geldi:joker: ahanda şimdi keyfim yerine geldi dedim ve gülmseyerek zamanı gelince önceden arayıp randevu alcam dedim ve çıktım.:cat:
Zekerya bey var orda gitmek isteyen duk çüler gitsin söyledim zaten gelmek isteyen başkalarıda var diye büyürsunlar gelsinler dediler.
demeki insan evladı olan servislerde varmış..
şimdi bu servis para kazanıyoda diyerleri nabıyo KTM sahiplerini kucaa oturtuyo bence.
şimdi sıra fabrikaya meil atıcam ve sorucam nasıl bi mantıkla üç kat fazla işçilik alabiliyo bu servisler hangi öküz çıkarmış bu tarifeyi...

Güzele ne yakışmaz yahu???...:wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
1
Sorum bu motor başlangıç motoru mudur? olacaktı ama cevabımı aldım.
Ehliyetimi alıp bu motordan alıcam.
Selamlar!
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
motosikletime gündüz farları yaptım Ebay dan getirdiğim 3w tlık pawar letlerden baya görünür oldum trafikte:cat:
1530526_10203416449145942_5268511122260206984_n.jpg

10349210_10203416449465950_8160715553527871542_n.jpg


10177381_10203416447545902_3661110779014160334_n.jpg

10469347_10203416447745907_1762054212996918063_n.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
ben hala o motorun üzerinde aksesuar koyulabilir bi boşluk görüyorum ama, çalışmalarınızı hızlandırmalısınız sayın teneke :mrgreen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
ben hala o motorun üzerinde aksesuar koyulabilir bi boşluk görüyorum ama, çalışmalarınızı hızlandırmalısınız sayın teneke :mrgreen:

var tabiki ama yavaş yavaş ebaydan siparişler hemen gelmiyo:queen:
haftaya egzost da gelcek manetler falan var yani yapılcak işler:flower:
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
dostlar selam,
haftaya sıfır ABS'siz beyaz2014 duke200 teslim alıyorum. 12000TL anlaştım nakit.

Motor ile beraber aksesuar ne tavsiye edersiniz?
Koruma demiri, ön uzun cam, ön-arka diskin oralara takılan yan yatmada koruma takozu aklımdakiler.

elçik yaprak şeklindeki (uçantenekenin fotolarında var) korumalar motoru çok crossa benzeteceğinden hoşlanmıyorum

bunların faydası/gerekliliği hakkında ne düşünürsünüz?

önceki motorum 250lik sym scooter.
yatırmam diye düşünüyorum ama bu korumaları alayım mı yine de?

Bir de bu ön cam aksesuarın rüzgara etkisi olur mu acep? boyum 190cm (azıcık uzun:).
Kullanan var mı?

Değerli kullanıcı yorumlarınız önemli benim için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------

bir de istanbul motorun KTM bayiliği alınıyormuş sanırım.
Satışı durdurmuşlar, sitelerinde KTM modelleri de görünmüyor artık, sadece marka görünüyor.

Bilgisi olan var mı?
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
dostlar selam,
haftaya sıfır ABS'siz beyaz2014 duke200 teslim alıyorum. 12000TL anlaştım nakit.

Motor ile beraber aksesuar ne tavsiye edersiniz?
Koruma demiri, ön uzun cam, ön-arka diskin oralara takılan yan yatmada koruma takozu aklımdakiler.

elçik yaprak şeklindeki (uçantenekenin fotolarında var) korumalar motoru çok crossa benzeteceğinden hoşlanmıyorum

bunların faydası/gerekliliği hakkında ne düşünürsünüz?

önceki motorum 250lik sym scooter.
yatırmam diye düşünüyorum ama bu korumaları alayım mı yine de?

Bir de bu ön cam aksesuarın rüzgara etkisi olur mu acep? boyum 190cm (azıcık uzun:).
Kullanan var mı?

Değerli kullanıcı yorumlarınız önemli benim için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------

bir de istanbul motorun KTM bayiliği alınıyormuş sanırım.
Satışı durdurmuşlar, sitelerinde KTM modelleri de görünmüyor artık, sadece marka görünüyor.

Bilgisi olan var mı?

aramısa hoş geldin.
uzun cam dediğin aslında pek uzun değil benim resimlerde görmüşsündür ya ni senin için pek farketmez sadece görüntü bendede boy 185 olduğundan biliyom.
ön arka düşme takozları değilde sehpaya kaldırma takazları al hem daha ucuz hem daha iyiler.
elcik korumalar trafikte fazla kulancaksan çarpmala karşi işe yarıyo yani arabaların aynaları genelde vede allah kimseye nasip etmesin kapı açmalarında parmaklarının kırılmasını önlüyo tecrubeden biliyom bide kış günü kapalı elcik takıcaksan bizim kuryelerin kulandığından daha rahat oluyo.
istanbul moto geçen hafta ordaydım bakıma gelicem dedim bişey söylemediler yetki hakında hem de sordum bakıma size gelirsem garanti devam ediyomu diye tabiki dediler.
koruma demirini tavsiye ederim ne olur ne olmaz diye al taktır.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
Üstad hoşbulduk teşekkürler

Cam hakkaten bilmeyen farkı anlamaz uzun mu normal mi diye. Rüzgara herhangi bir etkisi var mı? Kesme yönünden. Fark yoksa almaya

Koruma demiri turuncu olduğundan şık da duruyor. Onu alırım muhtemelen.

Sehpa takozları yatmada koruyor mu acaba? Şöyleki 2012 scooterımı 1000küsür km de sattım. Kötü havada kullanmam motoru genelde. Yoğun kullanımım olmaz sizin gibi. Tatlısu motorcusuyum biraz :)

Sehpa takozu sadece bakımda avantajlı ise çok kullanılmayacak, ben yatma olursa onu koruyacak birşeyler bakıyorum.

Elçik koruma da dediğim gibi cross havası istemediğim için çekimserim.

Kask için de bende givi jet kask var, sanırım duke ile kullanamam.
Nolan N86 baktım, buğu ve ses problemi olmaz değl mi? Max hız 100km civarı kullanırım genelde.

Selamlar
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar,
2013 KTM 200 ABS kullanıcısıyım, bugün motor hiç olmadığı kadar ısındı fakat herhangi bir uyarı vermedi. Nette birçok yere baktım ama tatmin edici bir cevap bulamadım. Sizce neden olabilir? Neyine bakmam gerekir?
Bir de motor yağ seviyesini gösteren ufak cam göstergesinde hiçbir şey anlaşılmıyor tam dolu mu tam boş mu anlayamadım, motoru otoparka bıraktığım için resim koyamıyorlar şimdi, yardımcı olursınız sevinirim..
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
göstergesine bakmalısınız? eğer çok endişelendiysen müşürünü kontrol ettirebilirsin servise

kullanıcı kitapçığından söylenen, ilk 3 dilim sırasında motor soğuk, H seviyesinin üzerindeki ayrı kademelendirme ile gösterilen 3 dilimde de aşırı sıcaktır motor. Onun dışındaki her seviye çalışma sıcaklığı olarak geçiyor.

29sld-ktm-duke-390-3.jpg


2 seneye yakındır kullanıyorum, yaz aylarında ve sıcak havalarda H harfinin altındaki bar boş kalana kadar çıkıyor sıcaklık, ve onun üzerine gaz-debiryaj-arka fren (yavaş yarış) kullanımı yapmadığın sürece de çıkmıyor.

yağ için de motorun yana eğimini değiştirerek bakabilirsiniz bir telefon ışığıyla, büyük ihtimalle fazla yağ olduğu için camı tamamen kapladığından seçemiyorsunuzdur.
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
2
göstergesine bakmalısınız? eğer çok endişelendiysen müşürünü kontrol ettirebilirsin servise

kullanıcı kitapçığından söylenen, ilk 3 dilim sırasında motor soğuk, H seviyesinin üzerindeki ayrı kademelendirme ile gösterilen 3 dilimde de aşırı sıcaktır motor. Onun dışındaki her seviye çalışma sıcaklığı olarak geçiyor.

2 seneye yakındır kullanıyorum, yaz aylarında ve sıcak havalarda H harfinin altındaki bar boş kalana kadar çıkıyor sıcaklık, ve onun üzerine gaz-debiryaj-arka fren (yavaş yarış) kullanımı yapmadığın sürece de çıkmıyor.

yağ için de motorun yana eğimini değiştirerek bakabilirsiniz bir telefon ışığıyla, büyük ihtimalle fazla yağ olduğu için camı tamamen kapladığından seçemiyorsunuzdur.

Yorum için teşekkürler, aslında belirttiğiniz gibi H seviyesinin üzerine çıkmıyor hararet seviyesi, fakat H hariç tamamı doluyor. Endişelenecek bir şey yok gibi bu durumda :)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Yorum için teşekkürler, aslında belirttiğiniz gibi H seviyesinin üzerine çıkmıyor hararet seviyesi, fakat H hariç tamamı doluyor. Endişelenecek bir şey yok gibi bu durumda :)

hararet H seviyesine kadar doluyosa sıvı az bişey azalmıştır bi bak ve ilave et çünkü benimki hergün trafikte ki bu sıcakta mercan yokuşuna bile gidiyom fan çıldırıyo ama sıcaklık hep H seviyesine tek çızgi kala fan açıyo ve aşağa iniyo.
yağı konusunda motoru düzle ve bak cama ortadadır kesin yada eksikse vitesleri zorlar anlarsın.
çok sık kulanmıyosan sorun değil.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
hararet H seviyesine kadar doluyosa sıvı az bişey azalmıştır bi bak ve ilave et çünkü benimki hergün trafikte ki bu sıcakta mercan yokuşuna bile gidiyom fan çıldırıyo ama sıcaklık hep H seviyesine tek çızgi kala fan açıyo ve aşağa iniyo.
yağı konusunda motoru düzle ve bak cama ortadadır kesin yada eksikse vitesleri zorlar anlarsın.
çok sık kulanmıyosan sorun değil.

Mühendis bey duymasın...:mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Mühendis kim ?
Ucanteneke
Egzoz takınca haber verde bir sesini duyayım .
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst