Ben 3 senedir Duke 125 Kullanyom.
Sorun olarak gösterebilecegim tek yanı akünün gerçekten cok sacma bir yere konumlandırılmış olmasi.
Tam arka sele ve Ön sele nin birleştiği arada Aku nun ön tarafı duruyor ve dikkatli olunmaz ise kutup başları ıslanabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
Arkadaşlar gösterge panelindeki saat nasıl ayarlanıyor ? benimki baya geri
kalmıs
Hocam mode tusu ile ODO yazısı gelene kadar bas sag tarafta tirpmetre vs olan yerde beliriyor.
Odo yazisi geldimi mode ve set tuşlarına aynı anda bas ve basılı tut.
Bir sure sonra saat yanıp sonecek.
Ondab sonra mode ile saat set ile dakikayi ayarla bırak kendisi kapanır ve saatin ayarlanmış olur.
(kesici nin nezaman devreye gireceği veya servis aralığı sifirlmayida özelden yapabilirim isterseniz.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
Merhaba
İstanbul motorun adı yetkili servislerde değilde bayilerde yazıyor sıkıntı olmaz dimi.
Birde benim şöyle bir sorunum var başına gelen var mı?
Yaklaşık bir aydır motoru çalıştırırken 3-5 saniye tissssss bi ses gelip çalışıyor çalışırken de ışıklar filan yanmıyor ekranda sadece JG_1.7.3 yazıyordu..Ondan sonrada çalışıp low batary yazıyordu ekranda ve saat her zaman 01:00 dan başlıyordu gezmeye devam ediyordum..Şimdi dünden beri motor çalışmıyor low batary yazıyor yine ama farları filan herşeyi açık marş almıyor. 13:03.2013 de aldım motoru aküsü bitmiş olabilir mi ve bitse farları filan yanar mı?
Bir de dün uğursuzluk vardı üstümde heralde beşiktaş'a giderken 10-15 le trafik yüzünden kaldırıma sürttüm sağdan arka fren pedalı kırıldı hemen
Aynı yazı bendede vardi geçen sene.
Akünun kutup başlarını muhtesem servisim ters yöne yatirmis ve demirle temas etmiş.
Bundan dolayı akü boşaldı ve garanti kapsamında değiştirdim.
Aman git değiştir falza askatma cunku benim aku teflon tava gibi sicak olmuştu ama allahdan bisi olamdo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
150/70 mi 160/60 arka lastik mi arkadaşlar?
hangisi daha iyi uyum sağlar, çünkü 150/60 istediğim modellerde bulamıyorum.
teşekkürler,
ön 110/70
arka 150/60
ben sakarya yildirm motordan Pirelli diablo rosso 2 aldim 775 TL ye tavsiye ederim.
Lastikler şahane.
bugun yağmurda deneme fırsatım oldu 1 cm bile kaymadi yere yapışıyor mubarek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Dikkatimi çekti : Bagajın içinde bir kablo boşta
duruyormu sizdede ? Şuanda iş yerindeyim resim koyamıyorum malesef.
Bakarmısınız sizinkilerin içinde kenarlarda felan 1 tane boşta duran kablo var mı diye ? Belki Alarım bağlamak istersek diye kablo oluyormuş acaba o mu bu yoksa biyerdenmi çıkmış merak ettim. :sunny:
Bendede 1 tane boşta kablo var ucu beyaz plastik sanırım tam hatırlayamadım.
Sigorta kutusunun yakınında.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------
125 duke kullanicilari başlığı mezarlik gibi valla sizin için sorun olmaz ise bir 125 duke kullanicisi olarak burada takilmak isterim.