- Katılım
- 30 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,078
Evet Duke ile 700 km yi devirdim.Muğla kuşadası yolunu yaptım yaklaşık 550 km.gerisi şehir içi yada 20-30 km lik kısa mesafeler.
Daha önce fzs 600 sahibiydim.vt 600 shadow ,regal raptor,cbr 125 gibi motosikletlerede sırasıyla bindim.
Açık net uzatmadan sonuca bağlayayım
Gaz tepkimesi,tork ve son hız olarak oldukça tatmin edici bir motor.Büyük hacimli motorlar elbette keyif vericidir ancak 200 cc 25 hp motora göre size kesinlikle beklentilerinizin üzerinde bir sürüş keyfi yaşatıyor.Yapısı itibari ile rüzgarı çok alıyorsunuz ancak güzel bir kask güzel bir mont ile kesinlikle sizi yormayacaktır.Rüzgar bu işin doğasında vardır.
Yakıt tüketimi ile yeri geldi 2,5 lt tüketimide gördüm,3,5 lt yide.tamamen kullanımla ilgili.Ortalama hızım yol boyunca 100km/h dan aşağı düşmedi.Viraj kabiliyeti hafif sert süspansiyonları ve ağırlık merkezinin tam altınızda olmasından kaynaklı,oldukça keyifli bir hal alıyor.Üzerindeki lastiklere çok güvenmemek lazım bir iki virajda hafif arkadan bıraktı.Kış mevsiminde ıslak zeminde seyahat düşünüyorsanız kesinlikle lastiklerin değiştirilmesi gerekiyor.Benzinlikten çıkarken zemini sulamışlardı.1 inci viteste lastikler kaydı hafif kontrayla son anda düzelttim motoru.Refüj sulaması olan alanlardan dikkatli geçilmesini tavsiye ederim.Motorcunun gizli düşmanlarıdır şehir içinde.Bizzat aydın merkezden çıkarken yaşadım.Orta refüj sulaması asfaltı ıslatmıştı.Aynı gün ikinci kez arkadan kaydım.
Daha önce fzs 600 sahibiydim.vt 600 shadow ,regal raptor,cbr 125 gibi motosikletlerede sırasıyla bindim.
Açık net uzatmadan sonuca bağlayayım
Gaz tepkimesi,tork ve son hız olarak oldukça tatmin edici bir motor.Büyük hacimli motorlar elbette keyif vericidir ancak 200 cc 25 hp motora göre size kesinlikle beklentilerinizin üzerinde bir sürüş keyfi yaşatıyor.Yapısı itibari ile rüzgarı çok alıyorsunuz ancak güzel bir kask güzel bir mont ile kesinlikle sizi yormayacaktır.Rüzgar bu işin doğasında vardır.
Yakıt tüketimi ile yeri geldi 2,5 lt tüketimide gördüm,3,5 lt yide.tamamen kullanımla ilgili.Ortalama hızım yol boyunca 100km/h dan aşağı düşmedi.Viraj kabiliyeti hafif sert süspansiyonları ve ağırlık merkezinin tam altınızda olmasından kaynaklı,oldukça keyifli bir hal alıyor.Üzerindeki lastiklere çok güvenmemek lazım bir iki virajda hafif arkadan bıraktı.Kış mevsiminde ıslak zeminde seyahat düşünüyorsanız kesinlikle lastiklerin değiştirilmesi gerekiyor.Benzinlikten çıkarken zemini sulamışlardı.1 inci viteste lastikler kaydı hafif kontrayla son anda düzelttim motoru.Refüj sulaması olan alanlardan dikkatli geçilmesini tavsiye ederim.Motorcunun gizli düşmanlarıdır şehir içinde.Bizzat aydın merkezden çıkarken yaşadım.Orta refüj sulaması asfaltı ıslatmıştı.Aynı gün ikinci kez arkadan kaydım.