KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Evet Duke ile 700 km yi devirdim.Muğla kuşadası yolunu yaptım yaklaşık 550 km.gerisi şehir içi yada 20-30 km lik kısa mesafeler.

Daha önce fzs 600 sahibiydim.vt 600 shadow ,regal raptor,cbr 125 gibi motosikletlerede sırasıyla bindim.

Açık net uzatmadan sonuca bağlayayım :)
Gaz tepkimesi,tork ve son hız olarak oldukça tatmin edici bir motor.Büyük hacimli motorlar elbette keyif vericidir ancak 200 cc 25 hp motora göre size kesinlikle beklentilerinizin üzerinde bir sürüş keyfi yaşatıyor.Yapısı itibari ile rüzgarı çok alıyorsunuz ancak güzel bir kask güzel bir mont ile kesinlikle sizi yormayacaktır.Rüzgar bu işin doğasında vardır.

Yakıt tüketimi ile yeri geldi 2,5 lt tüketimide gördüm,3,5 lt yide.tamamen kullanımla ilgili.Ortalama hızım yol boyunca 100km/h dan aşağı düşmedi.Viraj kabiliyeti hafif sert süspansiyonları ve ağırlık merkezinin tam altınızda olmasından kaynaklı,oldukça keyifli bir hal alıyor.Üzerindeki lastiklere çok güvenmemek lazım bir iki virajda hafif arkadan bıraktı.Kış mevsiminde ıslak zeminde seyahat düşünüyorsanız kesinlikle lastiklerin değiştirilmesi gerekiyor.Benzinlikten çıkarken zemini sulamışlardı.1 inci viteste lastikler kaydı hafif kontrayla son anda düzelttim motoru.Refüj sulaması olan alanlardan dikkatli geçilmesini tavsiye ederim.Motorcunun gizli düşmanlarıdır şehir içinde.Bizzat aydın merkezden çıkarken yaşadım.Orta refüj sulaması asfaltı ıslatmıştı.Aynı gün ikinci kez arkadan kaydım.
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
71
öncelikle hayırlı olsun nosmangtr...
givi çanta demiri için özelden mesaj attım.Bakarsanız sevinirim.

kazasız belasız kullanmak nasip olsun.....
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
25
Acil ön fren diski ve balatasına ihtiyacım var nerden temin edebilirim fiyatı nedir yada elinde çıkma olan arkadaş varmı beni idare etsin biraz yeterli durumu çok önemli değil
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
2 hafta kadar önce foruma katılıp sizlerin fikrini almıştım ancak araya giren hastalıklar ve vefat yüzünden bayileri ziyaret edemedim, dolayısı ile motoru alamadım. neyse;

ben bu makinayı yaz kış, hemen her gün, yağmurda güneşte; kar yağmadığı sürece süreceğim. Ancak yağmurda çamurda sıkıntı çıkarabileceği geldi aklıma. Sizlerin böyle bir ( aküde, elektrik devrelerde, ateşlemede sıkıntı gibi, akan kokan parçası, yolda kalma gibi ) sıkıntılarınız oldu mu? forumu başından beri okudum rastlamadım gerçi...

son 15 aydır (18.000km) pcx kullanıyorum. yağmur çamur bana mısın demedi.

Kısaca yolda kalır mıyım acaba?
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
23
Arkadaşlar selamlar, 9 yaşımdan beri her tipte motosiklet kullanıyorum ve şehir içinde kullanmak için Duke 200 kafama yattı gibi, yalnız kafama takılan bazı sorunlar var ve genelde servis ile alakalı;

Türkiye malum biliyorsunuz, özellikle araç piyasasında çok kazıkçı var, bu motosikletten tekneye kadar böyle, benim de hiç KTM çevrem yok ve kazıklanmak istemiyorum, dolayısıyla fiyat/performans olarak iyi bir yetkili servise gitmek istiyorum. Bana önerebileceğiniz yer neresidir? Bir de ABS'siz model için Galeri İlyas'tan 12 bin lira fiyat aldım, sizce nasıl?

Üzerindeki lastikler çok kötü olduğu için aldığım gibi değiştirmek istiyorum, önümüz de kış, ne önerirsiniz?

Son olarak; Kask olarak ne kullanıyorsunuz? Ben şu an kafamda AGV K4'te karar kıldım.

Şimdiden hepinize teşekkürler.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
2 hafta kadar önce foruma katılıp sizlerin fikrini almıştım ancak araya giren hastalıklar ve vefat yüzünden bayileri ziyaret edemedim, dolayısı ile motoru alamadım. neyse;

ben bu makinayı yaz kış, hemen her gün, yağmurda güneşte; kar yağmadığı sürece süreceğim. Ancak yağmurda çamurda sıkıntı çıkarabileceği geldi aklıma. Sizlerin böyle bir ( aküde, elektrik devrelerde, ateşlemede sıkıntı gibi, akan kokan parçası, yolda kalma gibi ) sıkıntılarınız oldu mu? forumu başından beri okudum rastlamadım gerçi...

son 15 aydır (18.000km) pcx kullanıyorum. yağmur çamur bana mısın demedi.

Kısaca yolda kalır mıyım acaba?


2 yıldan beri kullanıyorum (hergün biniyorum )kar yağsa dahi bindim ,hiç bir sıkıntı yaşamadım .sadece lastikler iyi değil onada kullanırken dikkat edeceksin yada değiştireceksin .
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Motora nazar değdi sanırım.
Motoru o kadar özenle yıkattırdım başında bekledim özellikle.Ancak yıkattıktan sonra "LOW OIL PRESSURE" hatası verdi.Düşük yağ basıncı uyarısı sanırım yağ basınç sensörüne su kaçmasından kaynaklandı.

Motosikletin yağ seviyesinde azalma yok.Bu şekilde 60 km yol yapıp servise gitmem gerekiyor.Umarım bir zararı olmaz.
Bu şekilde uyarı alan başka arkadaşımız var mı ?
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
66
Motora nazar değdi sanırım.
Motoru o kadar özenle yıkattırdım başında bekledim özellikle.Ancak yıkattıktan sonra "LOW OIL PRESSURE" hatası verdi.Düşük yağ basıncı uyarısı sanırım yağ basınç sensörüne su kaçmasından kaynaklandı.

Motosikletin yağ seviyesinde azalma yok.Bu şekilde 60 km yol yapıp servise gitmem gerekiyor.Umarım bir zararı olmaz.
Bu şekilde uyarı alan başka arkadaşımız var mı ?

Sanırım biraz bekleyince geçiyor o uyarı.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Böyle diyorsan eğer, ya yalancısın yada çok şanslı :wiinkk:

Yalan söylemem içim bir sebeb yok.
satılıklar arasında eğer benim motorumun ilanı varsa göster o zaman derimki evet satılsın diye öyle yazdım benim motor benekli dana gibi kaç tane turuncu jantlı duke 200 varki zaten .
Karakter olarak da yalan söylemeye müsait birisi hiç değilim ,forumda diğer başlıklar altında görüyoruz motorlarını yere göğe sıdıramıyorlar ben neyse doğrusu onu yazarım kimse kazıklanmasın diye .

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

Eğer inanmam dersen Ankara'da duke 390 var onu al gel benim motoru incele eğer bir şey bulamasan 390 Bırak benim 200 al git birazda bu şanstan sen faydalan :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yav yalan konusunu açıklamaya bile gerek duymadım, anla işte :wiinkk: Kastettiğim şey şanslı olduğundu. Neler çektiğimizi biz biliyoruz çünkü. Ve töbe ben ne 390 ne 200 falan almam, ne o paraya ne 3 lira daha ucuzuna, o yüzden planını uygulamıycam
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
2
Selam dostlar,

Öncelikle 6000 bakımını yaptıracağım önümüzdeki günlerde, takip edebildiğim kadarıyla en uygun yapan yer İstanbul Motor, 200 TL civarı alıyorlarmış fakat Spormoto'nun sayfasındaki servis noktaları listesinde isimleri yok, bu bir sıkıntı yaratır mı?

Bir de benim motorda depo kapağının etrafında boya çatlağı olduğunu tahmin ettiğim ufak yarık gibi izler oluştu. Bu neden olur fikri olan var mı? Çok forum tecrübem olmadığından fotoyu ekleyemedim ama linki aşağıda

http://tinypic.com/view.php?pic=2u9ljy9&s=8#.U_dM6VJrNMs

Erdem
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Selam dostlar,

Öncelikle 6000 bakımını yaptıracağım önümüzdeki günlerde, takip edebildiğim kadarıyla en uygun yapan yer İstanbul Motor, 200 TL civarı alıyorlarmış fakat Spormoto'nun sayfasındaki servis noktaları listesinde isimleri yok, bu bir sıkıntı yaratır mı?

Bir de benim motorda depo kapağının etrafında boya çatlağı olduğunu tahmin ettiğim ufak yarık gibi izler oluştu. Bu neden olur fikri olan var mı? Çok forum tecrübem olmadığından fotoyu ekleyemedim ama linki aşağıda

http://tinypic.com/view.php?pic=2u9ljy9&s=8#.U_dM6VJrNMs

Erdem

Cep ten giriyorum o yüzden gördüğüm kadarıyla senin depo plastiki çatlamış ,bence direk Spormoto ya git göster.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

Yav yalan konusunu açıklamaya bile gerek duymadım, anla işte :wiinkk: Kastettiğim şey şanslı olduğundu. Neler çektiğimizi biz biliyoruz çünkü. Ve töbe ben ne 390 ne 200 falan almam, ne o paraya ne 3 lira daha ucuzuna, o yüzden planını uygulamıycam

Şans sana bulaşsın o yüzden dedim ;).yoksa gram menfaatım yok bu işte :)
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
siyanür, sizin söyleyecekleriniz var galiba? paylaşırsanız sevinirim.

çünkü ağır şartlarda mesai merfumu olmadan çalışıyorum. haliyle bakımdan bakıma servise girecek sorun çıkarmayacak bir motor arıyorum :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben kısaca "KTM abi, boru mu" beklentisiyle almayın bu motoru diyebilirim. Bunu da 200 lük motor bukadar para etmez diye değil, yaşanılan sorunlardan dolayı söylüyorum. Ama sorunsuz kullanan arkadaşlar da var, burada da yazıyorlar. Bize biraz piyango çıktı, o yüzden de eleştirme hakkına sahibim :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Elbette soyleyeceksiniz. Zaten onun icin foruma danisiyorum. Kiminin tecrubesi iyidir kiminin kotudur.
Sizi bira ugrastirdi sanirim?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Ktm alma diyebilirim
çok güzel motor severek kullandım. Her şey güzeldi. Fakat ufak tefek çok problemle karşılaştım. Gına geldi. Amortisör hız göstergesi bozulması beni en çok uğraştıran problemlerdi
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
25
Arkadaşlar duke 200 için orjinal lastiğini arıyorum ön arka takım durumu bitik olsada olur idare etmesi için birde kırık çıkık olsada elinde alt sakalı olan varmı benimle iletişime geçin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst