- Katılım
- 8 Ağu 2011
- Mesajlar
- 817
Ya fatih, ben cana MT üzerinden özel mesaj attım da bir geri dönüş yapmadı. Girmiyor herhalde.
O kendisi yapmıştı çıkartmaları. Benzeri birşey yapmak için nasıl bir yol izlemek gerekiyor?
Benim çıkartmalar da cacık olma yolunca parça parça ilerliyor (2/6). Öyle olunca ben de biraz kişiselleştirme geçeyim diyorum da
evet bende daha önce mesaj atmıştım ama pek girmiyor mt ye.
bence yapabiliyorsan kendin çizim yap ve ölçülerini hazırla sticker yapan yer bul sana yapıp verir..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
sana bir kopya vereyim tıkla gör https://www.facebook.com/pages/KIT-DECO-DUKE-125200/159469907509982?id=159469907509982&sk=photos_stream