- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Polat Bey arkadaşım, burası Ankara MT mi, seviyeyi koruyalım lütfen
Seninle Yunus'a mesaj attım niye cevap vermiyonuz, benim ledleri ne zaman takıyoruz ??
Mesaj felan gelmedi senden bana :silent:
Polat Bey arkadaşım, burası Ankara MT mi, seviyeyi koruyalım lütfen
Seninle Yunus'a mesaj attım niye cevap vermiyonuz, benim ledleri ne zaman takıyoruz ??
trafik Sigorta tası dahil 01-08-2012 tarihinde 269 tl ye kendim yaptım 113 tl Sigorta ya verdim.
bu adam nasıl 270 tl ye yapıyor(yukarıda 210 yanlış yazmısım 270 olcak)
benden motorun faturasını,uygunluk belgesini (neye uygunluk bunu anlamadım bu arada) ,ötv ödendi makbuzlarını istedi.
hayır sadece sigorta 590 tl dün yatırdım hatta iki tane için 1180 lira
valla artık çok geç sanırım çünkü birinin ruhsatı çıktı öbürününde yarın çıkacak heralde daha iptal ettiremem sigortayı
çok teşekkürler makbule geçti.
benim muamelecinin bahsetiği uygunluk belgesi teknik belge oluyor heralde.onu spormotodan alcaz sanırım..ek1 belgesini kime dolturtcam.plaka basımı bağcılarda var dediler ama Fatih tarafına daha yakın olan biyer var mı
çok teşekkürler makbule geçti.
benim muamelecinin bahsetiği uygunluk belgesi teknik belge oluyor heralde.onu spormotodan alcaz sanırım..ek1 belgesini kime dolturtcam.plaka basımı bağcılarda var dediler ama Fatih tarafına daha yakın olan biyer var mı
ktm duke 200 alarak aranıza katılmıs bulunmaktayım
7500kmde 9100 tlye aldım
ktm duke 200 alarak aranıza katılmıs bulunmaktayım
7500kmde 9100 tlye aldım
on ve arka tekerı degıstırmek ıstıyorum
110-70-17 yerine 120-70-17 taksam sıkıntı olur mu deneyen var mı ?
arka ıcın 160-60-17 cok gordum sıkıntı yasanmıyormus
degıstıren var mı ?
ızlenım yazımı bıraz daha kurcaladıktan sonra paylasacagım ınsallah