KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
trafik Sigorta tası dahil 01-08-2012 tarihinde 269 tl ye kendim yaptım 113 tl Sigorta ya verdim.

bu adam nasıl 270 tl ye yapıyor :) (yukarıda 210 yanlış yazmısım 270 olcak)

benden motorun faturasını,uygunluk belgesini (neye uygunluk bunu anlamadım bu arada) ,ötv ödendi makbuzlarını istedi.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
sese bişey diyemem ama görüntü güzel

http://www.youtube.com/watch?v=tstZrnuuKKg
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
590 tl..sigorta+plaka+ruhsat işleri filan toplamıdır bende.fuardada muamele 600 tl dediler çünkü.kalsın ben yaparım dedim
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
bu adam nasıl 270 tl ye yapıyor :) (yukarıda 210 yanlış yazmısım 270 olcak)

benden motorun faturasını,uygunluk belgesini (neye uygunluk bunu anlamadım bu arada) ,ötv ödendi makbuzlarını istedi.

gerekli evrakları sana aldığın yer verecek onlarla şöförler odasına gidip ek formu dolduracaksın onla trafiğe müracat edeceksin ama trafik sigortası yaptır öyle git plakasız olarak şase numarasına sigorta policesi yaptıracaksın ruhsat cıkınca aldığın yer plaka bilgileri olan yeni bir tane düzenleyip verecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

aldığın yerden fatura ötv ödendi makbuzu teknik belgeyi alaçaksın ek 1 belgesi doldurttacaksın bunlardan fotokopi cektirip öyle gitt 3 er adet
trafik sigortası yaptırıp randevu alacaksın orda 135,50 tl ruhsat parası vereceksin sana plaka basım kağıdı verecekler plakayı bastır ertesi günü ruhsatını gel al derler maliyet ne diye sorarsan ben 30 -07-2012 tarihinde yaptırdım bu işlemleri bana maliyeti toplam 269 tl
1- ek belgesi doldurtmak 10 tl
2- trafik sigortası 113 tl
3- ruhsat belgesi 135,50 tl
4- plaka basımı 10,50 tl
dosyada alıp gitmiştim gerek yok deyip almadılar. maliyeye kendin kaydını yaptır fatura ötv ödendi belgesi ruhsat fotokopisi bunlarında fotokoilerini cektirip motorlu taşıtlar vergi dairesine kaydını yaptır .ben otomatikman trafik bildirir diye bekledim ama mtv kaydı cıkmıyor gittim sordum fatura ötv ödendi belgesi ve ruhsat fotokopisi cektir getir dedi.

şu anki fiyatları bilmiyorum ama etiğim masraf bu kadardı..
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
çok teşekkürler makbule geçti.

benim muamelecinin bahsetiği uygunluk belgesi teknik belge oluyor heralde.onu spormotodan alcaz sanırım..ek1 belgesini kime dolturtcam.plaka basımı bağcılarda var dediler ama Fatih tarafına daha yakın olan biyer var mı
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
122
hayır sadece sigorta 590 tl dün yatırdım hatta iki tane için 1180 lira
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
122
valla artık çok geç sanırım çünkü birinin ruhsatı çıktı öbürününde yarın çıkacak heralde daha iptal ettiremem sigortayı
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
valla artık çok geç sanırım çünkü birinin ruhsatı çıktı öbürününde yarın çıkacak heralde daha iptal ettiremem sigortayı

birkaç yere sormadan sigorta yaptırmasaydınız keşke neyse tecrübe dediğin yediğin kazıkların toplamıdır bir dahakine sorarsınız artık.

ben axa da sürekli yaptırıyorum en uygun onda hep cıkıyor arabaya sigortasındada hep axa da yaptırdım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

çok teşekkürler makbule geçti.

benim muamelecinin bahsetiği uygunluk belgesi teknik belge oluyor heralde.onu spormotodan alcaz sanırım..ek1 belgesini kime dolturtcam.plaka basımı bağcılarda var dediler ama Fatih tarafına daha yakın olan biyer var mı

bağcılar meydanın orda .bende orda plaka işini halletim yarım saat bekledim boya kurusun diye kurumadan vermiyorlar plakayı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

çok teşekkürler makbule geçti.

benim muamelecinin bahsetiği uygunluk belgesi teknik belge oluyor heralde.onu spormotodan alcaz sanırım..ek1 belgesini kime dolturtcam.plaka basımı bağcılarda var dediler ama Fatih tarafına daha yakın olan biyer var mı

ek 1 şöförler odasında veya bir muameleciye git 10 tl doldurup veriyorlar.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Güle güle kullan Volkan :cat: Çok güzel motor almışsın :mrgreen:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
on ve arka tekerı degıstırmek ıstıyorum
110-70-17 yerine 120-70-17 taksam sıkıntı olur mu deneyen var mı ?
arka ıcın 160-60-17 cok gordum sıkıntı yasanmıyormus
degıstıren var mı ?


ızlenım yazımı bıraz daha kurcaladıktan sonra paylasacagım ınsallah
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
on ve arka tekerı degıstırmek ıstıyorum
110-70-17 yerine 120-70-17 taksam sıkıntı olur mu deneyen var mı ?
arka ıcın 160-60-17 cok gordum sıkıntı yasanmıyormus
degıstıren var mı ?

ızlenım yazımı bıraz daha kurcaladıktan sonra paylasacagım ınsallah


değiştir çok iyi olur :cat: orjinal lastikler yaramaz can arkadaşımız pirelli mt 60 rs takmıştı arka 160-60-17 ön 120 -70-17 çok ta güzel olmuştu resimler var görmüşündür kesin ,değiştiren 2 kişi performans kaybı yaşamadıklarını veya başka olumsuz bir şey söylemediler.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Ya fatih, ben cana MT üzerinden özel mesaj attım da bir geri dönüş yapmadı. Girmiyor herhalde.
O kendisi yapmıştı çıkartmaları. Benzeri birşey yapmak için nasıl bir yol izlemek gerekiyor?
Benim çıkartmalar da cacık olma yolunca parça parça ilerliyor (2/6). Öyle olunca ben de biraz kişiselleştirme geçeyim diyorum da
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
takarsam michelin takarım diye dusunuyorum fıyat konusunu bır sekılde halletmem lazım :)
yarına ınsallah takarsam takılmıs fotoları atarım buraya :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst