KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Ya fatih, ben cana MT üzerinden özel mesaj attım da bir geri dönüş yapmadı. Girmiyor herhalde.
O kendisi yapmıştı çıkartmaları. Benzeri birşey yapmak için nasıl bir yol izlemek gerekiyor?
Benim çıkartmalar da cacık olma yolunca parça parça ilerliyor (2/6). Öyle olunca ben de biraz kişiselleştirme geçeyim diyorum da

evet bende daha önce mesaj atmıştım ama pek girmiyor mt ye.
bence yapabiliyorsan kendin çizim yap ve ölçülerini hazırla sticker yapan yer bul sana yapıp verir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

sana bir kopya vereyim tıkla gör https://www.facebook.com/pages/KIT-DECO-DUKE-125200/159469907509982?id=159469907509982&sk=photos_stream
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
40
merhaba, bugün duke 200 alarak sonunda aranıza katıldım. trafik sigortası hakkında yardımlarınızı bekliyorum. teşekkürler.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
122
Bende dün akşam teslim aldım motorları tanesi 590 liradan trafik sigortası yaptırdık ( Şirket adına Ruhsat )
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Güle güle kazasız belasız kullanın arkadaşlar :wiinkk:

Orası bir kenarda bulunsun biraz zaman bulduğumda girişeyim o işe :cat: Sağolasın
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
1
Duke 200

Selam Herkese,

KTM Duke 200 motorumu satıyorum. Haziran 2012'de almıştım. CC büyütüp yeni bir motor almayı düşünüyorum. Turuncudan ayrılmak biraz zor olacak ama 1.90 cm boyu olan biri olduğum için büyük CC bir motora geçmenin vakti geliyor da geçiyor. KTM Duke 200'ümü adresten inceleyebilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-200-duke-orange-blood-6500-km-de-temiz-117253151/detay

Duke 200 gerçekten eğlenceli bir motorsiklet. Oldukça çevik ve hafif. 140 km/sa son hızı var. Hız kesici olduğu için daha fazla gitmiyor. Duke için de en sağlıklı ve güvenlisi bu zaten. 200 CC'ler arasında en kaliteli malzemenin kullanıldığı motorun Duke olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
19
Herkese selam,

Kısmet olursa bir ay içinde bu motosikletten almayı düşünüyorum. Bir süreden beri bu forumu takip ediyor ve tüm bilgi paylaşımları için herkese teşekkür ediyorum. Yalnız bu motosiklette beni düşündüren tek nokta forumlardan gördüğüm kadarıyla serviste yaşanan sıkıntılar ve yedek parça problemleri. Bu sebeplerden dolayı tereddütlerim var. Ne dersiniz ben mi çok büyütüyorum bu problemleri.
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
18
Bu naked motorlarda 140 km hızı geçtikten sonra rüzgar çok sakıncalı diyorlar çıplak oldukları için kafama takıldı bu monsterlar olsun fazerlar olsun onlarında kasalar çıplak onlarda niye aynı problem yaşanmıyor ? Birde Ktm antalya bayisine gittim 200 Duke'ye leoVince performans egsoz takmışlar sesi xt660'ın nerdeyse aynısıydı aşık oldum resmen neyse 390 cc hakkında bilgi aldım biraz fiyatı 7 bin euro olucak dediler ben 390 dukenin fiyatı hala belirsiz oldugu için çok kararsız kaldım 200 cc ile 375 cc arasında..Bu motorlardan gerçekten anlayan birisi 390 cc ile 200 cc arasındaki negatif ne pozitif avantajları yazarsa gerçekten cok sevinirim...Bundan önce Derbi Gp1250 motorum vardı.Şimdi naked motor almayı düşünüyorum ama çok çok çok kararsızım biri beni aydınlatsın :))
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
120den sonra oldukça hissediyorsun rüzgarı kardeş. Ona yapacak birşey yok. O rüzgar kaçarı yok monsterda da olacak, kapanmazsan fazer'da da olacak.
Fazer az buçuk kafa grenajı ile dağıtabilir ama bu tür motorlarda rüzgar almak zaten işin özü. AEA'nın Z750R incelemesini izlersen daha net anlarsın :wiinkk:
 
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
13
Arkadaşlar öncelikle tüm yeni duke alanlara hayırlı olsun,bende yeni bir kullanıcı olarak bişey sormak istiyorum,ktm kapalı sreet kask kulanan varmı,diğer markalara göre karşılaştırdığımızda daha genişmi daha dar mı,
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
40
Arkadaşlar öncelikle tüm yeni duke alanlara hayırlı olsun,bende yeni bir kullanıcı olarak bişey sormak istiyorum,ktm kapalı sreet kask kulanan varmı,diğer markalara göre karşılaştırdığımızda daha genişmi daha dar mı,

kullanmadım ama marushin üretiyor diye biliyorum.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Yani aynı boy MT, Shark ve KTM denedim KTM en rahatsızı idi benim için. Ama tabi kafa yapısına göre değişir.
Rider'da vardır istersen bir bak gidip de
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Eski GT250R kullanıcısı olarak bu motoru çok beğeniyorum :mrgreen: Nisan-mayıs gibi yeni motorumu almak istiyorum duke 200 tatmin eder mi etmez mi ona karar veremiyorum :silent:
Eski motorum, sınıfı içinde baya atikti +160 kmh hızlara çıkabiliyordu. Acaba güçsüz gelir mi diye kafam karışık. Sizce ne olur durum :silent:
 
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
13
rider da kalmamış banada diğer markaları denedim large boy biraz sıktı sanki,xl almak lazım diye düşündüm,

teşekkürler,,
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Eski GT250R kullanıcısı olarak bu motoru çok beğeniyorum :mrgreen: Nisan-mayıs gibi yeni motorumu almak istiyorum duke 200 tatmin eder mi etmez mi ona karar veremiyorum :silent:
Eski motorum, sınıfı içinde baya atikti +160 kmh hızlara çıkabiliyordu. Acaba güçsüz gelir mi diye kafam karışık. Sizce ne olur durum :silent:

Hyosung'u ne ara sattın :)

Sorunun cevabı bence senin sürüş karakterinde, genelde şehir içi ve 0-100 hızları arasında kullanıyorsan pek fark hissetmeyebilirsin,
ama genelde otobanda sürüyorsan KTM'de çok daha fazla rüzgar yiyebilirsin. Bu da rahatsız bir sürüş demek grenajlı motorlara göre...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
0-100 hızlanması yurtdışı kaynaklı sitelere göre ninja ve cbr250'dan hızlı imiş. Alt devirlerde gerçekten hondadan daha atik.
Yüksek hızlarda fark edersin anca.
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
18
120den sonra oldukça hissediyorsun rüzgarı kardeş. Ona yapacak birşey yok. O rüzgar kaçarı yok monsterda da olacak, kapanmazsan fazer'da da olacak.
Fazer az buçuk kafa grenajı ile dağıtabilir ama bu tür motorlarda rüzgar almak zaten işin özü. AEA'nın Z750R incelemesini izlersen daha net anlarsın :wiinkk:

Videoyu bulamadım yollayabilirmisin birde Duke'de kapanınca durum ne oluyor motorun üstüne yatınca yada ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst