Fuarda konuştuğum satış elemanı bu motorun yakıt sarfiyatının 100 km de 2.6lt -2.8lt olduğunu söyledi. Doğruluk derecesi nedir? O kadar az yakıyor mu?
Fuarda konuştuğum satış elemanı bu motorun yakıt sarfiyatının 100 km de 2.6lt -2.8lt olduğunu söyledi. Doğruluk derecesi nedir? O kadar az yakıyor mu?
paylastıgım ılanla alakalı dıyecek lafı olan var mı ?
dusunuyorum cıddı cıddı
bilsem inanki yazardım ama lastiklerin değişmiş olması artı en az 900 tl lastikler.
Ne yaptın hocam... 180 arka lastik mi kullanıyorsunuz sanki. 500-700 arası en fazla oynar. O da pirelli, michelin felan olursa.
zinciri değştirmiş
zincir değiştirmenin sizce ne gibi sebebleri olabilir ? keyfi mi yoksa herhangi başka bir durumla alakalı olabilir mi ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2011-ktm-duke-200-hatasiz-100322143/detay
bu motorda afyondan
1100 kmde ve fıyatı bu kadar dusuk
ınsanın aklına bınbır turlu sey gelıyor :S ne zormus 2. el almak
daha önceden de satıyordu demek
1100 kmde ılgımı cektı
ıstanbuldakıne ulasamazsam afyondakı mantıklı gıbı duruyor
2012 eylulunden berı ılanda
bu kadar zaman neden satamadı acaba