- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
camurun sicrama cıkış noktası tam alt tarafın ucundan biraz daha aşağı alırsam düzelir .
ebayda ihale üzerine almıştım 50 euro isteyende vardı şansıma benden başka fiyat veren yoktu 6,5 euro ya aldım :cherry: ama kargo ya 15 euro verdimale:.
bar end aynaları cumartesi günü takmıştım görüş acısı cok çok iyi tek bir sorun yarata bilir oda dar aralara girmeye kalkınca sağ aynayı yukarı doğru aldım eldivensiz sorun yoktu kışlık kalın eldiven takınca parmaklarım araya girmedi .
arkadaş sormuştu bombe varmı diye var tavsiye ederim :cat:.
bmw fender diye ara.
bendeki eski model bmw 1200 gs camurluğu polis motorlarında olandan zaten ölçüyü yunus motorundan aldım .gelen parca çok temizdi nerdeysa yeni dersin yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------
la kimse demiyo plaka küçük diye ankaradan temiz iş den küçük plaka getirtim traktör plakasından kurtuldumdiğerinide koltuğun altına koydum.
Yahu bildiğin bedavaya almışsın :thumleft:
Aynalar bana garip geliyor. Takmaya niyetim yok ama taksam sanki ya dizimi göreceğim gibi geliyor yada kollarımın pozisyonundan dolayı aynaları hiç göremeyeceğim diye düşünüyorum
Buarada küçük plakalığı ben de düşünüyorum. Lakin orjinalini yanımızda taşısak bile yasak değil mi bu küçük plakalar? Ayrıca orjinali benim selenin altına sığmaz, o da ayrı bir sorun... Ama küçük plaka çok güzel olmuş :cat: Hafta sonu uğrayım ben de oraya...
Aslında seninki de kurtarmalı sanki çamurdan :-/
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/549369_468259223223448_233682751_n.jpg
Bu ne? KTM nin aksesuarı mı?? Benim de aklımda değişik bir tasarım var ama hayırlısı...