KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
camurun sicrama cıkış noktası tam alt tarafın ucundan biraz daha aşağı alırsam düzelir .
ebayda ihale üzerine almıştım 50 euro isteyende vardı şansıma benden başka fiyat veren yoktu 6,5 euro ya aldım :cherry: ama kargo ya 15 euro verdim :pale:.

bar end aynaları cumartesi günü takmıştım görüş acısı cok çok iyi tek bir sorun yarata bilir oda dar aralara girmeye kalkınca sağ aynayı yukarı doğru aldım eldivensiz sorun yoktu kışlık kalın eldiven takınca parmaklarım araya girmedi .
arkadaş sormuştu bombe varmı diye var tavsiye ederim :cat:.

bmw fender diye ara.
bendeki eski model bmw 1200 gs camurluğu polis motorlarında olandan zaten ölçüyü yunus motorundan aldım .gelen parca çok temizdi nerdeysa yeni dersin yani.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

la kimse demiyo plaka küçük diye ankaradan temiz iş den küçük plaka getirtim traktör plakasından kurtuldum :) diğerinide koltuğun altına koydum.

Yahu bildiğin bedavaya almışsın :thumleft:

Aynalar bana garip geliyor. Takmaya niyetim yok ama taksam sanki ya dizimi göreceğim gibi geliyor yada kollarımın pozisyonundan dolayı aynaları hiç göremeyeceğim diye düşünüyorum :)

Buarada küçük plakalığı ben de düşünüyorum. Lakin orjinalini yanımızda taşısak bile yasak değil mi bu küçük plakalar? Ayrıca orjinali benim selenin altına sığmaz, o da ayrı bir sorun... Ama küçük plaka çok güzel olmuş :cat: Hafta sonu uğrayım ben de oraya...


Bu ne? KTM nin aksesuarı mı?? Benim de aklımda değişik bir tasarım var ama hayırlısı...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bilmiyorum Tr'deki aksesuar listesinde böyle birşey yok. Hindistanda bunun gibi bir parçayla geliyor ama buradaki farklı da ondan.
ktm200duke-technical.jpg


Bulabilsem aslında affetmeyecem de ebay'da falan hiç yok :-/
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bilmiyorum Tr'deki aksesuar listesinde böyle birşey yok. Hindistanda bunun gibi bir parçayla geliyor ama buradaki farklı da ondan.
http://2.bp.blogspot.com/-8SK_p2t1J...Eg/1_myJ8zaAbo/s1600/ktm200duke-technical.jpg

Bulabilsem aslında affetmeyecem de ebay'da falan hiç yok :-/

Yok buradaki de senin ilk paylaştığın resim ile aynı sadece ızgara tarzı parçalar eklenmiş. Temeli aynı parça ama dikkat edersen. Demekki Hindistandaki fabrika bunları takıp satıyor, oradaki piyasa bir acayip zaten... Ama bu şu anlama da gelebilir, hindistan sitesindeki "power parts" kısmında olabilir bu parçalar...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Evet o ızgaralar ne için pek anlamlandıramadım. Sidebag desen çok alcak vs de. Hindistanda üreticinin sayfasına baktım da yedek parça gibi bir seçenek yok. Ankaraya dönünce meilleyeceğim dayıları bir
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Evet o ızgaralar ne için pek anlamlandıramadım. Sidebag desen çok alcak vs de. Hindistanda üreticinin sayfasına baktım da yedek parça gibi bir seçenek yok. Ankaraya dönünce meilleyeceğim dayıları bir

Çok büyük ihtimalle side bag için. Yada side bag ihtimali için. Hindistanda biraz garip bir kullanıcı kitlesi var. TVS apachilerde de o ızgara tipi şeylerden görmüştüm, side bag içinmiş. Onlar da hidistan malı ya, oradan fikir yürüttüm...
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
hindistanda olan bir siteye üye oldum. bana resim de koydum bu parca lazım ama yardımcı olan cıkmadı bana servis size yardımcı olsun dediler .onlarda parca kodunu bilmiyor.

aynalar normalde yukarı dışa doğru ben ters taktım nasıl olur az yer kaplar diye ama gaz kolunu eldiven takınca tam tutamadım dün olması gerektiği gibi dışarı doğru taktım kör nokta kalmıyor hata youtube de bar end mirrors diye aratırsan videosuda var .

ben bajaj auto dahi mesaj attım tınlamadılar :pale:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Ben başka bir ürün için spormotoya atmıştım. Onların da tınlayacağı yok. Direk merkeze atmak gerek demek ki :-/ artık onlar da sallamazsa burdaki tükanlarının canıma çamur atarız :p
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
daha önce yazmıştım. 5000km bakımında ellerinde buji olmadığı için takmamışlardı ama parasını almışlardı. gelince telefon edeceklerdi de, gidip değiştirecektim. neyse efendim bu macera da yaklaşık 3 ay sürdükten sonra bujiyi değiştirebildim.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
daha önce yazmıştım. 5000km bakımında ellerinde buji olmadığı için takmamışlardı ama parasını almışlardı. gelince telefon edeceklerdi de, gidip değiştirecektim. neyse efendim bu macera da yaklaşık 3 ay sürdükten sonra bujiyi değiştirebildim.

baktınmı hangi marka buji taktıklarını.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
aklıma esti spormoto sitesine baktım inanamıyorum sonunda duke 200 leri siteye eklemişler
, az daha sabretselerdi duke 390 larla beraber koyarlardı .

yurtdışında adamlar 390 ların siparişini vermiş mayıs teslim diye bekliyorlar.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
@xawa Aynaların orjinali içe doğru sanmıştım ben. Dışa doğru olan çok seçenek var ama aralardan geçerken sorun olacağını tahmin ediyorum. Ben bar end değil de orjinal aynaların yuvalarından aşağı doğru çıkan aynalardan arıyorum. Bu mesela.

6a00d83455aeb969e2014e8bef227d970d-500wi
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
@xawa Aynaların orjinali içe doğru sanmıştım ben. Dışa doğru olan çok seçenek var ama aralardan geçerken sorun olacağını tahmin ediyorum. Ben bar end değil de orjinal aynaların yuvalarından aşağı doğru çıkan aynalardan arıyorum. Bu mesela.

http://car.blogs.com/.a/6a00d83455aeb969e2014e8bef227d970d-500wi

bu şekilde hiç bir şey göremezsin ben cektiğim resimde üstüne oturdum o şekilde çektim dikkat edersen üstünde oturan kimse yok otursun ancak cok az bir görüş acısı kalır .ben resmi yeni taktığımda cekmiştim sonra sağ tarafdakini yukarı doğru aldım soldaki aşağıda .


ve resimdeki aynanın ikinçi eli ebayda (daha önce bende bakmıştım bu modele ama yenisini bulamadım ) 45 dollar a satılmıştı yanlış hatırlamıyorsam .
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
Bu fotoğraftakilerin aynısı olmayan ama aynı mantıkla yapılmış aynayı kullanan bir motora binmiştim. Düzgün ayarlanırsa gayet iyi görüş sağlıyordu. Ama bir çift küçücük aynaya 45 dolar vermek çok fazla.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Bu fotoğraftakilerin aynısı olmayan ama aynı mantıkla yapılmış aynayı kullanan bir motora binmiştim. Düzgün ayarlanırsa gayet iyi görüş sağlıyordu. Ama bir çift küçücük aynaya 45 dolar vermek çok fazla.

bize göre fazla alan var.
birkaç gündür dikkatimi cekti sanki arka lastikte yalpalama var gibiydi sehpa aldım baktım bugün arka lastikte çok hafiften bombe var sert kullanan kaldırımlardan inen biriside değilim en son en fazla 10 cm kaldırıma indim,
acaba ondan mı oldu yoksa merdiven girişine park ediyorum sürekli.
yaklaşık 15 cm sabah akşam in cık yapıyor motoru hızlı bir şekilde itekliyorum ön lastik biraz sert vuruyor durup arka lastiği yavaş bir şekilde içeri alıyorum arka lastik acaba ondan mı oldu ?
yoksa bu kadar kalitesizmi lastikler ?
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
bize göre fazla alan var.
birkaç gündür dikkatimi cekti sanki arka lastikte yalpalama var gibiydi sehpa aldım baktım bugün arka lastikte çok hafiften bombe var sert kullanan kaldırımlardan inen biriside değilim en son en fazla 10 cm kaldırıma indim,
acaba ondan mı oldu yoksa merdiven girişine park ediyorum sürekli.
yaklaşık 15 cm sabah akşam in cık yapıyor motoru hızlı bir şekilde itekliyorum ön lastik biraz sert vuruyor durup arka lastiği yavaş bir şekilde içeri alıyorum arka lastik acaba ondan mı oldu ?
yoksa bu kadar kalitesizmi lastikler ?

Yanakta balon mu var?

Sadece kaldırıma, merdivene bağlanamak lazım; gün içinde eminim defalarca çukura girmişsinizdir, motorun süspansiyonları iyi , çukurları fazla hissettirmiyor fakat girdiğiniz sert bir çukur balona sebep olmuş olabilir.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
balon yok .l arka çamurluğa sprey kutusu yasladım bir yere geliyor sürtüyor diğer yerlerde sürtmüyor.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
yanaklarda sıkıntı yok yukarı, aşağa yapıyor .

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------

Jant mı yamuk, lastikde mi problem var?

jantta olacağını sanmıyorum sert bir şekilde hiç bir cukura şimdiye kadar düşmedim en fazla asfalt bozuk yoldan gectim.sürekli aynı yolu kullandığım için cukurlar ezberimde zaten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

yarın birde jantı kontrol edeyim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
yanaklarda sıkıntı yok yukarı, aşağa yapıyor .

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------



jantta olacağını sanmıyorum sert bir şekilde hiç bir cukura şimdiye kadar düşmedim en fazla asfalt bozuk yoldan gectim.sürekli aynı yolu kullandığım için cukurlar ezberimde zaten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

yarın birde jantı kontrol edeyim.

Çok büyük ihtimalle jantın durumu o. Ve diğer kullanıcılarda da vardır, siz birtek farketmişsiniz. Ben de benim motorda arka jantın aynı durumda olduğunu zincir gerdirirken farketmiştim.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
sabah kalktığımda ilk benzin likte bir bakayım havasına dedim 10 psi hava dahi yoktu hava vurduktan sonra dükkan da yıkarken fark ettim lastigim patlamış joker le tamir ettim. sorun yok artık.
lastiklerin yanakları run flat gibi cõkmúyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst