KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
88
Fuarda konuştuğum satış elemanı bu motorun yakıt sarfiyatının 100 km de 2.6lt -2.8lt olduğunu söyledi. Doğruluk derecesi nedir? O kadar az yakıyor mu?
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Üşenmeyin de okuyun biraz lütfen; tüm kullanıcılar paylaşmış ortalama tüketimlerini. Oraya " sanmıyorum " yazınca bilgi paylaşımı olmuyor maalesef, aksine geyik oluyor.
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
18
İlk sayfasından son sayfasına kadar hepsini okudum zaten.Sanmıyorum derken işte yakmaz 70 km hızla 100 kmde 3 litre yakıyor demişti bir arkadaş mesela..
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Fuarda konuştuğum satış elemanı bu motorun yakıt sarfiyatının 100 km de 2.6lt -2.8lt olduğunu söyledi. Doğruluk derecesi nedir? O kadar az yakıyor mu?

kullanıcıya göre değişir benim her kullandığım arac fazla yakar:cherry: çoğunlukla devirli kullanırım yani şöyle izah edeyim her an ok gibi fırlayacak şekilde en düşük 2,7 lt gördüm .ama hafta içi mesafe kısa olduğundan ev le iş arası 6 km 3,2 -3,5 lt görüyorum ısınması için bekliyorum o yüzden yaklaşık 3-5 dakika daha fazla tüketiyor gibi gözüküyor yol bilgisayarına göre.topkapı -yenibosna 10 km geri dönüş yenbosna -esenler 15 km o zaman 2,7 lt gözüküyor.toplam durmadan 25km gidinçe 2,7 lt. dönüşde arada ibre 130 km de görüyür boş bulduğum yerde.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Aldım bugün motoru :mrgreen: 60 km kadar da sürdüm :mrgreen: Nası özlemişim sıpayı.
Hiç birşeyi de yok nazar değmesin :mrgreen:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
depo uzerıne mıknatıslı depo ustu canta yerlestırebılıyor muyuz ?
depo plastik gibi duruyor haksız mıyım ?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-yeni-lastik-ve-zincir-ekstralarla-beraber-ihtiyactan-116000513/detay

ne dıyorsunuz bu motora arkadaslar tanıyan bılen ?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
paylastıgım ılanla alakalı dıyecek lafı olan var mı ?
dusunuyorum cıddı cıddı
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
ben de artıları gordum hosuma gıttı dusunuyorum
aradım sahıbını ulasamadım sahıbındende mesaj attım
bu aksam ulasmam sart motorsuzluk tak ettı canıma
salı alıcam hayırlısıyla
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
zinciri değştirmiş
zincir değiştirmenin sizce ne gibi sebebleri olabilir ? keyfi mi yoksa herhangi başka bir durumla alakalı olabilir mi ?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2011-ktm-duke-200-hatasiz-100322143/detay

bu motorda afyondan
1100 kmde ve fıyatı bu kadar dusuk
ınsanın aklına bınbır turlu sey gelıyor :S ne zormus 2. el almak
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
zinciri değştirmiş
zincir değiştirmenin sizce ne gibi sebebleri olabilir ? keyfi mi yoksa herhangi başka bir durumla alakalı olabilir mi ?

eğer turuncu zincirse keyfe keder diyebilirim .gerci yabancı formalarda yazanlarda zincirden pek memnun değilerdi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2011-ktm-duke-200-hatasiz-100322143/detay

bu motorda afyondan
1100 kmde ve fıyatı bu kadar dusuk
ınsanın aklına bınbır turlu sey gelıyor :S ne zormus 2. el almak

fiyat düşürdü satamayınca.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
daha önceden de satıyordu demek
1100 kmde ılgımı cektı
ıstanbuldakıne ulasamazsam afyondakı mantıklı gıbı duruyor
2012 eylulunden berı ılanda
bu kadar zaman neden satamadı acaba
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
daha önceden de satıyordu demek
1100 kmde ılgımı cektı
ıstanbuldakıne ulasamazsam afyondakı mantıklı gıbı duruyor
2012 eylulunden berı ılanda
bu kadar zaman neden satamadı acaba

10500 tl istiyordu herhalde yanlış hatırlamıyorsam afyonda kaç kişi ktm duke servis yok orda o paraya alır ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

Syanur ne oldu sesin cıkmıyor sana bir örnek vereyim piyasada 870 tl serviste 435 euro . ve büyük ihtimal 120-70-17 ön 160-60-17 arka takılmıştır.ön camurlukta parmak girmeyecek kadar boşluk gözüküyor bu demektir 120 -70-17 ön lastik takılmıştır ön büyürse arka lastikte büyümüştür .
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
sen de haklısın
motoru almaya gıtsem nerde baktıracagım orda ? hep sıkntı bunlar
gercı 1100 kmdekı motorda ne sıkıntı olacak o da ayrı mesele ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst