KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bu arada şunu da öğrendim ki arka çamurluğun aksine ön çamurluk gayet güzel çalışıyormuş :mrgreen:
jfw1n.png
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
bence git önce aküyü ölçtür .bende öyle bir sorun yok gerçi hergün kullanıyorum .
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Evet büyük ihtimal akü olduğunu sanıyorum sorunun. Tabi tahmin bu sadece.
Ayak müşüründe temassızlık da olabilir. Talzikli suyla yıkatmak zorunda kaldım motoru. O sırada olmuş olabilir.

Bakalım müşürdeki su sebebiyle olma ihtimali için birkaç gün vericem motora. Sonra aküye bakarım. Bu ikisi olmazsa da servis yolları taştan görünüyor
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Olay şu düz yolda giderken gidip duran motorun birden "Check Engine" ışığı açıldı. Sesi falan değişti......


Geçen sefer gaz kesiyordu. Ulusan'ın ustası olan Yaşar Ustaya sormuştum neydi sorun diye. Elektrik tesisatı demişti. Akü az olunca bozmuş mu ne. Nası önleriz deyince de çok soğuk havalarda 3 günde bir en az çalıştır dedi. Şimdi bu sefer komple bitince akü ve neredeyse hemen akabinde şekildeki sıkıntıyı yaşayınca dedim yine aküdür herhalde sorun.

Ustanın yaptığı şu açıklamadan sonra "çinli mi lan bu motor" diyesi geliyor insanın. Hatta dedim bile. Bu ne saçma iş ya, KTM ye bak! Akü az olunca bozulan elektrik tesisatı... Nasıl bişey bu tesisat, tesisat dediğin şey bozulur mu! Beyin de, regülatör de, sigorta yanmış felan bişey de. Elektrik tesisatı bozuluyormuş akü az olunca. Bence çok saçma bir açıklama. Çözüm önerisi de çok saçma. 3 günde 1 akü bitmesin diye motoru çalıştır ki elektrik tesisatın bozulmasın. Böyle saçma şey olmaz...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Doğru diyosun valla benim o sıra pek aklıma gelmedi.
Zaten genel olarak böyle durumlarda genel bi saflıkla öyledir abi olayına bağlarım.
Göz göre göre hakkımı yiyecekler de ben duruma uyanacam.

Olay ustanın bilmemesinden de olabilir bi yandan. Daha KTM'nin kursuna gitmemiş. Tam hakim değilmiş motorlara falan felan.

Bu arada zincir korumayı takamadım cidden :-/ Bakalım bi döneyim de onlara bi el atem
Sahip çık la çamurluğuma :mrgreen: Seninkine falan tak gözönünde olsun :p
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Evet büyük ihtimal akü olduğunu sanıyorum sorunun. Tabi tahmin bu sadece.
Ayak müşüründe temassızlık da olabilir. Talzikli suyla yıkatmak zorunda kaldım motoru. O sırada olmuş olabilir.

Bakalım müşürdeki su sebebiyle olma ihtimali için birkaç gün vericem motora. Sonra aküye bakarım. Bu ikisi olmazsa da servis yolları taştan görünüyor

her cumartesi dükkanda basınclı yıkama makinesiyle yıkıyorum 130 bar sıkıntı olmuyor.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
O biraz yakınlıkla alakalı da değil mi :silent: Bilemiyorum valla motoruma erşiebileceğim zaman çıkacak ortaya neymiş ne değilmiş
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Almayi dusundugum motorlar arasinda. 2013 sonbahar basinda temiz 2.el almayi dusunuyorum :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
imag0755x.jpg




jant şeritleriyle daha güzel oldu.


imag0765q.jpg



imag0768g.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

aynaları söküp bar end ayna taktım nasıl olmuş ?



imag0800y.jpg

imag0803a.jpg


imag0807c.jpg


imag0808b.jpg


imag0806ga.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Çok güzel olmuş valla :cat:

Arka çamurluğu nasıl hallettin ya? Ben de yapmalıyım öyle birşey
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Çok güzel olmuş valla :cat:

Arka çamurluğu nasıl hallettin ya? Ben de yapmalıyım öyle birşey

bmw 1200 gs nin arka camurluğu ebay dan aldım bağlantı yerini fiber polyesterden doldurduk sonra freze de düzeltik ama az faydası oldu bmw 1200 gs camurluğu yerden yüksekliği 38 cm di ben garanti olsun diye 34 cm yaptım ama yine camur geliyor müsait zamanda tekrar bağlantı yerinde oynama yapıp aşağa doğru almam lazım.


imag0765q.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Hmm :-/ Tamamdır halledersen buraya da paylaş da duruma göre ben de yapayım. Makine arkadan yıkıyor çamurla bildiğin :sunny:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
eskiden çamur daha çok geliyordu şimdi arka koltuğun üzerine çamursuyu serpintisi şeklinde geliyor.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
Bar end aynaları nerden aldınız? Ve fiyatı nedir? Ayrıca o aynalar tümsek mi?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
aynaları ebay dan aldım bir çift daha sipariş vermiştim onlar daha gelmedi .40 tl geliyor kargo dahil.isteyen olursa verebilirim.aynı aynalara 75 tl -90 tl isteyenler var sahibindende .
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bmw 1200 gs nin arka camurluğu ebay dan aldım bağlantı yerini fiber polyesterden doldurduk sonra freze de düzeltik ama az faydası oldu bmw 1200 gs camurluğu yerden yüksekliği 38 cm di ben garanti olsun diye 34 cm yaptım ama yine camur geliyor müsait zamanda tekrar bağlantı yerinde oynama yapıp aşağa doğru almam lazım.


imag0765q.jpg

Ben arattım da bulamadım bu parçayı. Daha doğrusu ne diye aratacağımı bilemedim...

Bir de;

Bu resimde çamurluk sağdan bağlantılı(seninki gibi)
The-New-BMW-R-1200-GS-Adventure-widescreen-30.jpg


Burada ise soldan...:silent:
BMW-1200-GS-2013-Wallpaper.jpg


Gerçi 2si de yeni 1200 GS ama farklı birbirinden..

Bir de kaç paraya aldığını sorabilir miyim, ayıp olmazsa? Ben de böyle bir parça dünüyorum da, kaska kadar çamur oluyor benim her yer....

Bir de sen çamurluğu 1200GS lerdeki yerden yüksekliğinden bahsetmişsin ama bence açısını baz almalısın. Eğer GS'lerde hiç çamur sıçratmıyor ise sen de aynı açı ile montaj yapabilirsen sende de hiç çamur sıçratmaması gerekir diye düşünüyorum. Gerçi 2 motorda da arka teker 17", yani yerden yükseklik zaten açıya doğrudan bağlı oluyor... Belki de 38 cm daha iyi sonuç verebilir ??
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
camurun sicrama cıkış noktası tam alt tarafın ucundan biraz daha aşağı alırsam düzelir .
ebayda ihale üzerine almıştım 50 euro isteyende vardı şansıma benden başka fiyat veren yoktu 6,5 euro ya aldım :cherry: ama kargo ya 15 euro verdim :pale:.

bar end aynaları cumartesi günü takmıştım görüş acısı cok çok iyi tek bir sorun yarata bilir oda dar aralara girmeye kalkınca sağ aynayı yukarı doğru aldım eldivensiz sorun yoktu kışlık kalın eldiven takınca parmaklarım araya girmedi .
arkadaş sormuştu bombe varmı diye var tavsiye ederim :cat:.

bmw fender diye ara.
bendeki eski model bmw 1200 gs camurluğu polis motorlarında olandan zaten ölçüyü yunus motorundan aldım .gelen parca çok temizdi nerdeysa yeni dersin yani.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

la kimse demiyo plaka küçük diye ankaradan temiz iş den küçük plaka getirtim traktör plakasından kurtuldum :) diğerinide koltuğun altına koydum.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
acıyı ayarlarken benzer resim ve bmw 1200 ölçüsünü birazda göz kararı baz almıştık ama yağmurda öyle olmadı çok az bir fark var resimdeki camurluktan az daha aşağıda olmasına rağmen yinede geliyor azda olsa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

camur atıyor diyemem serpinti şeklinde geliyor belkide yağmurluğun üzerine gelen su ve aracların yerden kaldırdığı sudan oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst