camurun sicrama cıkış noktası tam alt tarafın ucundan biraz daha aşağı alırsam düzelir .
ebayda ihale üzerine almıştım 50 euro isteyende vardı şansıma benden başka fiyat veren yoktu 6,5 euro ya aldım :cherry: ama kargo ya 15 euro verdim

ale:.
bar end aynaları cumartesi günü takmıştım görüş acısı cok çok iyi tek bir sorun yarata bilir oda dar aralara girmeye kalkınca sağ aynayı yukarı doğru aldım eldivensiz sorun yoktu kışlık kalın eldiven takınca parmaklarım araya girmedi .
arkadaş sormuştu bombe varmı diye var tavsiye ederim :cat:.
bmw fender diye ara.
bendeki eski model bmw 1200 gs camurluğu polis motorlarında olandan zaten ölçüyü yunus motorundan aldım .gelen parca çok temizdi nerdeysa yeni dersin yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------
la kimse demiyo plaka küçük diye ankaradan temiz iş den küçük plaka getirtim traktör plakasından kurtuldum

diğerinide koltuğun altına koydum.