- Katılım
- 26 May 2011
- Mesajlar
- 186
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.KTM başlığının açılmış olması iyi oldu.Ben de kendi adıma supermoto kullanıcısı olduğum için KTM Supermoto kullanıcılarının ,hem tanışıp hem organizasyon v.b. planlayıp, hemde çeşitli teknik yada genel sorulara cevap bulabileceğini düşünerek bu başlığı açmış bulunmaktayım.Ben İstanbul Anadolu yakasında yaşıyorum.KTM 690 Sm Prestige kullanıcısıyım.Supermoto hooligans videoları ile yeni kan arayışımı bastırmaya çalışıyorum
Fotoğraf paylaşımı yapmamız da mühim tabi
Ben başlayayım..
Fotoğraf paylaşımı yapmamız da mühim tabi