- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Bayramın son gününü değerlendirdim.
ses ve gıdısıne bayıldım
acılar da cok guzel yakalanmış.ozellıkle side cekımler.
gunes bıraz kısıtlamıs goruntuyu.amortısor tepkılerını cok daha guzel hıssederdık karanlıkta kalmasa.
elıne saglık
Güzel bir sürüş olmuş.
Bu arada;
Meşhur Şile virajları bunlar mı oluyor?