KTM 1190 ADV ŞİLE TURLAMASI HD

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ses ve gıdısıne bayıldım :)

acılar da cok guzel yakalanmış.ozellıkle side cekımler.

gunes bıraz kısıtlamıs goruntuyu.amortısor tepkılerını cok daha guzel hıssederdık karanlıkta kalmasa.

elıne saglık
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok tesekkurler.Acilar icin habire in motordan vakumu tak sonra gazla,degisik oluyor☺Efek cok ekledim hosuma gitti o sekil, ama haklisin karanlik kaldi amortisor.
Cok tesekkur ederim

ses ve gıdısıne bayıldım :)

acılar da cok guzel yakalanmış.ozellıkle side cekımler.

gunes bıraz kısıtlamıs goruntuyu.amortısor tepkılerını cok daha guzel hıssederdık karanlıkta kalmasa.

elıne saglık
 
Katılım
29 Eki 2013
Mesajlar
216
Güzel bir sürüş olmuş.
Bu arada;
Meşhur Şile virajları bunlar mı oluyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst